Nog even wat burgeroorlogjes tot we er 64 hebben, en dan alles knockout. KUH-LAAR.quote:
Daarvoor ook al.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Speelt anders nu al 2 wedstrijden vrij kut
En counteren straks vanuit het niets de 0-1.quote:
Die Mbappe is bijna net zo overrated als Dembele. Laatstgenoemde kan wel zo lekker dom kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ligt het aan mij of heeft die Mbappe niet ontzettend veel ast van dat masker.²
Kun je rekenen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk krijgt deze kwarfinale snel nog wat goals.
Staan er al tweequote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Ronaldo graag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wilde je bijna wijzen op astiger, maar gelukkig las ik de quotequote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je merkt dat hij een stuk astiger ziet
Ja.quote:
Ashy, is normaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Catalonië, Baskenland, Limburg.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog even wat burgeroorlogjes tot we er 64 hebben, en dan alles knockout. KUH-LAAR.
Kwaliteitspostquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent vast erg gezellig op verjaardagen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Turkije gaat vieshard spelen, Nederland gaat rood krijgen na een domme wraakactie daarop (in combinatie met een kutscheids), Turkije scoort 0-1 en verdedigt dat uit to het einde.
U las het hier alvast.
Nee joh. Je vergelijkt nu Nureyev met een klompendanserquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:23 schreef De_Kraam het volgende:
Griezmann de Jowie Veerhont van Frankrijk.
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:26 schreef Coco het volgende:
OEH
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
Ben jij een Brabander?quote:
Natuurlijk.quote:
Ik hou het meestal voor me inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij bent vast erg gezellig op verjaardagen.
quote:
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:27 schreef onlogisch het volgende:
Pedri ligt er voor de rest van het toernooi uit.
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:27 schreef onlogisch het volgende:
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:27 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:26 schreef Wotte het volgende:
0-0 zegt mijn poulevoorspelling. En ik kan je vertellen dat ik er zelden naast zit. Bezoekers van Ajax en Feyenoord topic hier kunnen dat beamen.
Dit is Portugal - Nederland 2006 alleen verzaakte de scheids toen NL snel rood te gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Turkije gaat vieshard spelen, Nederland gaat rood krijgen na een domme wraakactie daarop (in combinatie met een kutscheids), Turkije scoort 0-1 en verdedigt dat uit to het einde.
U las het hier alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |