Een bruine arm willen halenquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:12 schreef jantjevertonghen het volgende:
Pharkus, je doet het fantastisch.
het betkenet gewoon vele. ik zat hier al in 2012 ofzo. 12 jaar later Pharkus nog spreken. Toen was het een vijand, en nu ga je hem waarderen. Ik zat fout. Ik ben een sukkel en een loser.quote:
Ik ben ee ook sinds 2011 hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
het betkenet gewoon vele. ik zat hier al in 2012 ofzo. 12 jaar later Pharkus nog spreken. Toen was het een vijand, en nu ga je hem waarderen. Ik zat fout. Ik ben een sukkel en een loser.
Hij verdient credits.
Ja maar jij bent nep. Toen was je een boef, nu opeens de serieuze mod.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben ee ook sinds 2011 hoor
tijden veranderenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:43 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nep. Toen was je een boef, nu opeens de serieuze mod.
waarvan aktequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
het betkenet gewoon vele. ik zat hier al in 2012 ofzo. 12 jaar later Pharkus nog spreken. Toen was het een vijand, en nu ga je hem waarderen. Ik zat fout. Ik ben een sukkel en een loser.
Hij verdient credits.
Ach jee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:16 schreef jantjevertonghen het volgende:
Plompzakker bedreigt mij met een ban
Hey Mortaxx, Thanks! Ik ben er nog wel hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee opa leuk dat je er weer eens bent
Kan je ook krijgen als je zo blijft topics openenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:16 schreef jantjevertonghen het volgende:
Plompzakker bedreigt mij met een ban
Treurigquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
K
[..]
Kan je ook krijgen als je zo blijft topics openen
Waarom wil en ga jij mij zo graag verbannen de komende weken? Doe normaalquote:Op zondag 4 augustus 2024 00:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
K
[..]
Kan je ook krijgen als je zo blijft topics openen
Jaaaa pak Jantje aan!quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:07 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Kan Jankje Vertrekken even tot de orde worden geroepen? Deze topics en reacties zijn op z'n minst droevig te noemen, en mogelijk zelfs in strijd met de policy.
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:34 schreef Solotovski het volgende:
Kan er eens wat gedaan worden aan die ongekende hoeveelheid stront die Pieter uit z'n toetsenbord tovert?
Hier kan geen topicdiarreeremmer tegenop zeg!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:34 schreef Solotovski het volgende:
Kan er eens wat gedaan worden aan die ongekende hoeveelheid stront die Pieter uit z'n toetsenbord tovert?
Tot uw dienst.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:34 schreef Solotovski het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |