Wat is de reden?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik heb gegoogled waarom Foden 47 in zijn nek heeft getatoeëerd
Subsidie.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.
Droomlevenquote:
Ja, waarom niet op zijn voorhoofdquote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik heb gegoogled waarom Foden 47 in zijn nek heeft getatoeëerd
Omdat Foden een ontzettende tokkie is die toevallig goed kan voetballen.quote:
Nou ja mensen hebben jouw goedkeuring daar ook niet bij nodig op zich hequote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe je nu nog kan eten, laat staan frituur.
Dan ben je echt een varken
1 "e" teveel doe, niet zo stom. En je weet wie de de dicteebeesten der Nederlandse taal zijn hé?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.
In Italië, Portugal, Frankrijk heel normaal om rond 21-22:00 pas te gaan tafelen. Lekker manquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een idiootquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Tatoeages zijn sowieso voor tokkies.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Omdat Foden een ontzettende tokkie is die toevallig goed kan voetballen.
Mensen die nektattoeages nemen![]()
![]()
Dit zijn Spaanse uren.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja mensen hebben jouw goedkeuring daar ook niet bij nodig op zich he
Is niet anders dan overdag eten hoorquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Die tattoo van Suarez niet waarderenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Omdat Foden een ontzettende tokkie is die toevallig goed kan voetballen.
Mensen die nektattoeages nemen![]()
![]()
Ik vind dat raar.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Italië, Portugal, Frankrijk heel normaal om rond 21-22:00 pas te gaan tafelen. Lekker man
Niet een kilo m&m's wegtikkenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik mijn CrissCuts in de oven ga doen of een bak met druiven leegvreet
omg Bradgequote:
Mijn tanden vinden die m&m's niet zo leuk.quote:
Omdat ik een mening heb en die uit. Daar is een forum voor bedoeld.quote:
Ik heb een glas rosé.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb net een ijskoud literfles Spa Rood uit de koelkast gepakt.
Heerlijk
zeg dan gewoon spuitwater.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heerlijk
Zo is dat, zeg het ze.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik een mening heb en die uit. Daar is een forum voor bedoeld.
En niet om over nietszeggende koetjes en kalfjes te praten zoals jullie dat doen
@vivaforum is het hier niet mee eensquote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En niet om over nietszeggende koetjes en kalfjes te praten zoals jullie dat doen
In Spanje GA je nu pas etenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
Nou zo heel veel anders dan koetjeskalfjes is jouw mening niet hoorquote:En niet om over nietszeggende koetjes en kalfjes te praten zoals jullie dat doen
ik bak er niets van. ik laat jullie wel Haxxballenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga me klaarmaken voor de echte wedstrijd
Elke keer dat je post ben ik er meer en meer van overtuigd dat Belgen geen mensen zijnquote:
Met wat mint en schijfjes citroen is dat goddelijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heerlijk
het gaat om het meedoen maatquote:Op zondag 14 juli 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik bak er niets van. ik laat jullie wel Haxxballen
Nederland had Spanje te veel ruimte gegeven.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:39 schreef vul_maar_in het volgende:
We zijn weer eens glorieus genaaid we hadden ze allebei kunnen hebben. Lafkakkers.
Spuitwater?quote:
Ws wel moet ik toegeven, maar toch.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nederland had Spanje te veel ruimte gegeven.
Bedankt, je bent een goed mensquote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef fetX het volgende:
Ik wens men zometeen veel plezier met Haxball
Voor mensen zonder geld is dat inderdaad een luxe. Mensen die gewoon werken enz drinken gewoon coca colaquote:Op zondag 14 juli 2024 21:39 schreef oblo het volgende:
[..]
Met wat mint en schijfjes citroen is dat goddelijk.
gracious footballer? Wat heeft David Beckham ermee te maken dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
There's a touching reason behind Foden's number selection. It's a lovely tribute to his late grandfather, Ronnie, who tragically passed away at the young age of 47. This ensures the memory of Ronnie can always be carried wherever the gracious footballer plays.
Geniet er lekker van vriendquote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem in de rust chocolade koekjes en een glaasje cola. Ook mijn zomer.
Opa zal wel blij zijn dat ie niet meer in leven is om te zien hoe zijn kleinzoon het type mens is geworden dat een nektattoo neemtquote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
There's a touching reason behind Foden's number selection. It's a lovely tribute to his late grandfather, Ronnie, who tragically passed away at the young age of 47. This ensures the memory of Ronnie can always be carried wherever the gracious footballer plays.
Chocolade en cola. Dat is nu een combi waar mijn maag echt niet tegen kan.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Fixedquote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor mensen zonder geld is dat inderdaad een luxe. Mensen die hard op weg zijn richting diabetes type 2, kanker enz drinken gewoon coca cola
En dan nog wat extra werken voor die gaatjesquote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor mensen zonder geld is dat inderdaad een luxe. Mensen die gewoon werken enz drinken gewoon coca cola
Geniet er van!quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb hier nog een zak popcorn liggen. Maar ik twijfel
Zoet of zoutquote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan ook meteen een pak suiker aan je mond zetten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Maar je weet wel zeker dat je ‘m hebt liggen?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op zondag 14 juli 2024 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kan ook meteen een pak suiker aan je mond zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |