Robben Litequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wil nog wel m'n Gakpo credits. Zijn gouden pikkie brak het weer open.
Hij zei het alsof het hem nu voor het eerst opviel iigquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mijn sarcasme meter is kapot. Maar ik denk dat dat de grap was.
Nee maar kom op heequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben dan ook lang niet zo'n lollertegenstander gehad.
Als ie wel goed bij zijn hoofd was start ie niet met Bergwijn en brengt ie Blind niet 30 seconden in.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:29 schreef littlemindy het volgende:
Simons beste man, Koeman is niet helemaal lekker
Ook pas de tweede KO-wedstrijd die WE winnen sindsdien, en de eerste in reguliere tijd.quote:
Nederland verdedigde uitstekendquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:31 schreef littlemindy het volgende:
Dit Nederland is alleen maar door omdat Roemenië nog slechter was.
In de kwartfinale gaat een elftal wat zo speelt er gewoon keihard aan.
Idd, ik kan zo 6 spelers opnoemen die beter waren? Gakpo, Malen, Ake, Reijnders, Schouten, De Vrij.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:29 schreef littlemindy het volgende:
Simons creëerde veel voor anderen. Speelde uitstekendquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:32 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Idd, ik kan zo 6 spelers opnoemen die beter waren? Gakpo, Malen, Ake, Reijnders, Schouten, De Vrij.
Alleen zoals JR al zei, binnen de 16 matig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Simons creëerde veel voor anderen. Speelde uitstekend
Hij verneukte ook veel rondom de 16.... speelde aardig maar zeker niet de beste man op het veld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Simons creëerde veel voor anderen. Speelde uitstekend
Denk dat dat ook is om z'n moraal hoog te houden. En hij was vooral ongelukkig voor de goal, verder primaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:29 schreef littlemindy het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |