pollquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Ik hoor daar uiteraard niet bij, maar wil even aangeven dat we je toch wel zouden herkennen aan je taalgebruikquote:Op zondag 14 juli 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sommigen hebben een bloedhekel aan me. Die zouden juichen als ik op anoniem ben.
Die was nog onnauwkeuriger bij een vrije schietkans dan Morataquote:
quote:
Dit topic is iets kouder. Maar heb de indruk dat het sinds jouw aanwezigheid terug aan het opwarmen isquote:
Dat incoherente gebrabbel bedoel jequote:Op zondag 14 juli 2024 21:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik hoor daar uiteraard niet bij, maar wil even aangeven dat we je toch wel zouden herkennen aan je taalgebruik
Moet jij weten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling: het is al tijd om een dag oude pizza in de oven te flikkeren?
Lee Harvey Oswaldquote:
Ik denk dat ik dat mis, de wijn moet openquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
We komen er wel mannen, gewoon een beetje gezelligheid en alcohol en we komen dit topic wel door.
Beter in een pan opwarmenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Er zijn ook dames dus daar ga je flink de mist in.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
We komen er wel mannen, gewoon een beetje gezelligheid en alcohol en we komen dit topic wel door.
beetje water onderaan de oven doen. Dan wordt hij weer lekker zacht.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Vieze alcoholistquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat mis, de wijn moet open
alcohol is erg ongezondquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Is nog niet heel gemoedelijke hier nee.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit topic is iets kouder. Maar heb de indruk dat het sinds jouw aanwezigheid terug aan het opwarmen is
Zijn vader speelde nog bij Twente.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lee Harvey Oswald
John Wilkes Booth
Goeie voetbalnaam die laatste trouwens.
Een glas koud water maakt mij altijd blijquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zou er in elk geval niet te lang mee wachten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben vandaag zo'n driekwartier bezig geweest onder de douche om het zand uit al mijn lichaamsopeningen te spoelen, dus ik ben een redelijk schone alcoholistquote:Op zondag 14 juli 2024 21:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vieze alcoholist
Check deze man @:onlogisch
Ik mis pizza in je (verder prima) opsomming.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Taylor 2.0quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Franse scheidsrechter zwaait met gele kaarten naar de Spaanse voetballers die in de vorige ronde de Fransen hebben uitgeschakelde.
Ik slinger zo de airfryer aan.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Heeft iemand thuis al de frituur aan voor de bruine fruitschaal?
Kijk dit zijn de betere tips.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
beetje water onderaan de oven doen. Dan wordt hij weer lekker zacht.
quote:
Oh bij die van mij hoef ik alleen maar op een knopje te drukken.quote:
quote:
Hij reageerde niet op het tikkie.quote:
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Franse scheidsrechter zwaait met gele kaarten naar de Spaanse voetballers die in de vorige ronde de Fransen hebben uitgeschakelde.
Of Taylorgodquote:
Ben benieuwd wanneer er een rode kaart gaat komen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stel daar een Hertog Jan (met frisse afdronk) tegenover.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is een overheerlijke vermentino geworden jongens
Waarom die komma?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is een overheerlijke vermentino geworden jongens
toen ik vroeger in een broodjeszaak werkte deden we altijd het brood van de dag ervoor een beetje natmaken en dan 2 minuten in de oven. Was het weer versquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
beetje water onderaan de oven doen. Dan wordt hij weer lekker zacht.
Mensen die Tikkies sturen onder de 5 euro reageer ik ook nooit op.quote:
Heb je je aluminium hoedje al op?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stop met janken en concentreer je op de wedstrijd.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.
40-45quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer er een rode kaart gaat komen.
Misschien.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef Szura het volgende:
Doet Garba Lawal ook mee of ligt ie al in bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |