abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 december 2024 @ 09:04:08 #1
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_216020984
Dag FOK!

Ik heb dus een kennis die hier in de straat woont. Een beetje een rare vogel (ik zie hen continu in de prullenbakken graaien voor statiegeldblikjes) en heeft het niet breed.
Hen kwam vorige week met een beetje een warrig verhaal over dat hun auto al maanden bij de garage staat. Nou weet ik toevallig dat hen helemaal geen auto heeft.
De vraag was of hen mijn auto mocht lenen om een enorme zak met statiegeldflessen naar de supermarkt te brengen, net tijdens de kerstdrukte. Hen kon het blijkbaar niet in de buurtsuper om de hoek kwijt, wegens een winkelverbod.
Ik ben de beroerdste niet en vond het allemaal een beetje sneu dus prima joh. Nog gevraagd of hen met een stick kan omgaan, ja was allemaal geen probleem.

Komt hen een paar uur later de auto terugbrengen, enorme deuk in de achterbumper. Bleek hen tegen een andere auto aangereden te zijn. Gelukkig geen hit and run want iemand had hen gezien, uit de auto gesleurd en de verzekeringsgegevens gevraagd.

Dikke pech want ik zit al jaren op de hoogste no claim en zit er vanzelfsprekend niet op te wachten om volgend jaar dikke premie te betalen.

Maar nu komt het:
Hen stelde voor om de kosten even af te wachten en de schade eventueel samen te betalen. Is dit een normale gang van zaken?
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat als je schade rijdt in iemands auto, dat je dat zelf netjes vergoed. Zo’n deuk in een bumper kan zo oplopen tot in de duizenden lege statiegeldflessen.

Wie is er nu aansprakelijk? De bestuurder die schade rijdt of de eigenaar van de wagen. Ik ben alleen WA verzekerd. Hen was afgewezen bij de aansprakelijkheidsverzekering dus van een kale kip valt niet te plukken.

Graag serieuze reacties!
  vrijdag 27 december 2024 @ 09:11:14 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216021040
De kentekenhouder/eigenaar is aansprakelijk. Jij moet je geld terughalen bij je kennis.
Ga maar vast ruimte maken in je schuurtje voor al die statiegeldflessen.
Als ze al komen.

Les voor toekomst: niet meer doen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_216021078
Dat gebruik van ‘hen’ maakt echt dat dit heel klote leest. Niet doorheen te komen zo.
pi_216021111
En tevens eigen schuld dikke bult. Alleen dingen uitlenen aan mensen met genoeg krediet om het eventueel te vervangen/repareren. Dus niks uitlenen aan paupers.
pi_216021177
Goede lemming :9
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 27 december 2024 @ 09:28:35 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216021211
Ook als er wel een aansprakelijkheidsverzekering was zou die niets vergoeden als het gaat om een schade veroorzaakt met een motorvoertuig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216021227
Mooie lemming.
pi_216021230
Leuke lemming O+
  vrijdag 27 december 2024 @ 09:32:42 #9
403820 Aberkullie
pi_216021262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:11 schreef Hyperdude het volgende:
De kentekenhouder/eigenaar is aansprakelijk. Jij moet je geld terughalen bij je kennis.
Ga maar vast ruimte maken in je schuurtje voor al die statiegeldflessen.
Als ze al komen.

Les voor toekomst: niet meer doen.
Shit man, daar baal ik goed van.
pi_216021331
lemming niet gelezen.
TR gezet :)
lol
  vrijdag 27 december 2024 @ 09:53:48 #11
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_216021450
TR gezet.

Kut lemming.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_216021593
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:04 schreef Aberkullie het volgende:
Dikke pech want ik zit al jaren op de hoogste no claim en zit er vanzelfsprekend niet op te wachten om volgend jaar dikke premie te betalen.
In een andere topic heb ik uitgelegd dat het juist in de situatie dat je al jaren in de hoogste no claim zit, het er niet in hoeft te resulteren dat je volgend jaar dikke premie moet betalen als je een keertje schade claimt.

Kip_Frites_Appelmoes in WGR / Lichte parkeerschade, hoe af te handelen WA verzekerd?
pi_216021604
quote:
Ik ben de beroerdste niet en vond het allemaal een beetje sneu dus prima joh.
quote:
Graag serieuze reacties!
_O-
  vrijdag 27 december 2024 @ 10:16:50 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216021692
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:24 schreef bijdehand het volgende:
Goede lemming :9
:( :D :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_216021717
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
lemming niet gelezen.
TR gezet :)
Jij bent de leukste op feestjes zeker? :')
pi_216021998
quote:
Dag FOK!

Ik heb dus een kennis die hier in de straat woont. Een beetje een rare vogel (ik zie hen continu in de prullenbakken graaien voor statiegeldblikjes) en heeft het niet breed.
Hen kwam vorige week met een beetje een warrig verhaal over dat hun auto al maanden bij de garage staat. Nou weet ik toevallig dat hen helemaal geen auto heeft.
De vraag was of hen mijn auto mocht lenen om een enorme zak met statiegeldflessen naar de supermarkt te brengen, net tijdens de kerstdrukte. Hen kon het blijkbaar niet in de buurtsuper om de hoek kwijt, wegens een winkelverbod.
Ik ben de beroerdste niet en vond het allemaal een beetje sneu dus prima joh. Nog gevraagd of hen met een stick kan omgaan, ja was allemaal geen probleem.

Komt hen een paar uur later de auto terugbrengen, enorme deuk in de achterbumper. Bleek hen tegen een andere auto aangereden te zijn. Gelukkig geen hit and run want iemand had hen gezien, uit de auto gesleurd en de verzekeringsgegevens gevraagd.

Maar nu komt het:
Hen stelde voor om de kosten even af te wachten en de schade eventueel samen te betalen. Is dit een normale gang van zaken?
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat als je schade rijdt in iemands auto, dat je dat zelf netjes vergoed. Zo’n deuk in een bumper kan zo oplopen tot in de duizenden lege statiegeldflessen.

Wie is er nu aansprakelijk? De bestuurder die schade rijdt of de eigenaar van de wagen. Ik ben alleen WA verzekerd. Hen was afgewezen bij de aansprakelijkheidsverzekering dus van een kale kip valt niet te plukken.

Graag serieuze reacties!
Het voorstel om samen te betalen komt als vast als een geniale idee van deze kennis omdat deze het niet zo breed heeft maar zo toch wel denkt jouw leed wat te verzachten.

Zoals Hyperdude al zegt zal het vast kloppen zo ja.

Verhaaltje:
Een aantal jaren geleden wilde de Onbetrouwbare/Onbereikbare zijn auto verkopen en zocht naar kandidaten. Het was volgens mij een hele luxe auto maar slurpte wel benzine. Een oude man met wie de Onbetrouwbare/Onbereikbare bevriend is vroeg toen of zijn zoon een proefrit kon maken om te zien of de auto in de smaak viel. De Onbetrouwbare/Onbereikbare vond het prima en was een makkelijk persoon en zei probeer maar uit en breng hem maar terug als je een besluit kan nemen. Na 3 dagen kwam de auto uiteindelijk terug en de oude man zei dat de zoon de auto niet wilde maar gaf geen duidelijke reden waarom niet.
De Onbetrouwbare/Onbereikbare wilde toen zelf ergens met de auto naar toe rijden maar kreeg toen allerlei meldingen: benzinetank bijna leeg, olietank bijna leeg, bandenspanning onvoldoende etc. Bleek dat de oude man naar zijn familie in Duitsland wilde en dat ze niet met de auto van de zoon wilden gaan en dus boorde de oude man de Onbetrouwbare/Onbereikbare en ging de hele familie van de oude man racen in Duitsland...
Omdat de Onbetrouwbare/Onbereikbare geen duidelijke afspraken had gemaakt over de kosten etc vond de oude man dat hij hem niks schuldig was in kosten. Zo moest de Onbetrouwbare/Onbereikbare zelf de kosten ophoesten om de auto weer up to date te maken.

3 maanden later vroeg de oude man weer of zijn zoon een proefritje kon maken want de zoon twijfelde toch. De Onbetrouwbare/Onbereikbare ging hier natuurlijk niet op in.
pi_216022231
Leuk geschreven, zo zie je ze niet vaak meer
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_216022280
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 09:15 schreef GerryDV het volgende:
Dat gebruik van ‘hen’ maakt echt dat dit heel klote leest. Niet doorheen te komen zo.
https://m.youtube.com/shorts/f8y1SnU20xE
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_216030357
Lemming
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_216031206
Schopje VER
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  vrijdag 27 december 2024 @ 19:30:48 #21
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216031352
Victorie!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 27 december 2024 @ 19:32:08 #22
338319 ZarB
Piña colada
pi_216031384
Betreft dit de zwarte golf
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 27 december 2024 @ 19:34:01 #23
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216031428
Wtf is een hen?
Heb je een kip je auto geleend?
Das vrij dom. Meteen terugvragen.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 27 december 2024 @ 19:37:37 #24
403820 Aberkullie
pi_216031514
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 december 2024 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Victorie!
Wij laten ons nie pakken!!!
  vrijdag 27 december 2024 @ 19:38:02 #25
403820 Aberkullie
pi_216031529