Blij dat ik HBO Max heb genomen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Zend die slimste mens gewoon uit op NPO 3 joh, incapabele tering zenders.
Akkoordquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blij dat ik HBO Max heb genomen.
Afspraken tussen omroepen lijkt me?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is echt heel vreemd dat dat op NPO1 MOET.
Anders raken al die bejaarde kijkers in de war denk ik, anders zou ik het echt niet wetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met reclameblokken verkopen te maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hell hath no fury like a boomer scorned.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blij dat ik HBO Max heb genomen.
Correct ja, maar Laura pakt volgens mij ook niet steeds de meest linkse poortjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar Schriever zal wel weer voor 6 gaan.
NPO 1 is duurder dan NPO 3 natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met reclameblokken verkopen te maken.
Ik zet in op brons voor Veenstra.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shriever en Saka de twee beste, daarna Alise/Manon/Laura, daarna Molly/Etienne/Claessens
66% kans op P3 volgens dat statistiekje dus.
Knotsgekke race, goud voor Laura. Allemaal janken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zet in op brons voor Veenstra.
Claessens vind ik nog een gevaarlijke voor P3quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shriever en Saka de twee beste, daarna Alise/Manon/Laura, daarna Molly/Etienne/Claessens
66% kans op P3 volgens dat statistiekje dus.
Het is al knotsgek als team Giebie hier niet met goud wegloopt straks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Knotsgekke race, goud voor Laura.
Dan denk ik eerder Simpsonquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Claessens vind ik nog een gevaarlijke voor P3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |