pollquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Ik hoor daar uiteraard niet bij, maar wil even aangeven dat we je toch wel zouden herkennen aan je taalgebruikquote:Op zondag 14 juli 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sommigen hebben een bloedhekel aan me. Die zouden juichen als ik op anoniem ben.
Die was nog onnauwkeuriger bij een vrije schietkans dan Morataquote:
quote:
Dit topic is iets kouder. Maar heb de indruk dat het sinds jouw aanwezigheid terug aan het opwarmen isquote:
Dat incoherente gebrabbel bedoel jequote:Op zondag 14 juli 2024 21:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik hoor daar uiteraard niet bij, maar wil even aangeven dat we je toch wel zouden herkennen aan je taalgebruik
Moet jij weten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling: het is al tijd om een dag oude pizza in de oven te flikkeren?
Lee Harvey Oswaldquote:
Ik denk dat ik dat mis, de wijn moet openquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
We komen er wel mannen, gewoon een beetje gezelligheid en alcohol en we komen dit topic wel door.
Beter in een pan opwarmenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Er zijn ook dames dus daar ga je flink de mist in.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
We komen er wel mannen, gewoon een beetje gezelligheid en alcohol en we komen dit topic wel door.
beetje water onderaan de oven doen. Dan wordt hij weer lekker zacht.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Vieze alcoholistquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat mis, de wijn moet open
alcohol is erg ongezondquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Is nog niet heel gemoedelijke hier nee.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit topic is iets kouder. Maar heb de indruk dat het sinds jouw aanwezigheid terug aan het opwarmen is
Zijn vader speelde nog bij Twente.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lee Harvey Oswald
John Wilkes Booth
Goeie voetbalnaam die laatste trouwens.
Een glas koud water maakt mij altijd blijquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zou er in elk geval niet te lang mee wachten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben vandaag zo'n driekwartier bezig geweest onder de douche om het zand uit al mijn lichaamsopeningen te spoelen, dus ik ben een redelijk schone alcoholistquote:Op zondag 14 juli 2024 21:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vieze alcoholist
Check deze man @:onlogisch
Ik mis pizza in je (verder prima) opsomming.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Taylor 2.0quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Franse scheidsrechter zwaait met gele kaarten naar de Spaanse voetballers die in de vorige ronde de Fransen hebben uitgeschakelde.
Ik slinger zo de airfryer aan.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Heeft iemand thuis al de frituur aan voor de bruine fruitschaal?
Kijk dit zijn de betere tips.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
beetje water onderaan de oven doen. Dan wordt hij weer lekker zacht.
quote:
Oh bij die van mij hoef ik alleen maar op een knopje te drukken.quote:
quote:
Hij reageerde niet op het tikkie.quote:
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Franse scheidsrechter zwaait met gele kaarten naar de Spaanse voetballers die in de vorige ronde de Fransen hebben uitgeschakelde.
Of Taylorgodquote:
Ben benieuwd wanneer er een rode kaart gaat komen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stel daar een Hertog Jan (met frisse afdronk) tegenover.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is een overheerlijke vermentino geworden jongens
Waarom die komma?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is een overheerlijke vermentino geworden jongens
toen ik vroeger in een broodjeszaak werkte deden we altijd het brood van de dag ervoor een beetje natmaken en dan 2 minuten in de oven. Was het weer versquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
beetje water onderaan de oven doen. Dan wordt hij weer lekker zacht.
Mensen die Tikkies sturen onder de 5 euro reageer ik ook nooit op.quote:
Heb je je aluminium hoedje al op?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stop met janken en concentreer je op de wedstrijd.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.
40-45quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer er een rode kaart gaat komen.
Misschien.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef Szura het volgende:
Doet Garba Lawal ook mee of ligt ie al in bed?
Wat is de reden?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik heb gegoogled waarom Foden 47 in zijn nek heeft getatoeëerd
Subsidie.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Droomlevenquote:
Ja, waarom niet op zijn voorhoofdquote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik heb gegoogled waarom Foden 47 in zijn nek heeft getatoeëerd
Omdat Foden een ontzettende tokkie is die toevallig goed kan voetballen.quote:
Nou ja mensen hebben jouw goedkeuring daar ook niet bij nodig op zich hequote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe je nu nog kan eten, laat staan frituur.
Dan ben je echt een varken
1 "e" teveel doe, niet zo stom. En je weet wie de de dicteebeesten der Nederlandse taal zijn hé?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
In Italië, Portugal, Frankrijk heel normaal om rond 21-22:00 pas te gaan tafelen. Lekker manquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een idiootquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Tatoeages zijn sowieso voor tokkies.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Omdat Foden een ontzettende tokkie is die toevallig goed kan voetballen.
Mensen die nektattoeages nemen![]()
![]()
Dit zijn Spaanse uren.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja mensen hebben jouw goedkeuring daar ook niet bij nodig op zich he
Is niet anders dan overdag eten hoorquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Die tattoo van Suarez niet waarderenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Omdat Foden een ontzettende tokkie is die toevallig goed kan voetballen.
Mensen die nektattoeages nemen![]()
![]()
Ik vind dat raar.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Italië, Portugal, Frankrijk heel normaal om rond 21-22:00 pas te gaan tafelen. Lekker man
Niet een kilo m&m's wegtikkenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik mijn CrissCuts in de oven ga doen of een bak met druiven leegvreet
omg Bradgequote:
Mijn tanden vinden die m&m's niet zo leuk.quote:
Omdat ik een mening heb en die uit. Daar is een forum voor bedoeld.quote:
Ik heb een glas rosé.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb net een ijskoud literfles Spa Rood uit de koelkast gepakt.
Heerlijk
zeg dan gewoon spuitwater.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heerlijk
Zo is dat, zeg het ze.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik een mening heb en die uit. Daar is een forum voor bedoeld.
En niet om over nietszeggende koetjes en kalfjes te praten zoals jullie dat doen
@vivaforum is het hier niet mee eensquote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En niet om over nietszeggende koetjes en kalfjes te praten zoals jullie dat doen
In Spanje GA je nu pas etenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
Nou zo heel veel anders dan koetjeskalfjes is jouw mening niet hoorquote:En niet om over nietszeggende koetjes en kalfjes te praten zoals jullie dat doen
ik bak er niets van. ik laat jullie wel Haxxballenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga me klaarmaken voor de echte wedstrijd
Elke keer dat je post ben ik er meer en meer van overtuigd dat Belgen geen mensen zijnquote:
Met wat mint en schijfjes citroen is dat goddelijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heerlijk
het gaat om het meedoen maatquote:Op zondag 14 juli 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik bak er niets van. ik laat jullie wel Haxxballen
Nederland had Spanje te veel ruimte gegeven.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:39 schreef vul_maar_in het volgende:
We zijn weer eens glorieus genaaid we hadden ze allebei kunnen hebben. Lafkakkers.
Spuitwater?quote:
Ws wel moet ik toegeven, maar toch.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nederland had Spanje te veel ruimte gegeven.
Bedankt, je bent een goed mensquote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef fetX het volgende:
Ik wens men zometeen veel plezier met Haxball
Voor mensen zonder geld is dat inderdaad een luxe. Mensen die gewoon werken enz drinken gewoon coca colaquote:Op zondag 14 juli 2024 21:39 schreef oblo het volgende:
[..]
Met wat mint en schijfjes citroen is dat goddelijk.
gracious footballer? Wat heeft David Beckham ermee te maken dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
There's a touching reason behind Foden's number selection. It's a lovely tribute to his late grandfather, Ronnie, who tragically passed away at the young age of 47. This ensures the memory of Ronnie can always be carried wherever the gracious footballer plays.
Geniet er lekker van vriendquote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem in de rust chocolade koekjes en een glaasje cola. Ook mijn zomer.
Opa zal wel blij zijn dat ie niet meer in leven is om te zien hoe zijn kleinzoon het type mens is geworden dat een nektattoo neemtquote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
There's a touching reason behind Foden's number selection. It's a lovely tribute to his late grandfather, Ronnie, who tragically passed away at the young age of 47. This ensures the memory of Ronnie can always be carried wherever the gracious footballer plays.
Chocolade en cola. Dat is nu een combi waar mijn maag echt niet tegen kan.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Fixedquote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor mensen zonder geld is dat inderdaad een luxe. Mensen die hard op weg zijn richting diabetes type 2, kanker enz drinken gewoon coca cola
En dan nog wat extra werken voor die gaatjesquote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor mensen zonder geld is dat inderdaad een luxe. Mensen die gewoon werken enz drinken gewoon coca cola
Geniet er van!quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb hier nog een zak popcorn liggen. Maar ik twijfel
Zoet of zoutquote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan ook meteen een pak suiker aan je mond zetten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Maar je weet wel zeker dat je ‘m hebt liggen?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op zondag 14 juli 2024 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kan ook meteen een pak suiker aan je mond zetten.
Straks 76e minuut een poepgoaltje van Engeland, meer krijgen we nietquote:
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kan ook meteen een pak suiker aan je mond zetten.
Zeker, vooral met een glaasje rood erbij.quote:
Water drinkenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Frisdrank drinken als een kleuter
De bal is rond, elf tegen elf.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
Had het al gezegd. Spanje gaat dat Engeland niet oprollen etc. Finale altijd wedstrijd opzich
Finales benne lelijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
Had het al gezegd. Spanje gaat dat Engeland niet oprollen etc. Finale altijd wedstrijd opzich
Nee of ik hem ga opeten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar je weet wel zeker dat je ‘m hebt liggen?
Mensen die alcohol nodig hebben om leuk te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zeker, vooral met een glaasje rood erbij.
Rood vind ik net te heftig op een feestje hoor. Gaat het toch altijd harder mee dan witquote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zeker, vooral met een glaasje rood erbij.
same. Iedere wedstrijd is er 1. En dat wij daar nu niet staan doet wederom zeer.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
Snap ook niet waarom mensen dat denkenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
Een zesje. Aantal leuke wedstrijden gezien maar wat vooral blijft hangen zijn die klote VAR beslissingen. In heel veel wedstrijden.quote:
Spa Wit? Is dat nieuw?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rood vind ik net te heftig op een feestje hoor. Gaat het toch altijd harder mee dan wit
Stelling: EK voortaan in Qater houdenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vond afgelopen WK toch wel leuker dan dit EK
Je kan altijd een zone out momentje hebben.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben duidelijk de beveiliging verhoogd. Je moet eens naar die mensen. Ze staan om de meter.
Als er nu 1 het veld op rent, snap ik het ook niet.
Ik ook, hoop dat ik de tweede helft ga redden.quote:
Tegen het Engeland van voor de QF was dat wel gelukt maar nu nietquote:Op zondag 14 juli 2024 21:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom mensen dat denken
Engeland geeft niet zoveel weg
Liever rood, dan zijn we van hem verlostquote:Op zondag 14 juli 2024 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morata rent direct naar scheids bij elke overtreding van SpanjeGeef die man gewoon geel
Maar dat is de aanvoerder.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morata rent direct naar scheids bij elke overtreding van SpanjeGeef die man gewoon geel
het was "een" EK. Maar als we in de finale hadden gestaan had je er me niet over gehoord.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een 6.5 omdat Nederland zo ver is gekomen. Maar het voetbal was maar matig.
In december in Alexandra Palace weer genieten van de echte Williams-talenten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Williams. Vijf schijnbewegingen, schaar en tikje breed. WAUW wat een MEGA talent
Show must Go onquote:Op zondag 14 juli 2024 21:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Eens.
Beetje sneu dat al die mensen voor een eenmalig evenement zijn gestorven.
wel meer haxballquote:Op zondag 14 juli 2024 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
Als dit verlengen wordt ga ik dingen naar de teevee gooien
Dan nog. Het zijn gewoon overtredingen, de scheids fluit prima. Geen reden om hele tijd met je verongelijkte kop te gaan schuddenquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vond afgelopen WK toch wel leuker dan dit EK
Het is Spanje, lieverd.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan nog. Het zijn gewoon overtredingen, de scheids fluit prima. Geen reden om hele tijd met je verongelijkte kop te gaan schudden
Waar komt die twee tiende punt vandaan?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geef dit EK een 7.2. Weer een enorm leuke tijd gehad. En vaak vind ik de groepsfase stiekem leuker dan de KO-fase.
ik weet dat je een hoop scotties of pippies hebt die morgenochtend weer aan je hoofd zeuren.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
Als dit verlengen wordt ga ik dingen naar de teevee gooien
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar komt die twee tiende punt vandaan?
De haarband van Memphis Depay.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar komt die twee tiende punt vandaan?
Hoe weet je dat nou als je ligt te pitten?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Werd wakker van het fluitje
Kutwedstrijd
quote:
Ik neuk je moederquote:Op zondag 14 juli 2024 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die niet meedoet aan haxball is een gaylord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |