Illmaticquote:
The Slim Shady LP?quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:03 schreef GGMM het volgende:
Nog eentje dan, dan laat ik dit topic aan de rest want ik merk dat jullie staan te trappelen om ook wat te posten.
[ afbeelding ]
Je image doet het niet bij mij, sowieso goed om evne naar imgur oid up te loaden omdat de AI tools het maar beperkt aantal uur hosten meestal.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:23 schreef herverwijderd het volgende:
Hmmm, het lijkt er niet echt op maar ik krijg het niet beter dan dit voor nu
[ afbeelding ]
Okee, dan doe ik hem morgen even opnieuw want heb geen toegang tot mijn eigen computer (en op deze is van alles geblockt qua internet)quote:Op woensdag 11 september 2024 10:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je image doet het niet bij mij, sowieso goed om evne naar imgur oid up te loaden omdat de AI tools het maar beperkt aantal uur hosten meestal.
Ja, dit is You've come a long way, baby.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is redelijk goed te raden denk ik.
💯quote:Op woensdag 11 september 2024 10:53 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, dit is You've come a long way, baby.
legend van bob marley?quote:
Ja wel grappig op zich om eens goed naar die covers te kijken voor zo iets.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:55 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Die sigaret was me nooit opgevallen tot jouw recreatie!
Dit is Aphex Twin. Selected Ambient Works. Echt goed gelukt trouwens! Lijkt me best lastig om een goede prompt te maken voor een abstract beeld.quote:
Ja true.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:03 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit is Aphex Twin Selected Ambient Works. Echt goed gelukt trouwens! Lijkt me best lastig om een goede prompt te maken voor een abstract beeld.
Ik stop nu want het is wel leuk als anderen ook meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |