Poule des doods.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:02 schreef Felagund het volgende: [..] Als Oostenrijk wint 3 van groep D bij de laatste 8.
Exact, die konden er helemaal niets van.quote:
We worden wereldkampioen!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlandse ziekte wel deze hosannasfeer na een matige wedstrijd tegen een nog veel matiger Roemeni
Nou nou...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
BAM BAM BAM ZO MOOI DIT JONGENS!! FUCK DIE BELGEN
Het is vooral enorme opluchting.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlandse ziekte wel deze hosannasfeer na een matige wedstrijd tegen een nog veel matiger Roemeni
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
Hoezo? Ik had gewacht tot de 2-0 om hem in te brengen, maar als hij weer alle ballen van de voet laat springen dan kon je hem afschrijven. Als je hem geen speeltijd geeft heb je die onzekerheid in de volgende wedstrijd die ongetwijfeld moeilijker zal zijn.quote:
Maar je wint maar met 3-0 na een flink aantal hachelijke momenten tussen de 1 en 2-0 dus dat is dan zeer matig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
MatigAls je hier 9-0 wint is het nauwelijks onverdiend te noemen.
Met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen!
[ afbeelding ]
Ja, die speelden maar tegen de vice-wereldkampioen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
Wat drink je erbij?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef yvonne het volgende:
Dit was eens een keer geen zaad pot.
3 km gewandeld
Quiche gegeten.
Straks nog meer foebal kijken.
Heb ik alles?
Ik ben vanaf nu voor Engelandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
een Duitsland - Nederland in de finale zou wel genot zijn. Spanje - Nederland zou ook leuk zijn. Even iets rechtzetten.
Nederland - Portugal eigenlijk ook wel. schoppartij verzekerd.
Alleen Nederland - Frankrijk vind ik wat minder.
Die er ook geen ene kut van terechtbrengt dit toernooi trouwens maar okeequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, die speelden maar tegen de vice-wereldkampioen.
Veerman viel goed in. Zelfs bijna goaltje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had gewacht tot de 2-0 om hem in te brengen, maar als hij weer alle ballen van de voet laat springen dan kon je hem afschrijven. Als je hem geen speeltijd geeft heb je die onzekerheid in de volgende wedstrijd die ongetwijfeld moeilijker zal zijn.
Druk zetten van NL ging wel goed. Omgekeerd kregen we veel ruimte om het spel te maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef Blik het volgende:
Sterke pot van Nederland, maar Roemeni ook wel onthutsend zwak. Op 1 verdwaald schot na echt niks gecreerd
Wij speelden gelijk (maar hadden eigenlijk gewonnen).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die Belgen parkeerden 3 bussen, dan is het lastig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die er ook geen ene kut van terechtbrengt dit toernooi trouwens maar okee
Beetje vooruitkijkend al.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Veerman was een goede wissel denk ik? Ik snap Koeman niet maar het lijkt te werken.
In 2000 wonnen WE in de groep van de toenmalige wereldkampioen maar Frankrijk ging er met de titel vandoor, zegt allemaal niets.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wij speelden gelijk (maar hadden eigenlijk gewonnen).
Ben jij tafeltennisser ofzo?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen!
[ afbeelding ]
Red Bull erin en Turkije Oostenrijk erbij pakken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Het is hier 2 uur 's nachts. Zal ik opblijven om de nabeschouwing te kijken? Nadat WE deze geweldige pot hebben gewonnen voel ik me wel verplicht dit te doen.
Hij leek wel zenuwachtig. Durfde niet te schieten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen hier die vuurwerk afsteken zijn wel heel enthousiast.
Het was ook maar Roemeni natuurlijk. Al speelde Nederland wel sterk. Ik vind Simons alleen nog erg matig rondom de 16-meter.
Denkt teveel na.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij leek wel zenuwachtig. Durfde niet te schieten.
Turkije - Oostenrijk man. Dat wordt vuurwerk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Het is hier 2 uur 's nachts. Zal ik opblijven om de nabeschouwing te kijken? Nadat WE deze geweldige pot hebben gewonnen voel ik me wel verplicht dit te doen.
Dat wordt knotsgek, met fitties.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Turkije - Oostenrijk man. Dat wordt vuurwerk.
Mag hij wel een bal leren krullenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Veerman viel goed in. Zelfs bijna goaltje.
Hij heeft inmiddels aardig wat ervaring, als hij nu nog nerveus is hij niet geschikt voor de top.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij leek wel zenuwachtig. Durfde niet te schieten.
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Roemenen vinden dat Dumfries 2 keer geel had moeten hebben en Roemeni een penalty.
Bij die botsing waar die gast zn adem kwijt was. En bij die ellenboog waarbij Hagi zn hoofd ging bloeden.
Zit wat in?
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Roemenen vinden dat Dumfries 2 keer geel had moeten hebben en Roemeni een penalty.
Bij die botsing waar die gast zn adem kwijt was. En bij die ellenboog waarbij Hagi zn hoofd ging bloeden.
Zit wat in?
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Roemenen en iets vinden... Gestolen is het dan meestal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Volgens mij was die elleboog van Dumfries niet expres en aan de andere kant waren er ook twee acties waarbij NL een penal had toegekend kunnen krijgen.. Dat schot tegen het elleboog en Dumfries die onderuit werd getrokken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Tot nu toe op dit EK is overtuigend winnen over algemeen niet zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen hier die vuurwerk afsteken zijn wel heel enthousiast.
Het was ook maar Roemeni natuurlijk. Al speelde Nederland wel sterk. Ik vind Simons alleen nog erg matig rondom de 16-meter.
Geniet ervan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Pohjala cellar series Strudel Stout opengetrokken om NL te vieren en omdat er een top pot aankomt.
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Ja hier ook, best raar.quote:
Je bent nog niet in een club topic geweest?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Met m'n nieuwe FOk! voetbal matties. Zonder dollen luitjes, bedankt voor het warme welkom.
Die botsing was gewoon wat ongelukkig, en hij had er zelf ook last van.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Dit is niet nodig?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
Gratis aan de arm van Dumf trekken inderdaad. Roemeen speelde met vuur zo opzichtig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij was die elleboog van Dumfries niet expres en aan de andere kant waren er ook twee acties waarbij NL een penal had toegekend kunnen krijgen.. Dat schot tegen het elleboog en Dumfries die onderuit werd getrokken.
Nou ja tegen een omgevallen pallet etalagepoppen kon Duitsland het wel op de openingsdagquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tot nu toe op dit EK is overtuigend winnen over algemeen niet zo eenvoudig.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent nog niet in een club topic geweest?
Dat klopt zeker. Dus ik wil het ook weer niet bagatelliseren. Oranje was ook sterk in de passing en het druk zetten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tot nu toe op dit EK is overtuigend winnen over algemeen niet zo eenvoudig.
Ik kan me echt niet druk maken om de eredivisie. Ik ben een fan van Nederlandse clubs in internationaal voetbal, het NL elftal in EK/WK's en als ik me echt verveel de nations league.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent nog niet in een club topic geweest?
Iedereen een likje geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
Familiedag met z'n broers die ook z'n ooms zijn genot.
Doe jij de vijfjes en de zesjes ff in de Telegraaf morgenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
Alles zitten kijken dit EK, maar doet me toch erg weinig dit. Misschien de volgende ronde. Het stadion was ook extreem tam. Leek wel een oefeninterland. Miljoenmiljard kansen bij elkaar gevoetbald.
Zavi en Reijnders kunnen NIKS met links, anders hadden die beiden gescoord. Vond de laatste wel goed spelen, aantal prima steekballen met weinig ruimte. Gakpo met afstand de beste speler. Brobbey na blessure helemaal uit beeld, Bergwijn van glas deed het boven verwachting. Memvis is nu wel klaar toch?
wij ook en we hielden die op 0-0 (eigenlijk 1-0 voor ons)quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vergeet Ake niet. Die heeft geen bal verkeerd geraakt vandaag.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
Alles zitten kijken dit EK, maar doet me toch erg weinig dit. Misschien de volgende ronde. Het stadion was ook extreem tam. Leek wel een oefeninterland. Miljoenmiljard kansen bij elkaar gevoetbald.
Zavi en Reijnders kunnen NIKS met links, anders hadden die beiden gescoord. Vond de laatste wel goed spelen, aantal prima steekballen met weinig ruimte. Gakpo met afstand de beste speler. Brobbey na blessure helemaal uit beeld, Bergwijn van glas deed het boven verwachting. Memvis is nu wel klaar toch?
Reijnders moet wel stoppen met doelpogingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fijne speler ja. Reijnders was ook goed.
Een groepswedstrijd is iets anders dan KO.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wij ook en we hielden die op 0-0 (eigenlijk 1-0 voor ons)
dat siert je.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:18 schreef Wotte het volgende:
Ik moet vriend @:PSVCL wel een excuses aanbieden. Schouten speelde echt een wereldpartij.
Begon erg matig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn alle Bergwijn haters weggeslopen? Prima chemie bracht hij
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Roemenen en iets vinden... Gestolen is het dan meestal.
Bergwijn en Veerman maakte het team beterquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn alle Bergwijn haters weggeslopen? Prima chemie bracht hij
Vond het prima zo, als er meer ruimte komt kan je Malen brengen maar Bergwijn doet het beter als het nog compact staat.quote:
#werkenbijdeNOSquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Deze interviewer is zo'n negatieve grafzuiger
Een menselijke Putzuiger.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Hij heet dan ook Stekelenlulquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Vond 'm niet eens zo heel slecht maar, dit is psychologie van de koude grond, lijkt niet zo vrij in zijn hoofd. Voelt allemaal wat geforceerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef Red_85 het volgende:
Wat is die depay een veldvulling. Alleen maar goed om een ander zn plek in te nemen.
Fucking drama dat jong. 6, 7-0 had het kunnen zijn met iemand die wel de juiste plek kiest.
Maar het was met Veerman, niet Malen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef poederbrief het volgende:
[..]
Huls en kiem van een interview die bij het malen daarvan worden afgescheiden en fijngemaakt.
Roemeenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:23 schreef PinkLow het volgende:
Wat zongen ze nou??
En wie niet springt is een....??
Misschien stond het al ergens hier, maar bedacht mij ineens dat iemand hier op het forum vast wel antwoord kon geven
Stucadoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:23 schreef PinkLow het volgende:
Wat zongen ze nou??
En wie niet springt is een....??
Misschien stond het al ergens hier, maar bedacht mij ineens dat iemand hier op het forum vast wel antwoord kon geven
stukje omgekeerde psychologiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:24 schreef Donderkonijn het volgende:
wtf heeft Koeman gesnoven? Simons beste man?
Net als die Maalderink, het is scoren maar zonder enig niveau.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Ik denk dat ik dan de verkeerde speler voor Simons heb aangezien.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:24 schreef Donderkonijn het volgende:
wtf heeft Koeman gesnoven? Simons beste man?
We hebben dan ook lang niet zo'n lollertegenstander gehad.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:26 schreef Zorro het volgende:
Raf helemaal gelijk met die achterlijke wissel
Robben Litequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wil nog wel m'n Gakpo credits. Zijn gouden pikkie brak het weer open.
Hij zei het alsof het hem nu voor het eerst opviel iigquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mijn sarcasme meter is kapot. Maar ik denk dat dat de grap was.
Nee maar kom op heequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben dan ook lang niet zo'n lollertegenstander gehad.
Als ie wel goed bij zijn hoofd was start ie niet met Bergwijn en brengt ie Blind niet 30 seconden in.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:29 schreef littlemindy het volgende:
Simons beste man, Koeman is niet helemaal lekker
Nederland verdedigde uitstekendquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:31 schreef littlemindy het volgende:
Dit Nederland is alleen maar door omdat Roemeni nog slechter was.
In de kwartfinale gaat een elftal wat zo speelt er gewoon keihard aan.
Idd, ik kan zo 6 spelers opnoemen die beter waren? Gakpo, Malen, Ake, Reijnders, Schouten, De Vrij.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:29 schreef littlemindy het volgende:
Simons creerde veel voor anderen. Speelde uitstekendquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:32 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Idd, ik kan zo 6 spelers opnoemen die beter waren? Gakpo, Malen, Ake, Reijnders, Schouten, De Vrij.
Alleen zoals JR al zei, binnen de 16 matig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Simons creerde veel voor anderen. Speelde uitstekend
Hij verneukte ook veel rondom de 16.... speelde aardig maar zeker niet de beste man op het veld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Simons creerde veel voor anderen. Speelde uitstekend
Denk dat dat ook is om z'n moraal hoog te houden. En hij was vooral ongelukkig voor de goal, verder primaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:29 schreef littlemindy het volgende:
Met z'n stopwoordje "wat"quote:
Geniet ervan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Roemeni gecarpetbombd en op naar de kwartfinale.
Sfeer is goed in Amsterdam.
Dat was echt geen elleboog. Anders laat de VAR dat ook niet lopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:42 schreef Middelpunt het volgende:
Ik kan helaas geen beelden terugvinden van die acties van Dumfries. Tegen Hagi (elleboog) en die beuk waarbij die gast geen adem meer kreeg.
Als je dan ook nog bedenkt dat hij al geel had voor tijdrekken en daarna nog een schwalbe maakte bij een counter van Roemeni.. dan had hij dus wellicht al lang rood moeten hebben.
Die heb ik niet. Ben illegaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je niet oppast verscheuren we zo je ID kaart.
Hou op man. Die “elleboog” was niks en die botsing was exact wat het is, namelijk een botsing. De rest is spijkers op laag water zoeken en dan kunnen we ook een sliding met 2 benen bestraffen met rood en met 2 handen aan iemand zijn arm trekken in het strafschopgebied bestraffen met een penaltyquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:42 schreef Middelpunt het volgende:
Ik kan helaas geen beelden terugvinden van die acties van Dumfries. Tegen Hagi (elleboog) en die beuk waarbij die gast geen adem meer kreeg.
Als je dan ook nog bedenkt dat hij al geel had voor tijdrekken en daarna nog een schwalbe maakte bij een counter van Roemeni.. dan had hij dus wellicht al lang rood moeten hebben.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:44 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ben illegaal.
Welke dealer heb jij?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:44 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
We hebben al eerder vastgesteld dat dit hele verhaal van jou totale nonsens is.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:44 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
In de F1 noemen ze dat een race incident.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Hou op man. Die “elleboog” was niks en die botsing was exact wat het is, namelijk een botsing. De rest is spijkers op laag water zoeken en dan kunnen we ook een sliding met 2 benen bestraffen met rood en met 2 handen aan iemand zijn arm trekken in het strafschopgebied bestraffen met een penalty
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:44 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar zou het graag terug willen zien om het beter te kunnen beoordelen. Kan alleen nergens beelden vinden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben al eerder vastgesteld dat dit hele verhaal van jou totale nonsens is.
Depay wil te graag de held worden, net als Ronaldo. Daardoor ziet het er vaak geforceerd uit wat hij doet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vond 'm niet eens zo heel slecht maar, dit is psychologie van de koude grond, lijkt niet zo vrij in zijn hoofd. Voelt allemaal wat geforceerd.
Met een Roemeense bril ziet alles er anders uit. Ben het overigens met ze eens dat dat dat gevaarlijk spel helemaal niks was, maar sowieso wordt er weinig geel meer gegeven voor schwalbes.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar zou het graag terug willen zien om het beter te kunnen beoordelen. Kan alleen nergens beelden vinden.
[ x ]
Ze zijn er nogal van overtuigd
Nee joh, doe niet zo mal. De man heeft echt een belachelijke slechte voorzet in huis.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:53 schreef byah het volgende:
Dumfries gewoon weer MOTM, maak die man aanvoerder aub
Gakpo, Schouten, Malen m.i man of the matchquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:53 schreef byah het volgende:
Dumfries gewoon weer MOTM, maak die man aanvoerder aub
Jeetjequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar zou het graag terug willen zien om het beter te kunnen beoordelen. Kan alleen nergens beelden vinden.
[ x ]
Je hebt twee Roemenen gevonden, ondertussen zijn er tienduizenden Nederlanders die ook een overtreding op Dunfries in de zestien zagen. Wat is de waarheid?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
[ x ]
Alweer ?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:31 schreef littlemindy het volgende:
Dit Nederland is alleen maar door omdat Roemeni nog slechter was.
In de kwartfinale gaat een elftal wat zo speelt er gewoon keihard aan.
Doodsbedreiging moet gerapporteerd worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
[ x ]
Ja, als ze aan de linkerkant van de achtste finales waren gekomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef Felagund het volgende:
‘Goede stap in de juiste richting ‘
Bestaat er dan ook een goede stap in de foute richting?
Gaat verder alles goed met je?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:55 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik heb de tweede helft halverwege gewoon afgezet. Ik kijk voetbal om me te vermaken. Ondanks de 0-1 was het zo hemeltergend slecht tegen nota bene Roemeni. Ik heb werkelijk geen idee wat nou het aanvalsplan is. We willen niet aanvallen maar op de counter spelen willen we ook niet. Ik zag weer veel te veel ballen teug op van dijk en de vrij die alle twee geen bal vooruit willen geven. Dan hebben we iemand in de spits lopen… of ja op papier want in werkelijkheid staat hij op het middenveld, speelt balletjes terug maar heeft 0 diepgang en als hij diep gaat is hij te traag. Eist alle corners op maar slaagt er niet in om gewoon fatsoenlijk een bal in de 10 te brengen. Je speelt met Memphis in de spits gewoon echt met 10 man.
Ik heb me echt doodgergerd aan dit Nederlands elftal dat gewoon weigert om te voetballen.
Hebben wij wel naar dezelfde wedstrijd zitten kijken?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:55 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik heb de tweede helft halverwege gewoon afgezet. Ik kijk voetbal om me te vermaken. Ondanks de 0-1 was het zo hemeltergend slecht tegen nota bene Roemeni. Ik heb werkelijk geen idee wat nou het aanvalsplan is. We willen niet aanvallen maar op de counter spelen willen we ook niet. Ik zag weer veel te veel ballen teug op van dijk en de vrij die alle twee geen bal vooruit willen geven. Dan hebben we iemand in de spits lopen… of ja op papier want in werkelijkheid staat hij op het middenveld, speelt balletjes terug maar heeft 0 diepgang en als hij diep gaat is hij te traag. Eist alle corners op maar slaagt er niet in om gewoon fatsoenlijk een bal in de 10 te brengen. Je speelt met Memphis in de spits gewoon echt met 10 man.
Ik heb me echt doodgergerd aan dit Nederlands elftal dat gewoon weigert om te voetballen.
Ik heb de 0-2 & 0-3 niet gehaald. Vond er cht geen reet aanquote:Op woensdag 3 juli 2024 00:11 schreef Kriegel het volgende:
Op het moment dat ie corners over de achterlijn begint te trappen is dat ook volslagen terecht.Dan ben je klaar, toch?
[..]
Hebben wij wel naar dezelfde wedstrijd zitten kijken?
Tegen Roemeni had je sowieso meer aan een type Brobbey gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze Memphis vervangen en Van Dijk na dit toernooi ook is het best een aardige ploeg.
Ik zou voor Zirkzee gaan, Brobbey misschien als hij zich verder heeft ontwikkeld ik zie dat hij groot en sterk is maar er te weinig nog mee doet.quote:Op woensdag 3 juli 2024 01:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen Roemeni had je sowieso meer aan een type Brobbey gehad.
Het is toch wonderlijk dat Brubbie er door een blessure uitgaat en na een aantal wanvertoningen van de ploeg (waar hij dus geen deel in had) opeens helemaal is afgeserveerd?quote:Op woensdag 3 juli 2024 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou voor Zirkzee gaan, Brobbey misschien als hij zich verder heeft ontwikkeld ik zie dat hij groot en sterk is maar er te weinig nog mee doet.
Ajax had een kutseizoen. Maar net als met Ajax of een willekeurige andere club op die eindpositie kun je prima een speler meenemen omdat hij een functie in een systeem heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2024 06:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is toch wonderlijk dat Brubbie er door een blessure uitgaat en na een aantal wanvertoningen van de ploeg (waar hij dus geen deel in had) opeens helemaal is afgeserveerd?
Ok staat genoteerdquote:Op woensdag 3 juli 2024 00:53 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik heb de 0-2 & 0-3 niet gehaald. Vond er cht geen reet aan
Dat kan inderdaad prima als je geen betere alternatieven hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ajax had een kutseizoen. Maar net als met Ajax of een willekeurige andere club op die eindpositie kun je prima een speler meenemen omdat hij een functie in een systeem heeft.
Er zijn spelers die nationaal beter presteren dan bij hun club en vice versa.
Bij Brobbey zou je nog kunnen redeneren dat juist omdat Ajax een kloteseizoen draaide hij zich misschien internationaal in de kijker kan spelen voor een evt. transfer. Hoop op een extra stuk gretigheid.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:05 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad prima als je geen betere alternatieven hebt.
Maar het hele verhaal gaat natuurlijk totaal niet op als je ook Zirkzee komt selecteren. Die wel een top seizoen heeft gehad.
Hetzelfde geldt voor Bergwijn. Het zou kunnen dat die het, ondanks zn verschrikkelijke seizoen bij Ajax, bij Oranje wel goed doet. Maar er zit totaal geen logica in om hen die kans te geven, als je ook Malen en Frimpong hebt, die beiden wel een goed seizoen hebben gehad en het ook in oranje telkens een goed doen.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:05 schreef Middelpunt het volgende:
Hetzelfde geldt voor Bergwijn. Het zou kunnen dat die het, ondanks zn verschrikkelijke seizoen bij Ajax, bij Oranje wel goed doet. Maar er zit totaal geen logica in om hen die kans te geven, als je ook Malen en Frimpong hebt, die beiden wel een goed seizoen hebben gehad en het ook in oranje telkens een goed doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |