Goor varken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu GGMM weer eens een mening ergens over heeft;
Ik trek mijn zak Thai Sweer Chili chips open
No Further Action.quote:
90+3 is in blessuretijdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
93ste minuut kan ook in de verlenging zijn.
Altijd Kettle Zeezout,quote:
Nee joh, dan moet ik met de mensen in mijn huis gaan praten en zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vond die paar avonden zonder voetbal leuker
Ik had een LG, nu een Flips.quote:
Lief dat je dombo niet pakt op zijn typfoutje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat laat jij je vaak door mij beïnvloeden
Doe gewoon wat je leuk vindt
Oh dan vind ik een beetje saaie smaken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Altijd Kettle Zeezout,. Al vind ik Pepper & Salt mix ook lekker,
.
Corrigeert zijn fout. Dus wat is het probleem?quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat is geen chips maar gemalen karton
Bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
90+3 is in blessuretijd
93 is begin van verlenging
Alsof GGMM weet wat voor smaken chips er zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Lief dat je dombo niet pakt op zijn typfoutje.
Zo kan het dus ook @:dombohetolifantje1
jij bent zeker zo'n appel gebruiker , met je elite functiesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je deze? Ik zit op mobiel en klik gewoon op dat bericht en dan is het in zijn geheel gekopieerd naar mijn clipboard?
Dat is inderdaad in de verlenging want anders had je wel 90+3' gezegd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
93ste minuut kan ook in de verlenging zijn.
Mis? Het muurtje werd geraakt anders.quote:
Raar. Bij mij is het nooit anders geweest. Gewoon tik op het bericht en het is in zijn geheel gekopieerd. Dan ga ik naar het huidige topic, hup tikje ‘plak’ en done.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb hetzelfde probleem als hij. Op pc doet het dat inderdaad wel.
En dan heb je het niet eens nodig want muiscursor selecteert 10x makkelijker.
Ik had erover heen gel Ik vind dat altijd zo kinderachtig om te doenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Lief dat je dombo niet pakt op zijn typfoutje.
Zo kan het dus ook @:dombohetolifantje1
is chili chips even pittig als GGMM's oninteressante mening?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu GGMM weer eens een mening ergens over heeft;
Ik trek mijn zak Thai Sweer Chili chips open
Ronaldo is een last voor de hele wereld.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Richestorags het volgende:
Ronaldo is echt een last voor dit team.
Vooral veel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
is chili chips even pittig als GGMM's oninteressante mening?
Jij bepaalt niks. Stoer ventjequote:
Paprika, naturel, wokkels, hamkaasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof GGMM weet wat voor smaken chips er zijn
Een kop als rode kool, als ie jankend het veld af strompeltquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
Kool van Ronaldo komende, dan gaat het de hele week over Ronaldo.
Dat hij het verschil pas in de herhaling ziet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Corrigeert zijn fout. Dus wat is het probleem?
Ik maak altijd zelf een knoflooksausje erbij en dan lekker dippen,quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dan vind ik een beetje saaie smaken.
Maar geniet ervan morgen
Eroverheen is één woord.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had erover heen gel Ik vind dat altijd zo kinderachtig om te doen
Jij bent echt een ouwe lul hequote:
Wie?quote:
Ik belde laatst met KPN om mijn televisie abonnement op te zeggen. Ze hadden daar ook nog het gore lef om daar iets van te vinden. Nou, meneer dat is niet normaal gesproken iets waar mensen op besparen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |