Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
heeft de scheidsrechter een oranje outfit? Of is het toch rood?
Op zichzelf? Je wisselt toch niet je beste verdediger als je maar met 1-0 voor staat. Het pakte goed uit maar jezus. Gakpo en Ake waren onze beste spelers tot dan toe.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef svann het volgende:
Koeman zal evengoed een hoop commentaar hebben.
yepquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch. Kwamen denk ik wel het beste voor de dag deze ronde.
Ja omdat hij grappig probeert te doenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar iemand anders zegt 18:00. Verwarrend.
eerste 10 minuten van beide helften waren ze wel ok,quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:55 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb Roemenië eigenlijk helemaal niet gezien.
Dankjewelquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat hij grappig probeert te doen
Maar het is gewoon om 21.00
Ik heb er nog steeds geen vertrouwen in, tegen de sterkere landen ga je er gewoon weer kansloos af. We missen echt een paar goede middenvelders.quote:
Het is inderdaad heel grappig als je zegt dat een wedstrijd op een ander tijdstip plaatsvindtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat hij grappig probeert te doen
Maar het is gewoon om 21.00
Frankrijk gaat nooit de finale halenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
een Duitsland - Nederland in de finale zou wel genot zijn. Spanje - Nederland zou ook leuk zijn. Even iets rechtzetten.
Nederland - Portugal eigenlijk ook wel. schoppartij verzekerd.
Alleen Nederland - Frankrijk vind ik wat minder.
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
Volgende wedstrijd met Gakpo, Malen en Weghorst.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen vertrouwen in, tegen de sterkere landen ga je er gewoon weer kansloos af. We missen echt een paar goede middenvelders.
maar die komen we pas in de halve finale tegen, en Engeland is ook niet echt wat, dus de echte goede pas in de finale.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen vertrouwen in, tegen de sterkere landen ga je er gewoon weer kansloos af. We missen echt een paar goede middenvelders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |