SPOILER: Het weer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De scheidsrechter is: Michael Oliver
Waarvan akte.
POLLWhat can change the nature of a man?
@tong80quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niemand praat überhaupt over ‘88 buiten Nederland.
Schoten van Depay bij corners tellen dus niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:29 schreef GGMM het volgende: [..] Dat zou ook wel tijd worden. Cristiano Ronaldo heeft nog niet gescoord op Euro 2024, ondanks dat hij de meeste schoten van alle spelers heeft.
Hij heeft anders nog niemand in zijn rug getrapt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Normaal gesproken worden mensen rustiger naarmate ze ouder worden, dat heb ik bij Pepe nog niet ontdekt
De wedstrijd is nog niet klaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij heeft anders nog niemand in zijn rug getrapt.
Prima opzet maar duurt wel erg lang:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:19 schreef TAmaru het volgende:
UEFA heeft 55 landen. 11 poules maken van 5 landen. Alle landen spelen dus allemaal 4 wedstrijden. Beste 3 van elke poule gaan door, in totaal dus 33 landen. Die spelen in in 11 poules van 3 landen, dus 2 wedstrijden per poule. De beste 2 van elke poule gaan door, dus in totaal 22 landen. Die spelen allemaal 1 knockoutwedstrijd tegen elkaar, dus alle nummers 1 tegen een nummer 2 van een andere poule. Dan blijven er 11 landen over. Die komen in 1 poule van 11 landen. Alle landen spelen 5 wedstrijden tegen een willekeurig ander land. Beste 4 landen blijven over. Spelen allemaal tegen elkaar, dus 3 wedstrijden per ploeg. Uiteindelijk wint de winnaar van de groep het EK.
Het EK duurt dan 3 maanden. Spelers zijn vrij oproepbaar tijdens het EK.
Een alternatief met alle landen is om de nummers 42 t/m 48 te laten spelen tegen de nummers 49 t/m 55 van de UEFA-ranglijst. Na een knockoutwedstrijd blijven dan 48 landen over. Vervolgens spelen de nummers 17 t/m 32 tegen de nummers 33 t/m 48 (bij die laatsten zitten ook de winnaars van de eerste knockoutwedstrijd, dus dat kunnen ook de nummers 49 t/m 55 zijn als die hebben gewonnen van de nummers 42 t/m 48). Dan blijven er 32 landen over.
Vervolgens deel je die 32 overgebleven landen in 8 poules van 4. Daar blijven er dan 16 van over voor de knockoutfase.
Onjuist. Toen ik in 2008 in Egypte was hebben meerdere Egyptenaren tegen me gezegd "Van Basten, allemachtig, achtentachtig".quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:31 schreef WAvanBuren het volgende: [..] Niemand praat überhaupt over ‘88 buiten Nederland.
Akkoord.quote:
Boularouz.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is Portugal - Nederland 2006 alleen verzaakte de scheids toen NL snel rood te geven
niet allahmachtig?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onjuist. Toen ik in 2008 in Egypte was hebben meerdere Egyptenaren tegen me gezegd "Van Basten, allemachtig, achtentachtig".
Dit is geen gemakkelijke avond voor mij nee, ik moet alles op alles zetten om hier nog iets van te maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
1 poging, 1 fipo
Wat moet jij je klein voelen momenteel
Indien animo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef GGMM het volgende:
Gaan we haxballen als we gaan verlengen @:coco
En toen was je portemonnee verdwenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onjuist. Toen ik in 2008 in Egypte was hebben meerdere Egyptenaren tegen me gezegd "Van Basten, allemachtig, achtentachtig".
Die resort Egyptenaren worden dat bijgeleerd om toeristen zoals jij dat te doen geloven lolquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je koopt maar een PCquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Kan er niet gewoon een knop komen om de tekst van "het bericht dat je wilde plaatsen" wanneer een topic vol is in 1x te kopiëren? Selecteren/kopiëren zuigt ballen op mobiel.
Wij hadden vroegâh een televisie van het merk Loewe Opta, nooit problemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie ervaring met Hisense televisies? Klinkt als een gaar merk.
Hiseksueel wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef leolinedance het volgende:
Zuid Ossetiëquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Best een idee om de 55 aan te vullen met een aantal andere landen/gebieden. Die zijn er overigens al. Groenland, Abchazië, Tsjetsjenië, Guernsey, Monaco, ...
Kun je alleen het EK voetbal op ontvangen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:34 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij hadden vroegâh een televisie van het merk Loewe Opta, nooit problemen.
Uiteraard. Maar bericht waarop ik reageerde is nog steeds onjuist.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Die resort Egyptenaren worden dat bijgeleerd om toeristen zoals jij dat te doen geloven lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |