quote:
Toevallig een wit vlekje?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]had wel een vetvlek op mijn tshirt toen ik vanmorgen wakker werd. Zonde. Was een mooi shirt.
er bestaat iets dat een wasmachine heet, wellicht kun je dat een keer proberenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]had wel een vetvlek op mijn tshirt toen ik vanmorgen wakker werd. Zonde. Was een mooi shirt.
Vet is hardnekkigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
er bestaat iets dat een wasmachine heet, wellicht kun je dat een keer proberen
@Viesdikquote:
gewoon tijdje weken in een vetoplossend middel, dan wassen. verder verwijs ik je door naar het huishoudenforum dat Fok vast en zeker wel heeftquote:
Deschamps en Southgate moeten zo snel mogelijk oprotten. Dit is allemaal de schuld van Bart van Merwijk die met een team met voorin kwaliteit met laf kutvoetbal een WK-finale haalde.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een mensonterend EK zeg qua toplanden. Straks een finale Engeland-Frankrijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god. De 4e bundesliga is nog vermakelijker.
Defensief staat het als een huis, maar doorgaan op penalties is altijd gevaarlijk en Frankrijk is echt niet uit luxe 2e geworden in groep D.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het ondergraven van de prestatie van Deschamps door journalistieke lieden als Sjoerd Mossou en Willem Vissers begint tamelijk gênant te worden.
Door de afgelopen 12 jaar, eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Defensief staat het als een huis, maar doorgaan op penalties is altijd gevaarlijk en Frankrijk is echt niet uit luxe 2e geworden in groep D.
WK 2018 en WK 2022 uitstekend gedaan ja. Met wel erg zakelijk voetbal, maar dat is helaas ook voor een land met topspelers niet verboden. Ik zou Frankrijk graag wat attractiever zien spelen tegen de kleintjes. Maar ja, tegen Zwitserland in 2020 was een leuke pot en toen gingen ze er plots uit.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Door de afgelopen 12 jaar, eigenlijk.
Het knapste is eigenlijk dat hij al 12 jaar geen duiventil van Frankrijk maakt. En dat is allerminst vanzelfsprekend geweest. We kunnen beiden boeken vol schrijven over de onzin van Domenech.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK 2018 en WK 2022 uitstekend gedaan ja. Met wel erg zakelijk voetbal, maar dat is helaas ook voor een land met topspelers niet verboden. Ik zou Frankrijk graag wat attractiever zien spelen tegen de kleintjes. Maar ja, tegen Zwitserland in 2020 was een leuke pot en toen gingen ze er plots uit.
Hij houdt de spelers knap onder de duim ja, dat zeker.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het knapste is eigenlijk dat hij al 12 jaar geen duiventil van Frankrijk maakt. En dat is allerminst vanzelfsprekend geweest. We kunnen beiden boeken vol schrijven over de onzin van Domenech.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |