Die onderbrekingen zijn vaak gewoon van de olympics feedquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Heeft HBO niet een instelling om irritante onderbrekingen uit te schakelen?
Dit zijn gevaarlijk soort opmerkingen, vraag maar aan @heywooduquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus alleen Etienne is praktisch kansloos
Ze zijn van ES.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die onderbrekingen zijn vaak gewoon van de olympics feed
Ik ga keihard lachenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou toch een gniffel niet kunnen onderdrukken als de Fransozen elkaar zo van de baan duwen
Ja, als je Eurosport 1/2 streamt wel.quote:
Wat voor een soort onderbrekingen bedoel je?quote:
Ik heb gewoon BMX aan staan, daar zijn ook ES dingen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als je Eurosport 1/2 streamt wel.
Droom lekker verder. Die gasten komen echt niet allemaal in het gedrang.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou toch een gniffel niet kunnen onderdrukken als de Fransozen elkaar zo van de baan duwen
Je doelt op het buitenste baan debacle?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit zijn gevaarlijk soort opmerkingen, vraag maar aan @:Heywoodu
Ik zie alleen maar BMX op de stream.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon BMX aan staan, daar zijn ook ES dingen.
Goudquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb volgens mij alle BMX races gezien. Ik heb het idee, misschien is het onzin, dat Veenstra gegroeid is in het toernooi. Die zie ik nog wel brons halen
De Kazak die als enige die niet zou kunnen winnen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doelt op het buitenste baan debacle?
Wat zijn ES dingenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon BMX aan staan, daar zijn ook ES dingen.
Was dat bij het zwemmen? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Kazak die als enige die niet zou kunnen winnen!
Addumblait geldt niet als reclame, das wel een ES dingetje toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar BMX op de stream.
ES2 >>>>> ES1quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Als ik een ES1 of 2 logo zie rechtsboven, schakel ik sowieso wel direct weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |