Vond het prima zo, als er meer ruimte komt kan je Malen brengen maar Bergwijn doet het beter als het nog compact staat.quote:
#werkenbijdeNOSquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Deze interviewer is zo'n negatieve grafzuiger
Een menselijke Putzuiger.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Hij heet dan ook Stekelenlulquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Vond 'm niet eens zo heel slecht maar, dit is psychologie van de koude grond, lijkt niet zo vrij in zijn hoofd. Voelt allemaal wat geforceerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef Red_85 het volgende:
Wat is die depay een veldvulling. Alleen maar goed om een ander zn plek in te nemen.
Fucking drama dat jong. 6, 7-0 had het kunnen zijn met iemand die wel de juiste plek kiest.
Maar het was met Veerman, niet Malen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:21 schreef poederbrief het volgende:
[..]
Huls en kiem van een interview die bij het malen daarvan worden afgescheiden en fijngemaakt.
Roemeenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:23 schreef PinkLow het volgende:
Wat zongen ze nou??
En wie niet springt is een....??
Misschien stond het al ergens hier, maar bedacht mij ineens dat iemand hier op het forum vast wel antwoord kon geven
Stucadoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:23 schreef PinkLow het volgende:
Wat zongen ze nou??
En wie niet springt is een....??
Misschien stond het al ergens hier, maar bedacht mij ineens dat iemand hier op het forum vast wel antwoord kon geven
stukje omgekeerde psychologiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:24 schreef Donderkonijn het volgende:
wtf heeft Koeman gesnoven? Simons beste man?
Net als die Maalderink, het is scoren maar zonder enig niveau.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Ik denk dat ik dan de verkeerde speler voor Simons heb aangezien.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:24 schreef Donderkonijn het volgende:
wtf heeft Koeman gesnoven? Simons beste man?
We hebben dan ook lang niet zo'n lollertegenstander gehad.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:26 schreef Zorro het volgende:
Raf helemaal gelijk met die achterlijke wissel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |