pollquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Ik hoor daar uiteraard niet bij, maar wil even aangeven dat we je toch wel zouden herkennen aan je taalgebruikquote:Op zondag 14 juli 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sommigen hebben een bloedhekel aan me. Die zouden juichen als ik op anoniem ben.
Die was nog onnauwkeuriger bij een vrije schietkans dan Morataquote:
quote:
Dit topic is iets kouder. Maar heb de indruk dat het sinds jouw aanwezigheid terug aan het opwarmen isquote:
Dat incoherente gebrabbel bedoel jequote:Op zondag 14 juli 2024 21:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik hoor daar uiteraard niet bij, maar wil even aangeven dat we je toch wel zouden herkennen aan je taalgebruik
Moet jij weten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling: het is al tijd om een dag oude pizza in de oven te flikkeren?
Lee Harvey Oswaldquote:
Ik denk dat ik dat mis, de wijn moet openquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
We komen er wel mannen, gewoon een beetje gezelligheid en alcohol en we komen dit topic wel door.
Beter in een pan opwarmenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Er zijn ook dames dus daar ga je flink de mist in.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
We komen er wel mannen, gewoon een beetje gezelligheid en alcohol en we komen dit topic wel door.
beetje water onderaan de oven doen. Dan wordt hij weer lekker zacht.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Vieze alcoholistquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat mis, de wijn moet open
alcohol is erg ongezondquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Is nog niet heel gemoedelijke hier nee.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit topic is iets kouder. Maar heb de indruk dat het sinds jouw aanwezigheid terug aan het opwarmen is
Zijn vader speelde nog bij Twente.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lee Harvey Oswald
John Wilkes Booth
Goeie voetbalnaam die laatste trouwens.
Een glas koud water maakt mij altijd blijquote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |