Dit hadden ONZE spelen kunnen zijn, in plaats daarvan werd het allemaal door Rutte bij het grofvuil gezet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit begint walgelijke proporties aan te nemen. Die Fransen winnen veels te veel.
Een van de weinige landen met alleen een sweep op de winterspelen (volgens mij verder alleen de Noren)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen bij het schaatsje rijden.
Winterspelen telt niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen bij het schaatsje rijden.
Dan was de guillotine spreekwoordelijk hun deel geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
Een BMX finale waar de favorieten elkaar niet de baan uitgooien, zelden gezien.
Ik had hem al wel verwacht dus dan stoort het me niet zoquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Oprutte!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit hadden ONZE spelen kunnen zijn, in plaats daarvan werd het allemaal door Rutte bij het grofvuil gezet.
Het geluk van Macron?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Beste Franse dag sinds 10 september 1914
Kun je rekenen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:39 schreef TAmaru het volgende:
nu wij nog 1-2 bij de vrouwen en de avnd is compleet
En vooral ook nog omdat de Fransen nog drie anderen hadden kunnen sturen die de finale hadden kunnen halen. Enige die hen had kunnen bedreigen was Kimmann, maar ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had hem al wel verwacht dus dan stoort het me niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |