Chocolade en cola. Dat is nu een combi waar mijn maag echt niet tegen kan.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem in de rust chocolade koekjes en een glaasje cola. Ook mijn zomer.
Fixedquote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor mensen zonder geld is dat inderdaad een luxe. Mensen die hard op weg zijn richting diabetes type 2, kanker enz drinken gewoon coca cola
En dan nog wat extra werken voor die gaatjesquote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor mensen zonder geld is dat inderdaad een luxe. Mensen die gewoon werken enz drinken gewoon coca cola
Geniet er van!quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb hier nog een zak popcorn liggen. Maar ik twijfel
Zoet of zoutquote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan ook meteen een pak suiker aan je mond zetten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem in de rust chocolade koekjes en een glaasje cola. Ook mijn zomer.
Maar je weet wel zeker dat je ‘m hebt liggen?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op zondag 14 juli 2024 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kan ook meteen een pak suiker aan je mond zetten.
Straks 76e minuut een poepgoaltje van Engeland, meer krijgen we nietquote:
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kan ook meteen een pak suiker aan je mond zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |