Bizarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef Mansjester het volgende:
Grootste modewoord van het moment:
Letterlijk
Vrees dat we hem komend weekend bij het wegwielrennen gaan zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Han Cock wordt morgen op de trein naar huis gezet.
Ja, op de Dam in Amsterdam staat geen BMX-baan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel echt een sport van de provincie.
NOS Loserstreinquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Han Cock wordt morgen op de trein naar huis gezet.
Warm bad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent hier van harte welkom Coco
Geen last van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees dat we hem komend weekend bij het wegwielrennen gaan zien.
Mannen in Drenthe zijn cool. Ze houden van houthakken en zijn sterk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd, ze heeft iets viezigs.
Maarja mannen in Drenthe hebben lage standaard.
Dat ook niet, maar Jelle van Gorkom kwam ook al uit Lichtenvoorde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, op de Dam in Amsterdam staat geen BMX-baan.
Maar hoe veel zijn het er dan wel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben verbaasd over hoeveel bmx banen er zijnIk had iets van 15 verwacht.
waarom is er geen waterfietsen sport?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
Dit is overigens de eerste medaille die niet in of op het water was
Zal ik je inschrijven?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lijkt mij een goed idee voor 2032.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom is er geen waterfietsen sport?
Volgens mij hebben best veel wielerclubs een BMX-baan erbij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
De laatste was ook erg sterkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:26 schreef Marcoss het volgende:
Wat een geniale 1e bocht van Veenstra zeg
Die rijdt hele toernooi al van die bochten, zonder angstquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:26 schreef Marcoss het volgende:
Wat een geniale 1e bocht van Veenstra zeg
136 ongeveer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar hoe veel zijn het er dan wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |