maar wat ik mij al jaren afvraag.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:26 schreef Mylene het volgende:
Vlees is moord ja en veel dierenleed.
Mijn katten lusten veganvoer, wisselt het wel af met gewoon.
Lewis Hamilton geeft zijn hond ook vegan.
Formula One champion Lewis Hamilton has shared that his beloved dog, Roscoe, has transitioned to a fully vegan diet. Hamilton announced this change through a social media post: "Hey guys, so Roscoe is now fully vegan."
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:26 schreef Mylene het volgende:
Formula One champion Lewis Hamilton has shared that his beloved dog, Roscoe, has transitioned to a fully vegan diet. Hamilton announced this change through a social media post: "Hey guys, so Roscoe is now fully vegan."
Zet nou eens een bakkie sla en een pond gehakt voor zijn neus.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:26 schreef Mylene het volgende:
Hoeveel katten hebben vrijwillig voor castratie gekozen?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zet nou eens een bakkie sla en een pond gehakt voor zijn neus.
Kijken wat het eerst weg is.
Vega is de keuze van het baasje.
Niet van het dier.
Nee leuk, als je tot 3 keer in een jaar voor 2 tot 6 kittens een huis moet zoeken.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hoeveel katten hebben vrijwillig voor castratie gekozen?
Mensen die denken boven de natuur te staan.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:26 schreef Mylene het volgende:
Kots.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
maar wat ik mij al jaren afvraag.
wat voor voer krijgt de hond van Ted de Braak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |