Kroos ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:27 schreef onlogisch het volgende:
Pedri ligt er voor de rest van het toernooi uit.
Het wordt een van deze twee dingen: geen reet aan en saai door of een opeenstapeling van bizarre domme dingen van een stel kleuters op en buiten het veld.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Turkije gaat vieshard spelen, Nederland gaat rood krijgen na een domme wraakactie daarop (in combinatie met een kutscheids), Turkije scoort 0-1 en verdedigt dat uit to het einde.
U las het hier alvast.
Doe niet zo raar klaasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Turkije gaat vieshard spelen, Nederland gaat rood krijgen na een domme wraakactie daarop (in combinatie met een kutscheids), Turkije scoort 0-1 en verdedigt dat uit to het einde.
U las het hier alvast.
Random kwark:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan geen lijn zien in die voetbalscholen van Frankrijk en Portugal. Het is vlees noch vis.²
nee, geboren in Utrecht, woon al 20 jaar in Twentequote:
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is Portugal - Nederland 2006 alleen verzaakte de scheids toen NL snel rood te geven
Hebben we een gifje van zijn trapfestijn?quote:
Normaal gesproken worden mensen rustiger naarmate ze ouder worden, dat heb ik bij Pepe nog niet ontdektquote:
Wat is er slecht aan een kut?quote:
Dat zou ook wel tijd worden.quote:
Kampioen van de armoede weliswaar, maar kampioen is kampioenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb genoeg gezien, WIJ worden kampioen.
Had bij Nederland ook gewoon basis gestaan.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee, geboren in Utrecht, woon al 20 jaar in Twente
Daar praat niemand meer over jaren laterquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede weliswaar, maar kampioen is kampioen
Denk dat de rest van de Portugezen probeert te voorkomen dat hij onuitstaanbaar wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ook wel tijd worden.
Cristiano Ronaldo heeft nog niet gescoord op Euro 2024, ondanks dat hij de meeste schoten van alle spelers heeft.
Alle landen met kolonies hebben de kwartfinale gehaald (behalve Belgie, maar die mag je een beetje bij NL rekenen in de koloniale periode)quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat koloniseren had zeker onverwachte neveneffecten.
Hoi ChevyCruijffCaprice.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als hij die beter had gericht had die gezeten.
Lekker kopschoppen!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had bij Nederland ook gewoon basis gestaan.
Wie had dat gedacht dat die Surinamers zo goed konden voetballen toen we New York verkochten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Alle landen met kolonies hebben de kwartfinale gehaald (behalve Belgie, maar die mag je een beetje bij NL rekenen in de koloniale periode)
Van Spanje zie ik Oranje niet winnen. De rest is te pakken al zie ik wel weer gebeuren dat dat Engeland zich naar de finale mazzelt..quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb genoeg gezien, WIJ worden kampioen.
Nou nou, wij hebben niets met de Congo te maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Alle landen met kolonies hebben de kwartfinale gehaald (behalve Belgie, maar die mag je een beetje bij NL rekenen in de koloniale periode)
Daar zijn ze 20 jaar te laat meequote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat de rest van de Portugezen probeert te voorkomen dat hij onuitstaanbaar wordt.
Best een idee om de 55 aan te vullen met een aantal andere landen/gebieden. Die zijn er overigens al. Groenland, Abchazië, Tsjetsjenië, Guernsey, Monaco, ...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog even wat burgeroorlogjes tot we er 64 hebben, en dan alles knockout. KUH-LAAR.
Niemand praat überhaupt over ‘88 buiten Nederland.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar praat niemand meer over jaren later
zie ook 88
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |