Jouw moeder stond ook gewoon op straat.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:15 schreef Scuidward het volgende:
En die hoeren in de kou laten staan?
Ik ga even huilen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Jouw moeder stond ook gewoon op straat.
Wie heeft jou ge-endorsed?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:28 schreef Plompzakker het volgende:
TS is vandaag bij het UWV geweest waar ze dit soort maatregelen moeten nemen omdat de klanten niet normaal kunnen doen
Wat bedoel je preciesquote:Op woensdag 4 september 2024 18:28 schreef Plompzakker het volgende:
TS is vandaag bij het UWV geweest waar ze dit soort maatregelen moeten nemen omdat de klanten niet normaal kunnen doen
Hij is het negatieve pareltje waar FOK! het van moet hebben.quote:
Wat zou jij tong graag nog meer willen leren, als wijze man die jij bent?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:09 schreef Plompzakker het volgende:
Leuk om te zien dat tong heeft ontdekt hoe een pohi werkt.
Je bent blijkbaar dus echt nooit te oud om te leren
Ha ha ha. Hij hoeft iig niet te leren om posts te verwijderen. Althans in dit topic. Verder lijkt het me beter dat ik hem iets leer.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat zou jij tong graag nog meer willen leren, als wijze man die jij bent?
Wat zou jij @Plompzakker willen leren, als oude wijze heer?quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Hij hoeft iig niet te leren om posts te verwijderen. Althans in dit topic. Verder lijkt het me beter dat ik hem iets leer.
Dat een agent of scheidsrechter ten allertijden neutraal en onpartijdig moet zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat zou jij @:plompzakker willen leren, als oude wijze heer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |