quote:Op zondag 14 juli 2024 14:51 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Waar zijn de mogelijkheden om een zekere mod te vervangen?
mimimimimimimimiquote:Op zondag 14 juli 2024 14:42 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Gaat weer echt helemaal nergens over met jou he?
Jij slaat nergens op met je kinderachtig gedrag. Je hebt je vorige keer al belachelijk gemaakt en nu ga je dat dunnetjes over doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
mimimimimimimimi
Je topic slaat helemaal nergens op.
Ik heb gewoon een topic van je geantwoord met je eigen woorden.
Topic is dicht en stop met janken.
Steek meer tijd in je topics en minder in feedbaak. En nu opgetoeterd uit mijn topicquote:Op zondag 14 juli 2024 15:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jij slaat nergens op met je kinderachtig gedrag. Je hebt je vorige keer al belachelijk gemaakt en nu ga je dat dunnetjes over doen.![]()
Dus gedraag je voor de verandering eens als een fatsoenlijke mod en beargumenteer maar waarom je de laatste topic van mij weer hebt gesloten. Een random quote van mij gebruiken van een andere topic, wat overigens sloeg op de hoeveelheid geopende topics die iemand anders maakte valt daar mijn inziens niet onder.
Graag hoor ik op welke wijze mijn topic niet voldoet aan de KLB regels....
quote:Op zondag 14 juli 2024 15:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jij slaat nergens op met je kinderachtig gedrag. Je hebt je vorige keer al belachelijk gemaakt en nu ga je dat dunnetjes over doen.![]()
Dus gedraag je voor de verandering eens als een fatsoenlijke mod en beargumenteer maar waarom je de laatste topic van mij weer hebt gesloten. Een random quote van mij gebruiken van een andere topic, wat overigens sloeg op de hoeveelheid geopende topics die iemand anders maakte valt daar mijn inziens niet onder.
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor klachten over moderators verzoek ik je om te mailen naar forum@fok.nl
Natuurlijk.quote:
Lul niet zo dom jonguhh, met je zwarte strontquote:Op zondag 14 juli 2024 15:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dit is een serieuze aandoening hoor. Maak er maar grapjes over. Doe ik niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:06 schreef Canopus het volgende:
[..]
Lul niet zo dom jonguhh, met je zwarte stront
Ik las het ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dit is een serieuze aandoening hoor. Maak er maar grapjes over. Doe ik niet.
https://mens-en-gezondhei(...)an-donkere-poep.html
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een luie mensen zijn dat toch.
Moest zo'n gozer in de USA geboren zijn. Hij lag nu onder een brug te slapen.
Ik schep nog liever stront achter de trein of dat ik een uitkering moet krijgen
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had het over een andere user genaamd @:uitkeringsgenieter
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er staat niets in de op over je. Huil baby
Jij moet je niet zo aanstellen is mijn mening.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik vind het heel vreemd dat mods zoals @:capuchon_jongen de volledige vrijheid op fok! krijgen om flame wars te starten en bepaalde groepen in de maatschappij te stigmatiseren. En dan nota bene ook nog openlijk toegeven in dezelfde topic dat ze bepaalde users op fok! hiermee bedoelen (en dus feitelijk echt op de man gaan spelen).
@:yvonne , hoe kijk jij hiertegen? Is dit in lijn met de richtlijnen hier en vinden we het akkoord om haat te zaaien tegen kwetsbare bevolkingsgroepen op fok! en is dit nou werkelijk ook het gedrag wat je graag ziet van de mods hier?
Voorbeelden van hatelijke flamewar berichten en het bewijs dat dit gericht is op de man:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had van jou niet anders verwacht met dit soort recente opmerkingenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij moet je niet zo aanstellen is mijn mening.
quote:Op zondag 21 juli 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
We hebben te veel rotte appels in dit land. Loop op een doordeweekse dag door een sociale wijk in rotterdam en de halve buurt is niet voor 11 uur zijn bed uit.
6 likes op die postquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik had van jou niet anders verwacht met dit soort recente opmerkingen![]()
Maar goed, het gaat nu ook niet om jouw gedrag.
[..]
Wees er trots op. Nu we weten waar jij voor staat, hoeven we je omtrent deze specifieke zaak dus verder ook niet meer serieus te nemen.quote:
Moet ik een aantaltopics tonen waarbij jij ook op de man speelt?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik vind het heel vreemd dat mods zoals @:capuchon_jongen de volledige vrijheid op fok! krijgen om flame wars te starten en bepaalde groepen in de maatschappij te stigmatiseren. En dan nota bene ook nog openlijk toegeven in dezelfde topic dat ze bepaalde users op fok! hiermee bedoelen (en dus feitelijk echt op de man gaan spelen).
@:yvonne , hoe kijk jij hiertegen? Is dit in lijn met de richtlijnen hier en vinden we het akkoord om haat te zaaien tegen kwetsbare bevolkingsgroepen op fok! en is dit nou werkelijk ook het gedrag wat je graag ziet van de mods hier?
Voorbeelden van hatelijke flamewar berichten en het bewijs dat dit gericht is op de man:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Drogredenatiequote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet ik een aantaltopics tonen waarbij jij ook op de man speelt?
Stop met janken
Nou dat zijn weer steekhoudende argumenten zoals ik van je ben gewend inmiddels. De ander doet wat, dus dan dan mag ik dat ook lekker doen. Als ik de regels overtreed, dan mag desbetreffende mod gewoon tegen mij optreden, bannen/note geven, whatever, so be it. Ik had in eerste instantie helemaal geen problemen met het topic, want klaagbaak (had er in eerste instantie ook sportief op gereageerd vond ik zelf), maar jij vond het weer nodig mij te mentionen en erbij te roepen dat het allemaal over mij ging. Dus dan ga ik weer reageren en voordat je het weet zit je in een vicieuze cirkel van alleen maar gezuig en negatieve opmerkingen. Ik ben daar klaar mee eerlijk gezegd. Dus zou fijn zijn als je nu stopt met mij stigmatiseren en persoonlijke aanvallen naar mij en gedraag je objectief als mod.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet ik een aantaltopics tonen waarbij jij ook op de man speelt?
Stop met janken
En wat moet er nu gebeuren volgens jou?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nou dat zijn weer steekhoudende argumenten zoals ik van je ben gewend inmiddels. De ander doet wat, dus dan dan mag ik dat ook lekker doen. Als ik de regels overtreed, dan mag desbetreffende mod gewoon tegen mij optreden, bannen/note geven, whatever, so be it. Ik had in eerste instantie helemaal geen problemen met het topic, want klaagbaak (had er in eerste instantie ook sportief op gereageerd vond ik zelf), maar jij vond het weer nodig mij te mentionen en erbij te roepen dat het allemaal over mij ging. Dus dan ga ik weer reageren en voordat je het weet zit je in een vicieuze cirkel van alleen maar gezuig en negatieve opmerkingen. Ik ben daar klaar mee eerlijk gezegd. Dus zou fijn zijn als je nu stopt met mij stigmatiseren en persoonlijke aanvallen naar mij en gedraag je objectief als mod.
Tsss wat heb je nou weer gedaanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En wat moet er nu gebeuren volgens jou?
Dat ik op zwart word gezet?
Dat ik op de vingers wordt getikt
Tijdelijk streepje door me naam?
Een bruine arm willen halenquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:12 schreef jantjevertonghen het volgende:
Pharkus, je doet het fantastisch.
het betkenet gewoon vele. ik zat hier al in 2012 ofzo. 12 jaar later Pharkus nog spreken. Toen was het een vijand, en nu ga je hem waarderen. Ik zat fout. Ik ben een sukkel en een loser.quote:
Ik ben ee ook sinds 2011 hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
het betkenet gewoon vele. ik zat hier al in 2012 ofzo. 12 jaar later Pharkus nog spreken. Toen was het een vijand, en nu ga je hem waarderen. Ik zat fout. Ik ben een sukkel en een loser.
Hij verdient credits.
Ja maar jij bent nep. Toen was je een boef, nu opeens de serieuze mod.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben ee ook sinds 2011 hoor
tijden veranderenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:43 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nep. Toen was je een boef, nu opeens de serieuze mod.
waarvan aktequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
het betkenet gewoon vele. ik zat hier al in 2012 ofzo. 12 jaar later Pharkus nog spreken. Toen was het een vijand, en nu ga je hem waarderen. Ik zat fout. Ik ben een sukkel en een loser.
Hij verdient credits.
Ach jee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:16 schreef jantjevertonghen het volgende:
Plompzakker bedreigt mij met een ban
Hey Mortaxx, Thanks! Ik ben er nog wel hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee opa leuk dat je er weer eens bent
Kan je ook krijgen als je zo blijft topics openenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:16 schreef jantjevertonghen het volgende:
Plompzakker bedreigt mij met een ban
Treurigquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
K
[..]
Kan je ook krijgen als je zo blijft topics openen
Waarom wil en ga jij mij zo graag verbannen de komende weken? Doe normaalquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
K
[..]
Kan je ook krijgen als je zo blijft topics openen
Jaaaa pak Jantje aan!quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:07 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Kan Jankje Vertrekken even tot de orde worden geroepen? Deze topics en reacties zijn op z'n minst droevig te noemen, en mogelijk zelfs in strijd met de policy.
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:34 schreef Solotovski het volgende:
Kan er eens wat gedaan worden aan die ongekende hoeveelheid stront die Pieter uit z'n toetsenbord tovert?
Hier kan geen topicdiarreeremmer tegenop zeg!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:34 schreef Solotovski het volgende:
Kan er eens wat gedaan worden aan die ongekende hoeveelheid stront die Pieter uit z'n toetsenbord tovert?
Tot uw dienst.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:34 schreef Solotovski het volgende:
gefeliciteerd met zilver makkerquote:
Afrikaanse genenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gefeliciteerd met zilver makker
Dinsdagquote:
Oke lievelingsbelgjequote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook depressief zijn.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijgevochten en Aberkullie hadden een primastel geweest, elkaar zo romantisch aanvullen. Neuk in elkaars kont stelletjes kont likkers
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder wou afgelopen nacht niet opbokken
Benieuwd wat @yvonne of @straatcommamdo van dit vreemde gedrag vindenquote:
Straat is toch de baas van nwsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Benieuwd wat @:yvonne of @:straatcommamdo van dit vreemde gedrag vinden
oh wie is de baas van klbquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Straat is toch de baas van nws
En wat wil je hiermee bereiken, mijn vriend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:43 schreef Tjacka het volgende:
Jongens dit kan toch niet meer?
[..]
[..]
[..]
Dat je een keer in de spiegel kijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee bereiken, mijn vriend.
Af en toe spelen de emoties hoog op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat je een keer in de spiegel kijk.
Maar ook een FA.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Straat is toch de baas van nws
Pharkus volgens mijquote:
En een honingdasquote:
Ik ben net weer vrij, nu ga jij weer op vakantie. Zo komt het natuurlijk nooit goed!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Het is gewoon jammer dat capu überhaupt blijft posten in de klbsc
Hij heeft ooit zijn stokpaardje gevonden dat iedereen daar welkom moet zijn maar dit klopt uiteraard niet
Hij is zeer ongewenst net als vele andere users
Dus opbokken capu
Ophoeren
En opflikkeren
Natuurlijk mag je hier daarop reageren zoals je wenst
Maar nogmaals
Optiefen uit de klbsc
Is gewoon mijn mening maatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben net weer vrij, nu ga jij weer op vakantie. Zo komt het natuurlijk nooit goed!!
Het is maar een forumpje. Gedraag je naar je leeftijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Af en toe spelen de emoties hoog op.
Goede postquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Het is gewoon jammer dat capu überhaupt blijft posten in de klbsc
Hij heeft ooit zijn stokpaardje gevonden dat iedereen daar welkom moet zijn maar dit klopt uiteraard niet
Hij is zeer ongewenst net als vele andere users
Dus opbokken capu
Ophoeren
En opflikkeren
Natuurlijk mag je hier daarop reageren zoals je wenst
Maar nogmaals
Optiefen uit de klbsc
Wat moet jij nou weerquote:
De fas zijn nog druk om enig antwoord te formuleren al dan niet met hulp van AIquote:
Wees welkom in deze mooie scquote:
Echt he, wat een trutjesquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:13 schreef Pharkus het volgende:
Konden jullie niet even een paar dagen buitenspelen, genieten van het mooie weer in plaats van op de zwetende zolderkamers zand in elkaars virtuele bikinibroekje te strooien?
Dat krijg je ervan als je de rede zelve voor zo'n lange tijd op vakantie stuurtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:13 schreef Pharkus het volgende:
Konden jullie niet even een paar dagen buitenspelen, genieten van het mooie weer in plaats van op de zwetende zolderkamers zand in elkaars virtuele bikinibroekje te strooien?
Ik was echt maar twee dagen weg hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de rede zelve voor zo'n lange tijd op vakantie stuurt!
Misschien heeft de KLB mod hem ook op ignore staanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:54 schreef Vincent_student het volgende:
KLB / Hoe krijg ik toegang tot corrupt geld
Waarom hebben we in godsnaam dit soort topics? Wat is het doel van dit soort ongelooflijke onzin? Kan er niet op toegezien worden dat dit soort kleuters wegblijven?
Er is ingegrepenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:54 schreef Vincent_student het volgende:
KLB / Hoe krijg ik toegang tot corrupt geld
Waarom hebben we in godsnaam dit soort topics? Wat is het doel van dit soort ongelooflijke onzin? Kan er niet op toegezien worden dat dit soort kleuters wegblijven?
Dank je wel!quote:
KLB / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16505] Bolk die nieuwe modjes!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:16 schreef Plompzakker het volgende:
Hou die kinderspelletjes lekker in onz
Ik heb zojuist een PM aan hem gestuurd om het te vragenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat Netsplitter in de OP moet blijven staan als actieve mod terwijl iedereen weet dat hij met de noorderzon is vertrokken.Niet zo handig als je hem dan een PM gaat sturen en hij is er nooit.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een PM aan hem gestuurd om het te vragen
Tjah, heb t al meerdere keren gezegd maar er wordt niks mee gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Mag er iets gedaan worden aan de topicdiaree van mikeytt?
Iedereen maakt wel eens fouten in het leven. We kunnen niet boos blijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:12 schreef FvanS het volgende:
Mods zijn prima bezig, die sluiten de diarree al de hele tijd, nu nog even van hogere hand die leugenaar aanpakken
Ik heb het over de andere modsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens fouten in het leven. We kunnen niet boos blijven.
Wie is de leugenaar dan? Beetje grof om iemand een leugenaar te noemenquote:
Vampierquote:
Gisteren zat jij nog te liegen in de scquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie is de leugenaar dan? Beetje grof om iemand een leugenaar te noemen
Tjongequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gisteren zat jij nog te liegen in de sc
Dat is heel ergquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gisteren zat jij nog te liegen in de sc
Ik vind het zeer curieus, dat je er last van hebt, daar ik je zelden in een FB topic zie posten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Kan er echt niks gedaan worden aan alle stront die Mikey (en Pieter) steeds opent? Ja alles op slot steeds maar dan komen er gewoon weer nieuwe topics.
Moet ik constant in FB zijn geweest als ik wel een keer wat wil vragen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:29 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik vind het zeer curieus, dat je er last van hebt, daar ik je zelden in een FB topic zie posten.
Sorry, ik dacht KLB ik schreef FB, vergeef me. Maar ik zie je eigenlijk zelden in KLB-topics posten als je de SC niet meetelt. Dus ik vind het dan wel curieus dat je valt over topics van Mikeytt. Ik kan me hooguit voorstellen dat het vervelend voor je is, omdat de SC nu minder vaak bovenaan staat en je even moet zoeken of zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik constant in FB zijn geweest als ik wel een keer wat wil vragen?
Mikey heeft zijn dagboek topic voor alle kleine dingen die hij op een dag meemaakt. Hij moet het alleen nog wel even leren gebruikenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Kan er echt niks gedaan worden aan alle stront die Mikey (en Pieter) steeds opent? Ja alles op slot steeds maar dan komen er gewoon weer nieuwe topics.
Waar bemoei jij je nou weer mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:34 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht KLB ik schreef FB, vergeef me. Maar ik zie je eigenlijk zelden in KLB-topics posten als je de SC niet meetelt. Dus ik vind het dan wel curieus dat je valt over topics van Mikeytt. Ik kan me hooguit voorstellen dat het vervelend voor je is, omdat de SC nu minder vaak bovenaan staat en je even moet zoeken of zo.
Maar goed, waarom moeten topics dicht van een bepaald soort TS zonder dat er wordt gekeken naar de inhoud van het topic, dat lijkt mij geen goed beleid. Lijkt me een nog minder beleid om iemand te shadowbannen puur en alleen omdat de rest daar om roept.
Kan ik hieruit concluderen dat FOK! van beleid is veranderd? Want alle topics van iemand dichtgooien omdat andere erover klagen, komt redelijk in de buurt van treiteren/bannen.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:49 schreef Danny het volgende:
Meer kan ik niet doen.
En nee, ik ga nog steeds niet een user bannen alleen maar omdat anderen zich aan hem storen. Nogmaals, FOK! is er voor iedereen. We kennen de users niet en als iemand 'raar' reageert (maar binnen de policy) kan het ook zijn dat die persoon iets mankeert bijvoorbeeld. Ik vind het totaal ongepast om mensen dan persoonlijk aan te vallen en ronduit laf om met een hele groep elk topic wat die persoon plaatst om zeep te helpen met allerlei beledigingen en gezeik. En ik blijf erbij; wil je de topics niet lezen, zoek ze dan niet doelbewust op.
neequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Waarom worden alle topics van Mikey eigenlijk gesloten en wordt er niet per inhoud naar de topics gekeken?
Danny zelf heeft ooit gezegd:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat FOK! van beleid is veranderd?
Er wordt per topic naar de inhoud gekeken. En op basis daarvan wordt 95% beschouwd als dagboekverhaal wat geen eigen topic nodig heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Waarom worden alle topics van Mikey eigenlijk gesloten en wordt er niet per inhoud naar de topics gekeken?
Danny zelf heeft ooit gezegd:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat FOK! van beleid is veranderd? Want alle topics van iemand dichtgooien omdat andere erover klagen, komt redelijk in de buurt van treiteren/bannen.
Duidelijk, dan heb ik er vertrouwen in, dat wanneer hij goodwill toont en de nieuwe topic knop wat meer rust laat, en iets doet aan de inhoud, dat het dan wel goed komt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:42 schreef Danny het volgende:
[..]
nee
Welke user een topic opent is geen reden om het te sluiten. Dat wordt beoordeeld op de inhoud en context (iemand die 100 topics achter elkaar opent kan natuurlijk rekenen dat er een boel gesloten gaan worden e.d.), maar louter een topic sluiten omdat user X 'm heeft geopend is nadrukkelijk niet de bedoeling.
Okay, mijn excuses dan. Het leek er nu heel erg op dat vooral naar de persoon werd gekeken en niet naar de inhoud. Ik vond het ice tea topics persoonlijk wel ergens over gaan, een product komt opeens in een kleinere verpakking met een duurdere prijs. In principe is dat gewoon iets waar veel mensen over vallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Er wordt per topic naar de inhoud gekeken. En op basis daarvan wordt 95% beschouwd als dagboekverhaal wat geen eigen topic nodig heeft.
De overige 5% blijft gewoon open
Het ging mij ook om de hoeveelheid ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:42 schreef Danny het volgende:
[..]
nee
Welke user een topic opent is geen reden om het te sluiten. Dat wordt beoordeeld op de inhoud en context (iemand die 100 topics achter elkaar opent kan natuurlijk rekenen dat er een boel gesloten gaan worden e.d.), maar louter een topic sluiten omdat user X 'm heeft geopend is nadrukkelijk niet de bedoeling.
dit is een openbaar forumpjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee eigenlijk.
Nee dit is een besloten forum afgeschermd met een authenticatielaag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dit is een openbaar forumpje
KLB is een openbaar forum. De authenticatielaag werkt louter om te kunnen posten, maar de toegang an sich is openbaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dit is een besloten forum afgeschermd met een authenticatielaag.
Tot je een ban hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:14 schreef Danny het volgende:
[..]
KLB is een openbaar forum. De authenticatielaag werkt louter om te kunnen posten, maar de toegang an sich is openbaar
Eigenlijk is het dan nog steeds een openbaar forum alleen kan die persoon even niet reageren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tot je een ban hebt
Al wil ik daar nog niet op aansturen
dan kun je uitloggen en alsnog in klb lezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tot je een ban hebt
Al wil ik daar nog niet op aansturen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dan nog steeds een openbaar forum alleen kan die persoon even niet reageren.
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kun je uitloggen en alsnog in klb lezen
Lol en zo'n puzzel iedere post waarmee bitcoins gemined wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik stel voor dat je ook met een ban gewoon door kan posten. Maar dat je dan reclameblokken te zien krijgt die je verplicht moet kijken voor je reactie geplaatst wordt
Goed voor de inkomsten ook
Klopt het dat KLB SC ook weer te lezen is dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kun je uitloggen en alsnog in klb lezen
vast niet. de baggerzooi die daarin vaak geplaatst wordt en blijft staan staat niet heel sjiek in de google results. Dat geldt voor meer slowchats. (disclaimer omdat er eerder al eens gezeik over is geweest: dat iets NU niet in google staat/niet publiek zichtbaar betekent niet dat het er later niet alsnog in kan komen, tenzij het gaat om een forum dat inherent privé is en dat duidelijk is aangegeven)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt het dat KLB SC ook weer te lezen is dan?
Denk dat er meer bagger buiten dan binnen de KLB-SC wordt gepost tbhquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
vast niet. de baggerzooi die daarin vaak geplaatst wordt en blijft staan staat niet heel sjiek in de google results. Dat geldt voor meer slowchats. (disclaimer omdat er eerder al eens gezeik over is geweest: dat iets NU niet in google staat/niet publiek zichtbaar betekent niet dat het er later niet alsnog in kan komen, tenzij het gaat om een forum dat inherent privé is en dat duidelijk is aangegeven)
Daar wordt het vaak wel gemodereerd. in sc blijft veel helaas staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat er meer bagger buiten dan binnen de KLB-SC wordt gepost tbh
Nou ja wij komen er dagelijks en jijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar wordt het vaak wel gemodereerd. in sc blijft veel helaas staan.
Alles tegen de forumregels word verwijderd. Zoals alle andere slowchatsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
Heb juist het idee dat de klb sc strenger wordt gemodereerd dan de rest 😅
Nou dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zelfs sinds mei al geen note meer gehad
fyi: KLB SC is sinds kort gewoon te lezen/openbaar als je uitlogt. Was voorheen niet het geval.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
vast niet. de baggerzooi die daarin vaak geplaatst wordt en blijft staan staat niet heel sjiek in de google results. Dat geldt voor meer slowchats. (disclaimer omdat er eerder al eens gezeik over is geweest: dat iets NU niet in google staat/niet publiek zichtbaar betekent niet dat het er later niet alsnog in kan komen, tenzij het gaat om een forum dat inherent privé is en dat duidelijk is aangegeven)
onlangs 2 tegelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Er is ook al heel lang geen ban meer gevallen in klb sc ondankds dat er 4 mods meeposten
Nee dat was een vergissing en die 2 tegelijk is al eeuwen terugquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
onlangs 2 tegelijk
en afgelopen week vrijgevochten
Daar zijn een aantal users niet welkom meer helaas dus nu zijn we vluchtelingquote:Op zondag 1 september 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
KLB / [klb sc] mooie gespierde zeemannen
blijf het simpelweg een zalige reeks vinden!quote:Op zondag 1 september 2024 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar zijn een aantal users niet welkom meer helaas dus nu zijn we vluchteling
Waarom mag dit niet besproken worden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat Netsplitter in de OP moet blijven staan als actieve mod terwijl iedereen weet dat hij met de noorderzon is vertrokken.Niet zo handig als je hem dan een PM gaat sturen en hij is er nooit.
Het mag toch besproken worden. Je bericht staat er nog. Verder krijgen alle mods een tr gewoon te zien. En als je een dm zou sturen als nieuwe user maar niks terugziet, dan dm je wel een andere mod. Maar voor forum technische dingen zet je gewoon een tr en geen dm.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom mag dit niet besproken worden?Wij weten wel dat hij weg is maar nieuwe users niet.
En dat hij forum admin enz blijft boeit me allemaal niks daar gaat het mij niet om.
Moet ik de honneurs even waarnemen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:40 schreef Pharkus het volgende:
Netsplitter is wat langer weg. Geen reden tot zorgen.
Dat doe je toch al?quote:Op zondag 8 september 2024 19:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet ik de honneurs even waarnemen?
Ja dat is zo!quote:
Is nu eenmaal een kansloze mod die zich alleen inzet als ie even z'n stempel op een topic kan drukken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:46 schreef tong80 het volgende:
Hij grijpt zijn kans weer eens. Ha ha ha ha. Man man man.
KLB / Hé Dick..........
Ik trek het me wel aan. Zo'n shit mod die maar mag aanklote. Die geen ene Fuck om FOK! geeft. Maar ik kap wel. Straks weer een ban wegens modbash. Die lol gun ik hem niet. Trusten en tot morgen maat.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is nu eenmaal een kansloze mod die zich alleen inzet als ie even z'n stempel op een topic kan drukken.
Niets van aantrekken vriend makker
Je wil toch niet serieus met droge ogen gaan beweren dat een linkdump van een paar filmpjes zonder enige klacht een toevoeging is voor klbquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:46 schreef tong80 het volgende:
Hij grijpt zijn kans weer eens. Ha ha ha ha. Man man man.
KLB / Hé Dick..........
Ondertussen staat het forum hooguit nog vol met herkauwde topics van de zelfde 3 kloons.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus met droge ogen gaan beweren dat een linkdump van een paar filmpjes zonder enige klacht een toevoeging is voor klb
Bedankt maatquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind @:ggmm zijn topic anders wel leuk
Oh zoquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Maar die staat in AI, niet in KLB
We hebben daarom laatst nog mikeytt een eigen dagboektopic gegevenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ondertussen staat het forum hooguit nog vol met herkauwde topics van de zelfde 3 kloons.
Nee, dat voegt veel toe!
Dit zijn aanwinsten......quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus met droge ogen gaan beweren dat een linkdump van een paar filmpjes zonder enige klacht een toevoeging is voor klb
quote:Op maandag 2 september 2024 13:26 schreef Plompzakker het volgende:
De meeste scholen hebben ook niet eens een frituurpan op het toilet
quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:56 schreef Plompzakker het volgende:
Series nog op een tv zender kijken
Hier heeft-ie de smaak te pakken:quote:Op woensdag 4 september 2024 18:28 schreef Plompzakker het volgende:
TS is vandaag bij het UWV geweest waar ze dit soort maatregelen moeten nemen omdat de klanten niet normaal kunnen doen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:54 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zou dat biertje maar laten zitten
quote:Op zondag 8 september 2024 14:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het voelt wel goed om te schoppen
quote:Op zondag 8 september 2024 20:52 schreef Plompzakker het volgende:
Niet gewoon op de bar verschonen en die vieze luier laten liggen
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En die vriendin bloedt zeker niet meer omdat jullie 60 zijn
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:29 schreef Plompzakker het volgende:
Niet die carmageddon auto hebben die bliksemstralen naar voetgangers schiet
quote:
En als uitsmijter, de kers op de taart.....TADAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
I.d.d.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:09 schreef Plompzakker het volgende:
Leuk om te zien dat tong heeft ontdekt hoe een pohi werkt.
Je bent blijkbaar dus echt nooit te oud om te leren
Dat zijn geen topics of wel?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zijn aanwinsten......
[..]
[..]
[..]
Hier heeft-ie de smaak te pakken:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En als uitsmijter, de kers op de taart.....TADAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
I.d.d.Het is trouwens Tong en tong80. Maar dat leer je nog wel als je oud genoeg bent.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat zijn geen topics of wel?
Maar dat is in AIquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
AI / Maak hier een albumcover na
Nee, wel opmerkingen van een vreselijke slechte modquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat zijn geen topics of wel?
Ik heb een dragon dagger p++quote:
noooooooooob!!!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb een dragon dagger p++
What the actual fuck!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
noooooooooob!!!
Ik heb een dragon 2h en hit zo 50
Ik heb liever dat hij horrorfilmtopics maakt maar ieder zijn dingquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
AI / Maak hier een albumcover na
Ik haat gezelligheid. Is ook in niet één land te verlaten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar om even ontopic blijven: Laten we het gezellig houden
Luister jij nooit muziek juffie?quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij horrorfilmtopics maakt maar ieder zijn ding
Jawel maar ik bespreek liever filmsquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Luister jij nooit muziek juffie?
En waarom moet hij alles in een dagboektopic posten maar mogen andere users wel onzintopics blijven aanmaken?quote:Op maandag 23 september 2024 17:15 schreef Solotovski het volgende:
Dat was gewoon een prima topic van die walgelijke mikey
Wtf
Ik doe een klein gokje.. de hoeveelheid topics die hij opent.quote:Op maandag 23 september 2024 18:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En waarom moet hij alles in een dagboektopic posten maar mogen andere users wel onzintopics blijven aanmaken?
#FreeMikey
Er is ingegrepenquote:Op woensdag 25 september 2024 11:47 schreef Solotovski het volgende:
Kan iemand wat aan topic- mikey doen?
µdat was inderdaad niet zo'n mooi woord. Zijn post en de opvolgende reacties worden aangepastquote:Op woensdag 25 september 2024 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Laat jij de kanker van @:Solotovski nou gewoon staan @:Capuchon_jongen?
[ afbeelding ]
Microdatquote:Op woensdag 25 september 2024 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
µdat was inderdaad niet zo'n mooi woord. Zijn post en de opvolgende reacties worden aangepast
microwat?quote:
Nee, microdatquote:
Nee jij bent dat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wel beter dan een linkdump naar een paar filmpjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee jij bent dat wil je zeggen?
Hij deugt zeker.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:35 schreef Abid-Meher het volgende:
@:capuchon_jongen ik zie je minder op de fokkes maar ik wil dat jij weet dat jij de beste mod bent en dat ik je altijd als mijn beste vriend zal beschouwen hier.
Ga zo door jij doet echt goed werk, ik hoop dat alles goed gaat met jou en je familie, maak me wel zorgen daar je minder post.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:35 schreef Abid-Meher het volgende:
@:capuchon_jongen ik zie je minder op de fokkes maar ik wil dat jij weet dat jij de beste mod bent en dat ik je altijd als mijn beste vriend zal beschouwen hier.
Ga zo door jij doet echt goed werk, ik hoop dat alles goed gaat met jou en je familie, maak me wel zorgen daar je minder post.
Bedankt voor de mooie woordenquote:
Geen paniek. Ik heb besloten om wat minder te FOK!kenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:35 schreef Abid-Meher het volgende:
Beter zo maat, kunnen veel een voorbeeld aannemen, ook geen paniek. Wilde je enkel steunen met wat het ook is dat je nu doet. Goed dat je wat minder hier bent en meer investeert in andere zaken rondom je leven.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen paniek. Ik heb besloten om wat minder te FOK!ken
Sinds wanneer is het hebben van criminele elementen in je land geen klacht?quote:
Probeer het de volgende keer dan maar te verwoorden in een fatsoenlijke OPquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:59 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het hebben van criminele elementen in je land geen klacht?![]()
Is toch vanzelfsprekend dat je dat liever niet hebt?
were taking the hobbits to isengardquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Probeer het de volgende keer dan maar te verwoorden in een fatsoenlijke OP
Je keel was al een aanwijzing dat je teveel hooi op je vork nam.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen paniek. Ik heb besloten om wat minder te FOK!ken
Oh dat is wel heel triest inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom is mijn aanmoediging voor de ajaxjoden superjoden verwijderd in de KLB SC?
Misschien moet ik voor psv wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel triest inderdaad
huh?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom is mijn aanmoediging voor de ajaxjoden superjoden verwijderd in de KLB SC?
Ik zelf heb het bericht niet verwijderd. Maar de verwijdering is terecht. Dit bericht kan beledigend zijn voor joodse mensen.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zelf heb het bericht niet verwijderd. Maar de verwijdering is terecht. Dit bericht kan beledigend zijn voor joodse mensen.
De usericon van Caland is ook ludiek. Superjoden dan toch ook?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Er zijn op dit forum mensen die constant verwijzingen maken naar de jaren 40-45 en soms ook wel een A. Hitler adoreren, dat blijft wel gewoon staan.
Maar Superjoden mag niet.. zie niet in wat daar negatief aan is
Als ik die dingen zie, dan verwijder ik ze meteen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Er zijn op dit forum mensen die constant verwijzingen maken naar de jaren 40-45 en soms ook wel een A. Hitler adoreren, dat blijft wel gewoon staan.
Maar Superjoden mag niet.. zie niet in wat daar negatief aan is
baasquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik die dingen zie, dan verwijder ik ze meteen.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zelf heb het bericht niet verwijderd. Maar de verwijdering is terecht. Dit bericht kan beledigend zijn voor joodse mensen.
Nou bedankt hèquote:Op maandag 11 november 2024 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga hier orde op zaken stellen
Joequote:
Vertelquote:Op maandag 11 november 2024 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga hier orde op zaken stellen
Laten we dat voor achter de schermen bewarenquote:
Neequote:Op maandag 11 november 2024 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laten we dat voor achter de schermen bewaren
quote:Op vrijdag 15 november 2024 07:23 schreef gers het volgende:
[..]
De borrels zijn juist ideaal om de stagiare dronken te voeren en te husselen.
Er werd actie ondernomen. Voortaan graag TR plaatsen als je berichten ziet dat tegen de forumregels is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:19 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo blijft dit staan? Zeer onsmakelijk en gewoon aanzetten tot verkrachting
[..]
Mag je zoiets ook al niet meer in KLB zeggen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er werd actie ondernomen. Voortaan graag TR plaatsen als je berichten ziet dat tegen de forumregels is.
Was randgevalletje.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag je zoiets ook al niet meer in KLB zeggen?
Dat valt wel mee.quote:
EK-curling doen de dames het goed.quote:
Curlingquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
EK-curling doen de dames het goed.
Ik vind dit heel erg vriendelijk van jou ga zo door goede vriend!!!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Curlingtoffe sport, heel lang geleden dat ik het nog eens op tv heb gezien. Maar probeer dit soort reacties niet meer in feedback te zetten. Altijd welkom in de KLB SC tong.
Ib4 het is Tong of @tong80quote:Op woensdag 20 november 2024 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Curlingtoffe sport, heel lang geleden dat ik het nog eens op tv heb gezien. Maar probeer dit soort reacties niet meer in feedback te zetten. Altijd welkom in de KLB SC tong.
Je bent laatmet je RTLSTS Ik vergeef je. FOK! is bijna doot een jij bent één van de weinige modss die er nog iets van proberen te maken. Net zoals ik Mohammeeddan ben tussen de laatste indianen.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ib4 het is Tong of @:tong80
Ja srry terug naar fbquote:
Had ik maar vier russenquote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef Vincent_student het volgende:
Kan er een ban komen op @:Viesdik ?
Een topic van hem bevat zelfs een virus.
Wat lul je?quote:Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het interesseert je zelfs geen zak dat je anderen schade toebrengt. Je bent echt waardeloos.
quote:Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het interesseert je zelfs geen zak dat je anderen schade toebrengt. Je bent echt waardeloos.
Die gast heeft een virus in z'n bovenkamer volgens mijquote:
De link is verwijderd en desbetreffende topic is op slotquote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef Vincent_student het volgende:
Kan er een ban komen op @:Viesdik ?
Een topic van hem bevat zelfs een virus.
Linkdumps en onsliners zijn al een tijdje het niveau. In de topics waar wel moeite voor wordt gedaan wordt dan ook nauwelijks meer gereageerdquote:Op maandag 2 december 2024 13:51 schreef Vincent_student het volgende:
Beste mods en admins. Kunnen jullie alsjeblieft iets doen aan het niveau in dit subforum. Zijn jullie nou echt trots om hiervoor te werken? Het is toch om je kapot over te schamen? Is dit nou eer van je werk? Lees ze voor de gein eens door, en kijk is naar al die rotzooi en doe er eens keer wat aan. Is dit nou leuk vrijwilligerswerk?
[ afbeelding ]
We hebben VER voor die troep. Maar de troep blijft maar terugkeren in KLB. Waarom, geen flauw idee, ze hebben hun eigen uithoek, maar daar gaan ze niet naar toe. Flikker op met die aandachtshoeren.quote:Op maandag 2 december 2024 13:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Linkdumps en onsliners zijn al een tijdje het niveau. In de topics waar wel moeite voor wordt gedaan wordt dan ook nauwelijks meer gereageerd
Dat doet ie overal. Al diverse keren aangekaart. Het interesseert niemand ook maar ene ruk.quote:Op maandag 2 december 2024 14:20 schreef Solotovski het volgende:
Is de schuld van @:plompzakker
Enige dat ie doet is in elk topic zo'n dodelijk vermoeiende oneliner neerplempen
Waardeloze mod > waardeloos subforum
Bedankt
Niet gelezenquote:Op maandag 2 december 2024 14:20 schreef Solotovski het volgende:
Is de schuld van @:plompzakker
Enige dat ie doet is in elk topic zo'n dodelijk vermoeiende oneliner neerplempen
Waardeloze mod > waardeloos subforum
Bedankt
Dit dus. Ik zeg maar niks meer. Straks weer een ban.quote:
Alweer en nog meer nieuwe regelsquote:Op maandag 2 december 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden. Iedere crewlid doet hard zijn best. Ook @:plompzakker.
De laatste tijd was ik zelf niet meer zo actief in KLB. Komt omdat het erg druk is in de fabriek.
Maar ik ga in de toekomst strenger toezien of een topic geschikt is voor KLB.
Topic niet tegen de regels maar niet KLB waardig -> VER
Topics tegen de regels -> slotje (of diarree aan topics)
Eerste lemming -> Ver
3+ lemmingen -> slotje
zo werk ik ongeveer. Ik kan het soms helaas niet altijd toepassen. Omdat ik zoals hierboven vermeld het soms druk heb.
Ik vertel toch niet echt iets nieuws. topics tegen de forumregels gaan dicht. is altijd zo geweest.quote:Op maandag 2 december 2024 18:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Alweer en nog meer nieuwe regels
Blablabla, nou nou wat doet die plompzakker z'n best zeg poe poe poequote:Op maandag 2 december 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden. Iedere crewlid doet hard zijn best. Ook @:plompzakker.
De laatste tijd was ik zelf niet meer zo actief in KLB. Komt omdat het erg druk is in de fabriek.
Eerste lemming -> Ver
3+ lemmingen -> slotje
zo werk ik ongeveer. Ik kan het soms helaas niet altijd toepassen. Omdat ik zoals hierboven vermeld het soms druk heb.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 december 2024 11:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Blablabla, nou nou wat doet die plompzakker z'n best zeg poe poe poe
Jajaja je zal je collega's vast niet mogen afvallen vandaar dat je zegt dat ie z'n best doet
En natuurlijk ook de andere mods die zorg dragen voor het sfeerbeheer in de slangenkuil van KLB!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:14 schreef Abid-Meher het volgende:
Afgelopen zaterdag was het de dag van de vrijwilliger ik wil @:Capuchon_jongen bedanken voor zijn inzet dit jaar in het KLB-forum en ook de afgelopen jaren.
Bedankt Capuchon jongen
Dat ja, alsof Cappie Capusjonnie hier alleen modereertquote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En natuurlijk ook de andere mods die zorg dragen voor het sfeerbeheer in de slangenkuil van KLB!
Doe ik met alle liefde dke ik heb jonge knulquote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En natuurlijk ook de andere mods die zorg dragen voor het sfeerbeheer in de slangenkuil van KLB!
Ik vind dat je hem het vaakste en meeste ziet. @Flitsbezorger is echter ook goed bezig. Netsplitter heb ik hier al heel lang niks zien sluiten en plompzakker vind ik niet genoeg engagement hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja, alsof Cappie Capusjonnie hier alleen modereert
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het aangekondige beleid (of aanscherping van bestaande regels met extra handhaving, net hoe je het wil zien) binnen 4 weken weer naar de achtergrond is verdwenenquote:Op maandag 2 december 2024 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vertel toch niet echt iets nieuws. topics tegen de forumregels gaan dicht. is altijd zo geweest.
Wie?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:52 schreef Loverboii het volgende:
Mod Chevy gaat zijn boekje te buiten
Kan iemand die machtswellusteling terechtwijzen?
Ordinair pestgedrag!quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:33 schreef Aberkullie het volgende:
Sinds wanneer zijn lemmings verboden?wees blij dat er eens wat moeite in een KLB topic wordt gestopt. Of ga je al die oneliner OP’s ook eens vegen.
quote:Op maandag 2 december 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerste lemming -> Ver
3+ lemmingen -> slotje
Ja heb hem naar VER moeten schoppenquote:
Ik heb het doorgegevenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:00 schreef Loverboii het volgende:
kan iemand van de leiding flitsbezorger uit zijn functie ontheven aub, duidelijk niet geschikt als moderator, kan geen tegenspraak dulden
@yvonne, check dit eens als je wilquote:
Klopt helemaal. Succes!quote:Op zondag 5 januari 2025 16:02 schreef Loverboii het volgende:
[..]
@:yvonne, check dit eens als je wil
verwijdert berichten van me die hem niet aanstaan en doet verder alsof het niets is
Als je het vervelend vindt dat er tegengas gegeven wordt op je racisme, vertrek dan gewoon.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:06 schreef Loverboii het volgende:
als het je niet boeit, vertrek dan gewoon
gedraag je dan normaal oelewapperquote:Op zondag 5 januari 2025 16:07 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Als je het vervelend vindt dat er tegengas gegeven wordt op je racisme, vertrek dan gewoon.
Ik spiegel mij aan jou.quote:
ok, plaat voor je kop, duidelijk, gesprek afgelopenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik spiegel mij aan jou.
Als jij je normaal gedraagt, dan doe ik dat ook. Mij vertellen dat ik “terug naar mijn eigen land” moet gaan is niet normaal.
Bedankt, eindelijk rust.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:13 schreef Loverboii het volgende:
[..]
ok, plaat voor je kop, duidelijk, gesprek afgelopen
Ja, sinds wanneer ben jij zo onaardig?quote:Op zondag 5 januari 2025 16:02 schreef Loverboii het volgende:
[..]
@:yvonne, check dit eens als je wil
verwijdert berichten van me die hem niet aanstaan en doet verder alsof het niets is
Oké doeiquote:Op zondag 5 januari 2025 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Als iedereen een ban krijgt vind ik er ook geen zak meer aan
Doei
Naar boktquote:
Ik vind het VIVA forum iets meer voor jou.quote:
Wil jij mij daar even introduceren?!quote:Op zondag 5 januari 2025 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het VIVA forum iets meer voor jou.
quote:Op zondag 5 januari 2025 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij mij daar even introduceren?!
Mallerdquote:Op zondag 5 januari 2025 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij mij daar even introduceren?!
@Solotovski en ik gaan voor een banloos 2025quote:Op zondag 5 januari 2025 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Mallerd
En nu wegwezen voor we weggejaagd worden
Ik sluit me hierbij aan als metgezel in de verkiezingen.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:solotovski en ik gaan voor een banloos 2025
Waarom nou weer.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:50 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Durf je ook in de stad te lopen met die joden vlag?
Test geslaagdquote:
Ik zal dit voor je checken.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Je laten neuken als vrouw in 2025’
Toch wel erg triest vrouwonvriendelijk topic.
Waarom blijft deze open? Als dit soort dingen over immigranten worden gezegd wordt er steevast gegumd.
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zal dit voor je checken.
Graag gedaanquote:Op zondag 2 februari 2025 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Bedankt voor het sluiten Capuchon_jongen. Ben ik blij mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |