Krijg je wel dat gelul dat beide kansen creëren. Maar wat heb je er aan als ze die kansen zo makkelijk verneuken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Probleem is Memphis/Xavi rest maakt weinig uit
Ik snap niet waarom hij daar niet mee begon maar met Bergwijn. Waarom?! Vanwege die slechte pot tegen Oostenrijk?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Verdiend. Malen speelt een dijk van een wedstrijd.
quote:
Dank, dit siert je.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is officieel Nederland is verder geraakt dan België
IK feliciteer hierbij mijn noorderburen.
Trainers op het veld begreep van de BBC. Ik snapte het al niet.quote:
Oke ik ook dus ik geloof jequote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik weet dat ie ergens in 1 of 2 staat maar ik ben lui.
Nee juist niet. De oranje fans laten juist zien dat we goed zijn in een goed leuk feest vieren buiten.quote:
Dank uquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sportiefquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vooral op zichzelf mag ik hopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef svann het volgende:
Koeman zal evengoed een hoop commentaar hebben.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dat tewrijl ze allebei tegen Frankrijk en Roemenie hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat lijkt me sterk, we speelden natuurlijk wel zo'n beetje tegen het slechtste team uit de 8e finale.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef PippenScottie het volgende:
We horen opeens bij de favorieten. Hoop dat we het een beetje waar kunnen maken.
Dit was eindelijk leuk
Wie niet springt, die is een jood!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee juist niet. De oranje fans laten juist zien dat we goed zijn in een goed leuk feest vieren buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |