Ja, je zusje’s 30 cm.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je stopt soms wat anders in je keel he
Twee keer de helft.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat een team twee penaltyseries op rij wint?
Ohquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee man, snoep is voor kinderen, een chipje op zijn tijd is prima, het is een zoutje , kan naast de nootjes of andere hartige hapjes voor volwassen.
Je moet alleen niet hele zakken van dat spul op de bank gaan wegkanen
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik belde laatst met KPN om mijn televisie abonnement op te zeggen. Ze hadden daar ook nog het gore lef om daar iets van te vinden. Nou, meneer dat is niet normaal gesproken iets waar mensen op besparen.
Maat, als ik nog een keer sterren die een of andere activiteit uitvoeren moet zien. Dan stop ik middel x in mijn mik.
Met je kut abonnement.
Die gaan allemaal op rugby of op wielrennen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef Viesdik het volgende:
er staat geen enkele blanke speler in het elftal van frankrijk volgens mij
Wedstrijden Frankrijk ook live te zien in Guantanamo Bay, er hebben al 25 terroristen bekend.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je stopt soms wat anders in je keel he
Koop een kabel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik belde laatst met KPN om mijn televisie abonnement op te zeggen. Ze hadden daar ook nog het gore lef om daar iets van te vinden. Nou, meneer dat is niet normaal gesproken iets waar mensen op besparen.
Maat, als ik nog een keer sterren die een of andere activiteit uitvoeren moet zien. Dan stop ik middel x in mijn mik.
Met je kut abonnement.
Ik sta inmiddels op de zwarte lijst bij KPN. Vragen of zwakbegaafdheid een voorwaarde was voor klantenservice medewerker werd niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.nvve.nl/informatie/hulp-bij-zelfdoding/
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
50% of ze doen het of ze doen het niet
Oké, Hans.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef Viesdik het volgende:
er staat geen enkele blanke speler in het elftal van frankrijk volgens mij
Bij gelijke kwaliteit 25%.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat een team twee penaltyseries op rij wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |