Oke ik ook dus ik geloof jequote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik weet dat ie ergens in 1 of 2 staat maar ik ben lui.
Nee juist niet. De oranje fans laten juist zien dat we goed zijn in een goed leuk feest vieren buiten.quote:
Dank uquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is officieel Nederland is verder geraakt dan België
IK feliciteer hierbij mijn noorderburen.
Sportiefquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vooral op zichzelf mag ik hopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef svann het volgende:
Koeman zal evengoed een hoop commentaar hebben.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dat tewrijl ze allebei tegen Frankrijk en Roemenie hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat lijkt me sterk, we speelden natuurlijk wel zo'n beetje tegen het slechtste team uit de 8e finale.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef PippenScottie het volgende:
We horen opeens bij de favorieten. Hoop dat we het een beetje waar kunnen maken.
Dit was eindelijk leuk
Wie niet springt, die is een jood!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee juist niet. De oranje fans laten juist zien dat we goed zijn in een goed leuk feest vieren buiten.
Ja jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laat ik gek doen en een keer een ruime zege voor Nederland voorspellen: 0-3.
Sportiefquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geel volgens mijquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:55 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb Roemenië eigenlijk helemaal niet gezien.
Leuker voetbal spelen dan de Engelsen doe je al gauw natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:56 schreef Coco het volgende:
Bij de BBC zijn ze zeer positief over Nederland.
Niet zo vreemd toch. Kwamen denk ik wel het beste voor de dag deze ronde.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:56 schreef Coco het volgende:
Bij de BBC zijn ze zeer positief over Nederland.
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
heeft de scheidsrechter een oranje outfit? Of is het toch rood?
Op zichzelf? Je wisselt toch niet je beste verdediger als je maar met 1-0 voor staat. Het pakte goed uit maar jezus. Gakpo en Ake waren onze beste spelers tot dan toe.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef svann het volgende:
Koeman zal evengoed een hoop commentaar hebben.
yepquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch. Kwamen denk ik wel het beste voor de dag deze ronde.
Ja omdat hij grappig probeert te doenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar iemand anders zegt 18:00. Verwarrend.
eerste 10 minuten van beide helften waren ze wel ok,quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:55 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb Roemenië eigenlijk helemaal niet gezien.
Dankjewelquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat hij grappig probeert te doen
Maar het is gewoon om 21.00
Ik heb er nog steeds geen vertrouwen in, tegen de sterkere landen ga je er gewoon weer kansloos af. We missen echt een paar goede middenvelders.quote:
Het is inderdaad heel grappig als je zegt dat een wedstrijd op een ander tijdstip plaatsvindtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat hij grappig probeert te doen
Maar het is gewoon om 21.00
Frankrijk gaat nooit de finale halenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
een Duitsland - Nederland in de finale zou wel genot zijn. Spanje - Nederland zou ook leuk zijn. Even iets rechtzetten.
Nederland - Portugal eigenlijk ook wel. schoppartij verzekerd.
Alleen Nederland - Frankrijk vind ik wat minder.
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
Volgende wedstrijd met Gakpo, Malen en Weghorst.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen vertrouwen in, tegen de sterkere landen ga je er gewoon weer kansloos af. We missen echt een paar goede middenvelders.
maar die komen we pas in de halve finale tegen, en Engeland is ook niet echt wat, dus de echte goede pas in de finale.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen vertrouwen in, tegen de sterkere landen ga je er gewoon weer kansloos af. We missen echt een paar goede middenvelders.
Doe Portugal maar niet. Daar verliezen we altijd van.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
een Duitsland - Nederland in de finale zou wel genot zijn. Spanje - Nederland zou ook leuk zijn. Even iets rechtzetten.
Alleen Portugal schopt dan, stelletje zeikerds zijn ditquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja echt he…quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef Perrin het volgende:
Dat kleinzoontje is echt een kloontje van m.
Tegen de lamme en blinde.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Schouten heel goed, Veerman niet weer door het ijs gezakt, Bergwijn OK, Malen alles bij elkaar toch wel goed, Gakpo heel sterk. Boel goed nieuws hoor.
En wat zigeuners.quote:
Domme tekst over veermanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Schouten heel goed, Veerman niet weer door het ijs gezakt, Bergwijn OK, Malen alles bij elkaar toch wel goed, Gakpo heel sterk. Boel goed nieuws hoor.
Bier!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef yvonne het volgende:
Dit was eens een keer geen zaad pot.
3 km gewandeld
Quiche gegeten.
Straks nog meer foebal kijken.
Heb ik alles?
Als Oostenrijk wint 3 van groep D bij de laatste 8.quote:
Matigquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlandse ziekte wel deze hosannasfeer na een matige wedstrijd tegen een nog veel matiger Roemenië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |