Doe Portugal maar niet. Daar verliezen we altijd van.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
een Duitsland - Nederland in de finale zou wel genot zijn. Spanje - Nederland zou ook leuk zijn. Even iets rechtzetten.
Nederland - Portugal eigenlijk ook wel. schoppartij verzekerd.
Alleen Nederland - Frankrijk vind ik wat minder.
Alleen Portugal schopt dan, stelletje zeikerds zijn ditquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
een Duitsland - Nederland in de finale zou wel genot zijn. Spanje - Nederland zou ook leuk zijn. Even iets rechtzetten.
Nederland - Portugal eigenlijk ook wel. schoppartij verzekerd.
Alleen Nederland - Frankrijk vind ik wat minder.
Ja echt he…quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef Perrin het volgende:
Dat kleinzoontje is echt een kloontje van m.
Tegen de lamme en blinde.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Schouten heel goed, Veerman niet weer door het ijs gezakt, Bergwijn OK, Malen alles bij elkaar toch wel goed, Gakpo heel sterk. Boel goed nieuws hoor.
En wat zigeuners.quote:
Domme tekst over veermanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Schouten heel goed, Veerman niet weer door het ijs gezakt, Bergwijn OK, Malen alles bij elkaar toch wel goed, Gakpo heel sterk. Boel goed nieuws hoor.
Bier!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef yvonne het volgende:
Dit was eens een keer geen zaad pot.
3 km gewandeld
Quiche gegeten.
Straks nog meer foebal kijken.
Heb ik alles?
Als Oostenrijk wint 3 van groep D bij de laatste 8.quote:
Matigquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlandse ziekte wel deze hosannasfeer na een matige wedstrijd tegen een nog veel matiger Roemenië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |