Wat is de reden?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik heb gegoogled waarom Foden 47 in zijn nek heeft getatoeëerd
Subsidie.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.
Droomlevenquote:
Ja, waarom niet op zijn voorhoofdquote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik heb gegoogled waarom Foden 47 in zijn nek heeft getatoeëerd
Omdat Foden een ontzettende tokkie is die toevallig goed kan voetballen.quote:
Nou ja mensen hebben jouw goedkeuring daar ook niet bij nodig op zich hequote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe je nu nog kan eten, laat staan frituur.
Dan ben je echt een varken
1 "e" teveel doe, niet zo stom. En je weet wie de de dicteebeesten der Nederlandse taal zijn hé?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat iemand met zo’n slechte beheersing van de Nederlandse taal, mod kan worden.
In Italië, Portugal, Frankrijk heel normaal om rond 21-22:00 pas te gaan tafelen. Lekker manquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een idiootquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Tatoeages zijn sowieso voor tokkies.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Omdat Foden een ontzettende tokkie is die toevallig goed kan voetballen.
Mensen die nektattoeages nemen![]()
![]()
Dit zijn Spaanse uren.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja mensen hebben jouw goedkeuring daar ook niet bij nodig op zich he
Is niet anders dan overdag eten hoorquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Die tattoo van Suarez niet waarderenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Omdat Foden een ontzettende tokkie is die toevallig goed kan voetballen.
Mensen die nektattoeages nemen![]()
![]()
Ik vind dat raar.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Italië, Portugal, Frankrijk heel normaal om rond 21-22:00 pas te gaan tafelen. Lekker man
Niet een kilo m&m's wegtikkenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik mijn CrissCuts in de oven ga doen of een bak met druiven leegvreet
omg Bradgequote:
Mijn tanden vinden die m&m's niet zo leuk.quote:
Omdat ik een mening heb en die uit. Daar is een forum voor bedoeld.quote:
Ik heb een glas rosé.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb net een ijskoud literfles Spa Rood uit de koelkast gepakt.
Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |