SPOILER: Het weer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De scheidsrechter is: Michael Oliver
Waarvan akte.
POLLWhat can change the nature of a man?
@tong80quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niemand praat überhaupt over ‘88 buiten Nederland.
Schoten van Depay bij corners tellen dus niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:29 schreef GGMM het volgende: [..] Dat zou ook wel tijd worden. Cristiano Ronaldo heeft nog niet gescoord op Euro 2024, ondanks dat hij de meeste schoten van alle spelers heeft.
Hij heeft anders nog niemand in zijn rug getrapt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Normaal gesproken worden mensen rustiger naarmate ze ouder worden, dat heb ik bij Pepe nog niet ontdekt
De wedstrijd is nog niet klaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij heeft anders nog niemand in zijn rug getrapt.
Prima opzet maar duurt wel erg lang:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:19 schreef TAmaru het volgende:
UEFA heeft 55 landen. 11 poules maken van 5 landen. Alle landen spelen dus allemaal 4 wedstrijden. Beste 3 van elke poule gaan door, in totaal dus 33 landen. Die spelen in in 11 poules van 3 landen, dus 2 wedstrijden per poule. De beste 2 van elke poule gaan door, dus in totaal 22 landen. Die spelen allemaal 1 knockoutwedstrijd tegen elkaar, dus alle nummers 1 tegen een nummer 2 van een andere poule. Dan blijven er 11 landen over. Die komen in 1 poule van 11 landen. Alle landen spelen 5 wedstrijden tegen een willekeurig ander land. Beste 4 landen blijven over. Spelen allemaal tegen elkaar, dus 3 wedstrijden per ploeg. Uiteindelijk wint de winnaar van de groep het EK.
Het EK duurt dan 3 maanden. Spelers zijn vrij oproepbaar tijdens het EK.
Een alternatief met alle landen is om de nummers 42 t/m 48 te laten spelen tegen de nummers 49 t/m 55 van de UEFA-ranglijst. Na een knockoutwedstrijd blijven dan 48 landen over. Vervolgens spelen de nummers 17 t/m 32 tegen de nummers 33 t/m 48 (bij die laatsten zitten ook de winnaars van de eerste knockoutwedstrijd, dus dat kunnen ook de nummers 49 t/m 55 zijn als die hebben gewonnen van de nummers 42 t/m 48). Dan blijven er 32 landen over.
Vervolgens deel je die 32 overgebleven landen in 8 poules van 4. Daar blijven er dan 16 van over voor de knockoutfase.
Onjuist. Toen ik in 2008 in Egypte was hebben meerdere Egyptenaren tegen me gezegd "Van Basten, allemachtig, achtentachtig".quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:31 schreef WAvanBuren het volgende: [..] Niemand praat überhaupt over ‘88 buiten Nederland.
Akkoord.quote:
Boularouz.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is Portugal - Nederland 2006 alleen verzaakte de scheids toen NL snel rood te geven
niet allahmachtig?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onjuist. Toen ik in 2008 in Egypte was hebben meerdere Egyptenaren tegen me gezegd "Van Basten, allemachtig, achtentachtig".
Dit is geen gemakkelijke avond voor mij nee, ik moet alles op alles zetten om hier nog iets van te maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
1 poging, 1 fipo
Wat moet jij je klein voelen momenteel
Indien animo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef GGMM het volgende:
Gaan we haxballen als we gaan verlengen @:coco
En toen was je portemonnee verdwenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onjuist. Toen ik in 2008 in Egypte was hebben meerdere Egyptenaren tegen me gezegd "Van Basten, allemachtig, achtentachtig".
Die resort Egyptenaren worden dat bijgeleerd om toeristen zoals jij dat te doen geloven lolquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je koopt maar een PCquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Kan er niet gewoon een knop komen om de tekst van "het bericht dat je wilde plaatsen" wanneer een topic vol is in 1x te kopiëren? Selecteren/kopiëren zuigt ballen op mobiel.
Wij hadden vroegâh een televisie van het merk Loewe Opta, nooit problemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie ervaring met Hisense televisies? Klinkt als een gaar merk.
Hiseksueel wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef leolinedance het volgende:
Zuid Ossetiëquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Best een idee om de 55 aan te vullen met een aantal andere landen/gebieden. Die zijn er overigens al. Groenland, Abchazië, Tsjetsjenië, Guernsey, Monaco, ...
Kun je alleen het EK voetbal op ontvangen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij hadden vroegâh een televisie van het merk Loewe Opta, nooit problemen.
Uiteraard. Maar bericht waarop ik reageerde is nog steeds onjuist.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Die resort Egyptenaren worden dat bijgeleerd om toeristen zoals jij dat te doen geloven lol
Ik had vroeger een Vestel, was ook een prima ding.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Kan er niet gewoon een knop komen om de tekst van "het bericht dat je wilde plaatsen" wanneer een topic vol is in 1x te kopiëren? Selecteren/kopiëren zuigt ballen op mobiel.
Counter.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaat de 1-0 voor Frankrijk vallen? Penalty of een eigen goal?
Zouden mensen het werkelijk missen als je het bericht gewoon niet zou plaatsen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
In tegenstelling tot bij je mobiel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Niet iedereen zit elke wedstrijd autistisch bij z'n pc.
Heb nu oprecht zin in chips gekregen,quote:
Mijn eerste TVtje was een Vendomaticquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welke smaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb nu oprecht zin in chips gekregen,. Morgen maar scoren voor bij het burgeroorlogje om 21u.
Ik heb een goede laptop maar ben te lui om twee trappen op en neer te lopen voor het restant van de wedstrijd.quote:
Ik was nooit toe aan een Daewoo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:37 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mensen die vroeger geen Daewoo televisie én auto hadden
Penalty. Bal vlieg tegen de paal kaatst op de rug van de keeper en zo eigen doelpunt van de doelmanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaat de 1-0 voor Frankrijk vallen? Penalty of een eigen goal?
NB: hoe was de fapquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Vestel, was ook een prima ding.
Ik heb alleen een bus Pringles 😏quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb nu oprecht zin in chips gekregen,. Morgen maar scoren voor bij het burgeroorlogje om 21u.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over volwassen “mensen” die chips eten.
Nee we gaan verlengen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:38 schreef Managarm het volgende:
Ronaldo in de 93ste minuut gaat het worden.
Maar het is weekend.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
Geen verlenging graag, lange dag gehad en wil graag naar bed.
Ramos doet niet meer mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:38 schreef Managarm het volgende:
Ronaldo in de 93ste minuut gaat het worden.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe bedoel je deze? Ik zit op mobiel en klik gewoon op dat bericht en dan is het in zijn geheel gekopieerd naar mijn clipboard?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand verplicht je toch te kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vond die paar avonden zonder voetbal leuker
Ik ben altijd vroeg weer op, het ritme van iemand die met zijn handen werkt.quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
Geen verlenging graag, lange dag gehad en wil graag naar bed.
Heb eindeloos lopen YouTuben.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Sneu om te zien, had twee jaar geleden gedag moeten zeggen.quote:
Vreemd, ik heb hetzelfde probleem als hij. Op pc doet het dat inderdaad wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je deze? Ik zit op mobiel en klik gewoon op dat bericht en dan is het in zijn geheel gekopieerd naar mijn clipboard?
93ste minuut kan ook in de verlenging zijn.quote:
Kak ik heb een LGayquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je alleen het EK voetbal op ontvangen.
Mannen van de praktijk. Beetje pur en kit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd vroeg weer op, het ritme van iemand die met zijn handen werkt.
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu GGMM weer eens een mening ergens over heeft;
Ik trek mijn zak Thai Sweer Chili chips open
dat is geen chips maar gemalen kartonquote:
Wat laat jij je vaak door mij beïnvloedenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat lijkt bij mij niet te werken, ik moet met die blauwe druppeltjes (aan begin en eind van bericht) aan de slag. Maar zal het nog eens proberen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je deze? Ik zit op mobiel en klik gewoon op dat bericht en dan is het in zijn geheel gekopieerd naar mijn clipboard?
Goor varken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
No Further Action.quote:
90+3 is in blessuretijdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
93ste minuut kan ook in de verlenging zijn.
Altijd Kettle Zeezout,quote:
Nee joh, dan moet ik met de mensen in mijn huis gaan praten en zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had een LG, nu een Flips.quote:
Lief dat je dombo niet pakt op zijn typfoutje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat laat jij je vaak door mij beïnvloeden
Doe gewoon wat je leuk vindt
Oh dan vind ik een beetje saaie smaken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Altijd Kettle Zeezout,. Al vind ik Pepper & Salt mix ook lekker,
.
Corrigeert zijn fout. Dus wat is het probleem?quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat is geen chips maar gemalen karton
Bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
90+3 is in blessuretijd
93 is begin van verlenging
Alsof GGMM weet wat voor smaken chips er zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Lief dat je dombo niet pakt op zijn typfoutje.
Zo kan het dus ook @:dombohetolifantje1
jij bent zeker zo'n appel gebruiker , met je elite functiesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad in de verlenging want anders had je wel 90+3' gezegd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
93ste minuut kan ook in de verlenging zijn.
Mis? Het muurtje werd geraakt anders.quote:
Raar. Bij mij is het nooit anders geweest. Gewoon tik op het bericht en het is in zijn geheel gekopieerd. Dan ga ik naar het huidige topic, hup tikje ‘plak’ en done.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb hetzelfde probleem als hij. Op pc doet het dat inderdaad wel.
En dan heb je het niet eens nodig want muiscursor selecteert 10x makkelijker.
Ik had erover heen gel Ik vind dat altijd zo kinderachtig om te doenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Lief dat je dombo niet pakt op zijn typfoutje.
Zo kan het dus ook @:dombohetolifantje1
is chili chips even pittig als GGMM's oninteressante mening?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ronaldo is een last voor de hele wereld.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Richestorags het volgende:
Ronaldo is echt een last voor dit team.
Vooral veel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
is chili chips even pittig als GGMM's oninteressante mening?
Jij bepaalt niks. Stoer ventjequote:
Paprika, naturel, wokkels, hamkaasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof GGMM weet wat voor smaken chips er zijn
Een kop als rode kool, als ie jankend het veld af strompeltquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
Kool van Ronaldo komende, dan gaat het de hele week over Ronaldo.
Dat hij het verschil pas in de herhaling ziet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Corrigeert zijn fout. Dus wat is het probleem?
Ik maak altijd zelf een knoflooksausje erbij en dan lekker dippen,quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dan vind ik een beetje saaie smaken.
Maar geniet ervan morgen
Eroverheen is één woord.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had erover heen gel Ik vind dat altijd zo kinderachtig om te doen
Jij bent echt een ouwe lul hequote:
Wie?quote:
Ik belde laatst met KPN om mijn televisie abonnement op te zeggen. Ze hadden daar ook nog het gore lef om daar iets van te vinden. Nou, meneer dat is niet normaal gesproken iets waar mensen op besparen.quote:
Vieze vetnekquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Twee frikandelletjes de vetbak in geslingerd, hoppa. Over paar minuutjes zo vanuit het vuistje de keel in.
Als een Hollandse Nieuwe.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Twee frikandelletjes de vetbak in geslingerd, hoppa. Over paar minuutjes zo vanuit het vuistje de keel in.
Wat eet je op feestjes?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet echt al 20 jaar lang geen chips
Dat is voor kinderen
20 jaar geleden was ik ook een kind ja, dan ben ik dus ook gewoon een ouwe lul.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is voor kinderen
Gore smeerpijp.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Oink oink.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig zit er een knop op je tv.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik belde laatst met KPN om mijn televisie abonnement op te zeggen. Ze hadden daar ook nog het gore lef om daar iets van te vinden. Nou, meneer dat is niet normaal gesproken iets waar mensen op besparen.
Maat, als ik nog een keer sterren die een of andere activiteit uitvoeren moet zien. Dan stop ik middel x in mijn mik.
Met je kut abonnement.
Hier kunnen we op allerlei manieren op reageren, maar er lezen ook onvolwassen mensen mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Geen idee of het uitmaakt maar ik heb een iPhone en gebruik Safari. Maar meestal zijn het de iPhones die ‘problemen’ geven bij dit soort dingen, dus ik denk dan dat het juist bij Android devices en/of Firefox, Chrome etc. makkelijk zou moeten werken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat lijkt bij mij niet te werken, ik moet met die blauwe druppeltjes (aan begin en eind van bericht) aan de slag. Maar zal het nog eens proberen.
Je stopt soms wat anders in je keel hequote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Een dp'tje bij een dikkertje, goed bezigquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Twee frikandelletjes de vetbak in geslingerd, hoppa.
Boterhamworst om een augurkje gewikkeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blokjes kaas met een vlaggetje erin (die haal ik er dan eerst uit)
We zetten deze vraag door naar onze expert DIG moderator @ChevyCapricequote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee of het uitmaakt maar ik heb een iPhone en gebruik Safari. Maar meestal zijn het de iPhones die ‘problemen’ geven bij dit soort dingen, dus ik denk dan dat het juist bij Android devices en/of Firefox, Chrome etc. makkelijk zou moeten werken.
Dat doen ze hier ook altijd, dat krijg ik echt niet wegquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Boterhamworst om een augurkje gewikkeld.
Ik vind snack-talk op een EK avond wel gewoon ontopic hoor.quote:
Hot damnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je stopt soms wat anders in je keel he
https://www.nvve.nl/informatie/hulp-bij-zelfdoding/quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik belde laatst met KPN om mijn televisie abonnement op te zeggen. Ze hadden daar ook nog het gore lef om daar iets van te vinden. Nou, meneer dat is niet normaal gesproken iets waar mensen op besparen.
Maat, als ik nog een keer sterren die een of andere activiteit uitvoeren moet zien. Dan stop ik middel x in mijn mik.
Met je kut abonnement.
Groentje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
20 jaar geleden was ik ook een kind ja, dan ben ik dus ook gewoon een ouwe lul.
Alsof FOK!kers naar feestjes gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Aan een FOK!ker vragen wat hij op feestjes eet
Hoe groot is de kans dat een team twee penaltyseries op rij wint?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:45 schreef PippenScottie het volgende:
Portugal gaat gewoon 0-0’end via penalties de finale halen
Dat is de grap mafketel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers naar feestjes gaan![]()
nee man, snoep is voor kinderen, een chipje op zijn tijd is prima, het is een zoutje , kan naast de nootjes of andere hartige hapjes voor volwassen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is voor kinderen
50% of ze doen het of ze doen het nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat een team twee penaltyseries op rij wint?
Ja, je zusje’s 30 cm.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twee keer de helft.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee man, snoep is voor kinderen, een chipje op zijn tijd is prima, het is een zoutje , kan naast de nootjes of andere hartige hapjes voor volwassen.
Je moet alleen niet hele zakken van dat spul op de bank gaan wegkanen
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met je kut abonnement.
Die gaan allemaal op rugby of op wielrennen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef Viesdik het volgende:
er staat geen enkele blanke speler in het elftal van frankrijk volgens mij
Wedstrijden Frankrijk ook live te zien in Guantanamo Bay, er hebben al 25 terroristen bekend.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Koop een kabel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met je kut abonnement.
Ik sta inmiddels op de zwarte lijst bij KPN. Vragen of zwakbegaafdheid een voorwaarde was voor klantenservice medewerker werd niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.nvve.nl/informatie/hulp-bij-zelfdoding/
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
50% of ze doen het of ze doen het niet
Oké, Hans.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef Viesdik het volgende:
Bij gelijke kwaliteit 25%.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oneens, ik schuif altijd zo'n goudbruine staaf graag in het mondje om vervolgens zo de tube Zaanse mayo leeg te spuiten in mien mik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Terecht, Een goeie verse berenlul heeft geen opsmuk nodig.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker hoor zou ook wel willen maar ben aan het afvallenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe groot zijn je frikandelletjes?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dank maat. Ga ze er nu zo uithalen.
Ook van dat dunne rode vlees met Boursin achtige zooi er tussen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat doen ze hier ook altijd, dat krijg ik echt niet weg
2x de helftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme R-Woud
Kan je nou echt helemaal niks?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme R-Woud
Kan je nou echt helemaal niks?
3.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:49 schreef Evangelion het volgende:
Hoeveel WK's meer zou Brazilie hebben als Pepe voor ze had gespeeld?
Gebaseerd op resultaten uit het verleden?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij gelijke kwaliteit 25%.
Bij Nederland? Minder dan dat.
Wij zien geen kleurquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef Viesdik het volgende:
Ja want die waren indrukwekkend.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:48 schreef byah het volgende:
Net of een van deze teams van Spanje gaat winnen
Eens,quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik vind snack-talk op een EK avond wel gewoon ontopic hoor.
Dat lijkt me niet meer dan normaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik sta inmiddels op de zwarte lijst bij KPN. Vragen of zwakbegaafdheid een voorwaarde was voor klantenservice medewerker werd niet gewaardeerd.
Hij heeft ze niet alle 24 in een kratje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
Pepe wat een vieze speler. Wat een geweldenaar. 3x moet Thuram er langs
Nog steeds dozen en meubels aan het sjouwen :-(quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=SyXTzq9tehY
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Haaa gaayyyyyyquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met jullie frikandellen krijg ik grote honger
Nuance in dit topic, daar is het niet voor bedoeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee man, snoep is voor kinderen, een chipje op zijn tijd is prima, het is een zoutje , kan naast de nootjes of andere hartige hapjes voor volwassen.
Je moet alleen niet hele zakken van dat spul op de bank gaan wegkanen
Kwestie van discipline.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat die smerige vetkleppen maar gaan, wij weten beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
werkt nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
En nu luister je radio?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met je kut abonnement.
Vlamingen hebben ook delletjes?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rollercoaster tycoon 1-2quote:
Oh dacht dat je op FOK! zat te posten 🤔quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nog steeds dozen en meubels aan het sjouwen :-(
Heb je geen Thuisbezorgd in België? Zo arm zijn jullie toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is toch een vermakelijk potje. Gaat op en neer. De vrouw ligt al op op bed dus voor dat op en neer vermaak zit ik nu voor de televisie.quote:
Anders had je meteen gesolliciteerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik sta inmiddels op de zwarte lijst bij KPN. Vragen of zwakbegaafdheid een voorwaarde was voor klantenservice medewerker werd niet gewaardeerd.
Je nieuwe buren zullen dolblij met je zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nog steeds dozen en meubels aan het sjouwen :-(
Amsterdamquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Deze wedstrijd maakt me verdrietig. Ik moet één van deze ploegen nog een keer zien.
Morgen word ik om 08.30 in onze prachtige hoofdstad verwacht voor een verhuizing.
Aldus geloof ik de verlenging wel en taai ik af. Hup 1-0 Frankrijk voor mijn scorito
Ik ga er steeds meer in gelovenquote:
Goorlappie de pappiequote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Jij lijkt mij een gezellig mens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Oh dat heb ik weer gemist natuurlijk. Goede actie van het nieuwe kabinet. Welke stad is nu hoodstad dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Deze wedstrijd maakt me verdrietig. Ik moet één van deze ploegen nog een keer zien.
Morgen word ik om 08.30 in onze prachtige hoofdstad verwacht voor een verhuizing.
Aldus geloof ik de verlenging wel en taai ik af. Hup 1-0 Frankrijk voor mijn scorito
Verhuizing weg uit Amsterdam neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Aldus Jojoortje met een Ajax UI.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verhuizing weg uit Amsterdam neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |