quote:
Hij reageerde niet op het tikkie.quote:
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Franse scheidsrechter zwaait met gele kaarten naar de Spaanse voetballers die in de vorige ronde de Fransen hebben uitgeschakelde.
Of Taylorgodquote:
Ben benieuwd wanneer er een rode kaart gaat komen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Franse scheidsrechter zwaait met gele kaarten naar de Spaanse voetballers die in de vorige ronde de Fransen hebben uitgeschakelde.
Ik stel daar een Hertog Jan (met frisse afdronk) tegenover.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is een overheerlijke vermentino geworden jongens
Waarom die komma?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:32 schreef timmmmm het volgende:
Het is een overheerlijke vermentino geworden jongens
toen ik vroeger in een broodjeszaak werkte deden we altijd het brood van de dag ervoor een beetje natmaken en dan 2 minuten in de oven. Was het weer versquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
beetje water onderaan de oven doen. Dan wordt hij weer lekker zacht.
Mensen die Tikkies sturen onder de 5 euro reageer ik ook nooit op.quote:
Heb je je aluminium hoedje al op?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stop met janken en concentreer je op de wedstrijd.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.
40-45quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer er een rode kaart gaat komen.
Misschien.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef Szura het volgende:
Doet Garba Lawal ook mee of ligt ie al in bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |