Dat zijn er behoorlijk wat ja, ik ken er namelijk geen eenquote:
Je kent Papendal niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zijn er behoorlijk wat ja, ik ken er namelijk geen een
Jawel, maar niet dat daar een BMX baan isquote:
Ik wist niet dat er eentje in Schagen zit.quote:
Die hebben momenten gehad dat daar een kopie van de Olympische baan werd neergezet volgens mijquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel, maar niet dat daar een BMX baan is
Hadden ze nu voor de mannen ook wel mogen doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Die hebben momenten gehad dat daar een kopie van de Olympische baan werd neergezet volgens mij
Die was vrij happy op HBO, vond het allemaal niet zo erg geloof ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
1. Commentaar NOS kon echt niet "waar ze ook vandaan komt", komt vast van iemand uit Amsterdam
2. Geweldige bochten van Veenstra, rijdt beste bochten van iedereen
3. Is Britse al geinterviewd? Heel vreemd wat daar gebeurde
De beste Nederlander traint daar al tijden niet meer, geloof ik.. (en was er hier ook niet bij)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hadden ze nu voor de mannen ook wel mogen doen
Bizar. Je krijgt maar 1-2x zon kans in je leven in je prime years.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die was vrij happy op HBO, vond het allemaal niet zo erg geloof ik.
Daar krijg ik wel zin in een frikandel van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:30 schreef franklop het volgende:
Zullen we hem gewoon Jos Brink blijven noemen?
Dit was ook wel een flopparcours, met weinig mogelijkheden daartoe. Het hele toernooi amper aanvaringen gezien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
Een BMX finale waar de favorieten elkaar niet de baan uitgooien, zelden gezien.
voor de Fransen gemaakt ...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was ook wel een flopparcours, met weinig mogelijkheden daartoe. Het hele toernooi amper aanvaringen gezien.
Was inderdaad niet heel verheffend deze baan nee. Alleen de eerder bocht was interessant. Ook een vrij korte baan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was ook wel een flopparcours, met weinig mogelijkheden daartoe. Het hele toernooi amper aanvaringen gezien.
Zodat de dominante Fransen konden winnen, ja, hadden ze anders nooit gedaan.quote:
Jij zou alles meenemen in je tent.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou haar niet meenemen achter de tent, ben ik heel eerlijk in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |