ohohohoh het is ook altijd wat, dinsdag een boete van 130¤ gekregen voor een kansloze snelheidsovertreding van 30 km/u waar ik 100 moest rijden. (n11), vandaag een gevangenschap van mijn auto.
kom na een dag kei- en keihard werken in zierikzee om nog ff snel een router te kopen (was 19.00 uur ofzo). ging lekker,
tomtom bracht me netjes naar het centrum. Ok snel ff parkeerplek zoeken en jawel ik vond een nogal vreemd uitziende parkeergarage (dacht ik) midden in het centrum . ideaal dus, dus hop auto erin geknald, ff de audi naast me gecheckt of er een loos parkeerbonnetje op lag, nee dus. goed ff snel een router kopen.
Kom ik terug en wat zie ik gvd, is mijn auto gevangen genomen. dmv een metaal hekwerk wat omhoog en omlaag gezet kan worden per parkeervak (welke genummerd waren kwam ik toen achter). Mooie boel dus, kon dus niet weg.
ff overwogen om langs de audi's te rijden en m'n golf erlangs te vrotten, maar leek me geen goed idee.
komt er opeens een iraakse jup naar me toegelopen en vertelt doodleuk dat dit geintje me 300¤ gaat kosten. Ik moet de politie bellen om mijn auto te laten bevrijden (soort wielklemidee). wat bleek dus vertelde die klootviool, ik stond in een priveparkeerplek. damn heb ik weer. ok ff 0900-tuig gebeld en kreeg politie hollands-zuid aan de lijn. ff verhaal uitgelegd en ze ging ff onderzoek doen, kreeg vervolgens een nummer van een of ander loos parkeerbeleidgedoe die ik ff moest bellen.
In de tussentijd komt m'n vriend de irakees weer terug en opent de audi naast me. Begint ie opeens doodleuk het hekwerk naar beneden te halen om m'n auto weer los te laten. hehe godverdomme hij wilde me een lesje leren, brabbelde iets dat over zijn land en dat het van de zotte was dat ik op zijn parkeerplek stond "hij ging toch ook niet in mijn garage staan???" had ie op zich wel een punt, want dan had ik hem er keihard uitgeschopt. maar ja al met al een kansloze vertraging van 20 minuten en een trauma van 300¤.....