Mensen die alcohol nodig hebben om leuk te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zeker, vooral met een glaasje rood erbij.
Rood vind ik net te heftig op een feestje hoor. Gaat het toch altijd harder mee dan witquote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zeker, vooral met een glaasje rood erbij.
same. Iedere wedstrijd is er 1. En dat wij daar nu niet staan doet wederom zeer.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
Had het al gezegd. Spanje gaat dat Engeland niet oprollen etc. Finale altijd wedstrijd opzich
Snap ook niet waarom mensen dat denkenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
Had het al gezegd. Spanje gaat dat Engeland niet oprollen etc. Finale altijd wedstrijd opzich
Een zesje. Aantal leuke wedstrijden gezien maar wat vooral blijft hangen zijn die klote VAR beslissingen. In heel veel wedstrijden.quote:
Spa Wit? Is dat nieuw?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rood vind ik net te heftig op een feestje hoor. Gaat het toch altijd harder mee dan wit
Stelling: EK voortaan in Qater houdenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vond afgelopen WK toch wel leuker dan dit EK
Je kan altijd een zone out momentje hebben.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben duidelijk de beveiliging verhoogd. Je moet eens naar die mensen. Ze staan om de meter.
Als er nu 1 het veld op rent, snap ik het ook niet.
Ik ook, hoop dat ik de tweede helft ga redden.quote:
Tegen het Engeland van voor de QF was dat wel gelukt maar nu nietquote:Op zondag 14 juli 2024 21:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom mensen dat denken
Engeland geeft niet zoveel weg
Liever rood, dan zijn we van hem verlostquote:Op zondag 14 juli 2024 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morata rent direct naar scheids bij elke overtreding van SpanjeGeef die man gewoon geel
Maar dat is de aanvoerder.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morata rent direct naar scheids bij elke overtreding van SpanjeGeef die man gewoon geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |