We zetten deze vraag door naar onze expert DIG moderator @ChevyCapricequote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee of het uitmaakt maar ik heb een iPhone en gebruik Safari. Maar meestal zijn het de iPhones die ‘problemen’ geven bij dit soort dingen, dus ik denk dan dat het juist bij Android devices en/of Firefox, Chrome etc. makkelijk zou moeten werken.
Dat doen ze hier ook altijd, dat krijg ik echt niet wegquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Boterhamworst om een augurkje gewikkeld.
Ik vind snack-talk op een EK avond wel gewoon ontopic hoor.quote:
Hot damnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je stopt soms wat anders in je keel he
https://www.nvve.nl/informatie/hulp-bij-zelfdoding/quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik belde laatst met KPN om mijn televisie abonnement op te zeggen. Ze hadden daar ook nog het gore lef om daar iets van te vinden. Nou, meneer dat is niet normaal gesproken iets waar mensen op besparen.
Maat, als ik nog een keer sterren die een of andere activiteit uitvoeren moet zien. Dan stop ik middel x in mijn mik.
Met je kut abonnement.
Groentje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
20 jaar geleden was ik ook een kind ja, dan ben ik dus ook gewoon een ouwe lul.
Alsof FOK!kers naar feestjes gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Aan een FOK!ker vragen wat hij op feestjes eet
Hoe groot is de kans dat een team twee penaltyseries op rij wint?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:45 schreef PippenScottie het volgende:
Portugal gaat gewoon 0-0’end via penalties de finale halen
Dat is de grap mafketel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers naar feestjes gaan![]()
nee man, snoep is voor kinderen, een chipje op zijn tijd is prima, het is een zoutje , kan naast de nootjes of andere hartige hapjes voor volwassen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet echt al 20 jaar lang geen chips
Dat is voor kinderen
50% of ze doen het of ze doen het nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat een team twee penaltyseries op rij wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |