Precies, gewoon lekker omvolken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:01 schreef Geerd het volgende:
Zodat er straks huizen kunnen worden gebouwd voor vluchtelingen![]()
![]()
![]()
Is het wel daarna een mooi oefenterrein voor het legerquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:01 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
Ik heb hier ook eens over gelezen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Of alles vacuüm verpakken, dan gaat de brand ook uit heb ik ooit ergens gelezen.
Omdat er dan geen lucht meer bij kan ofzo en dan werkt vuur niet goed meer.
Nou dat zou zomaar kunnen. Aangezien gemeentes geen staatssteun meer gaan krijgen voor de opvang van asielzoekersquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:01 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
Nu moet jij ook mij een keer quoten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nou dat zou zomaar kunnen. Aangezien gemeentes geen staatssteun meer gaan krijgen voor de opvang van asielzoekers
Ben je gevaccineerd?quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nu moet jij ook mij een keer quoten.
Ik ben het ZAT dat ik nooit meer gequote word door @:viesdik![]()
Waarom? Kan toch ook bij jouw huis?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Is het wel daarna een mooi oefenterrein voor het leger
Elke verstandige man haalt een blank voetje bij mequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bewust overgeslagen om een wit voetje te halen bij mijn favoriete fokker.
Wat ben je toch orgineeel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |