BMX-finales zijn meestal vrij saaie aangelegenheden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Beide finales zouden wel eens heel saai kunnen worden.
Hopelijk gaat er nog iets gebeuren
Bij de dames in het park anders wel een interessant podium.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:20 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
BMX-finales zijn meestal vrij saaie aangelegenheden.
Dat niet, maar het zou maar eens om één punt gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kansloze Merel naait haar zus
Bohhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nee, haar zus is zeker door nu.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit gaat gewoon goud en zilver worden.quote:
Ja, nee, niet echt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef TAmaru het volgende:
die Japanse (Australische) is wel echt onverslaanbaar geloof ik
Shriever is nog sneller.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef TAmaru het volgende:
Schriever ook. Dit wordt maximaal brons.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef TAmaru het volgende:
Topfavorieten winnen altijd in deze sport.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef TAmaru het volgende:
3e en 4e keus lijkt me?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarschijnlijk startplek 2 en 3 voor de Nederlandse rijdsters.
Alleen door Shriever.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:23 schreef TAmaru het volgende:
Wederom zonder aankondiging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:24 schreef Dutch_view het volgende:
oja we moeten weer zappen bij de NOS
Ik heb de NOS eraf gegooid omdat ik dat scherm nodig had. Dan faal je ook wel als omroep.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:24 schreef Dutch_view het volgende:
oja we moeten weer zappen bij de NOS
Dat is echt heel vreemd dat dat op NPO1 MOET.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Zend die slimste mens gewoon uit op NPO 3 joh, incapabele tering zenders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |