Ik vind dat serieus geen slecht idee. De vrouwen daar zijn de vrouwen die ik zoek. Mooi, pittig en zorgzaam.quote:
Klopt. Nederlandse vrouwen zijn extreem ultra mega linkse wokies. Die kunnen onmogelijk zorgzaam zijnquote:Op zondag 8 september 2024 11:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus geen slecht idee. De vrouwen daar zijn de vrouwen die ik zoek. Mooi, pittig en zorgzaam.
Zulke vrouwen heb je bijna niet meer in Nederland.
Zo bedoel ik het niet.. ik bedoel dat veel vrouwen geen vrouwelijke eigenschappen meer hebben. Ze zijn heel erg op zichzelf en gaan met jan en alleman het bed in.quote:Op zondag 8 september 2024 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Nederlandse vrouwen zijn extreem ultra mega linkse wokies. Die kunnen onmogelijk zorgzaam zijn
Heb je al gekeken of je je Wajong mee mag nemen naar Rusland?
Je zou denken dat dit in tegenspraak is met elkaar.quote:Op zondag 8 september 2024 11:49 schreef Viesdik het volgende:
Ze zijn heel erg op zichzelf en gaan met jan en alleman het bed in.
In Parijs en London ookquote:Op zondag 8 september 2024 11:50 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kan je vertellen dat het al zeer gezellig is in Brussel, dit kan er ook nog wel bij.
Een beetje zoals TS dus?quote:Op zondag 8 september 2024 11:50 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Je zou denken dat dit in tegenspraak is met elkaar.
Die Slavische vrouwen krijgen na hun 35e allemaal een snorquote:Op zondag 8 september 2024 11:49 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.. ik bedoel dat veel vrouwen geen vrouwelijke eigenschappen meer hebben.
Schopje is kleine moeite maar zou het wel waarderen als je ze voortaan meteen hier opentquote:
Hoe je dat nou, zo'n schopje? Neem ons eens mee in het moderatorschap.quote:Op zondag 8 september 2024 12:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Schopje is kleine moeite maar zou het wel waarderen als je ze voortaan meteen hier opent
Het voelt wel goed om te schoppenquote:Op zondag 8 september 2024 14:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe je dat nou, zo'n schopje? Neem ons eens mee in het moderatorschap.
dat zou kunnen jaquote:Op zondag 8 september 2024 12:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die Slavische vrouwen krijgen na hun 35e allemaal een snor
krijg je dan een halfje?quote:Op zondag 8 september 2024 14:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het voelt wel goed om te schoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |