Geniet ervan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Pohjala cellar series Strudel Stout opengetrokken om NL te vieren en omdat er een top pot aankomt.
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Roemenen vinden dat Dumfries 2 keer geel had moeten hebben en Roemenië een penalty.
Bij die botsing waar die gast zn adem kwijt was. En bij die ellenboog waarbij Hagi zn hoofd ging bloeden.
Zit wat in?
Ja hier ook, best raar.quote:
Je bent nog niet in een club topic geweest?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Met m'n nieuwe FOk! voetbal matties. Zonder dollen luitjes, bedankt voor het warme welkom.
Die botsing was gewoon wat ongelukkig, en hij had er zelf ook last van.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Roemenen vinden dat Dumfries 2 keer geel had moeten hebben en Roemenië een penalty.
Bij die botsing waar die gast zn adem kwijt was. En bij die ellenboog waarbij Hagi zn hoofd ging bloeden.
Zit wat in?
Dit is niet nodig?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
BAM BAM BAM ZO MOOI DIT JONGENS!! FUCK DIE BELGEN
Gratis aan de arm van Dumf trekken inderdaad. Roemeen speelde met vuur zo opzichtig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij was die elleboog van Dumfries niet expres en aan de andere kant waren er ook twee acties waarbij NL een penal had toegekend kunnen krijgen.. Dat schot tegen het elleboog en Dumfries die onderuit werd getrokken.
Nou ja tegen een omgevallen pallet etalagepoppen kon Duitsland het wel op de openingsdagquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tot nu toe op dit EK is overtuigend winnen over algemeen niet zo eenvoudig.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent nog niet in een club topic geweest?
Dat klopt zeker. Dus ik wil het ook weer niet bagatelliseren. Oranje was ook sterk in de passing en het druk zetten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tot nu toe op dit EK is overtuigend winnen over algemeen niet zo eenvoudig.
Ik kan me echt niet druk maken om de eredivisie. Ik ben een fan van Nederlandse clubs in internationaal voetbal, het NL elftal in EK/WK's en als ik me echt verveel de nations league.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent nog niet in een club topic geweest?
Iedereen een likje geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
Familiedag met z'n broers die ook z'n ooms zijn genot.
Doe jij de vijfjes en de zesjes ff in de Telegraaf morgenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
Alles zitten kijken dit EK, maar doet me toch erg weinig dit. Misschien de volgende ronde. Het stadion was ook extreem tam. Leek wel een oefeninterland. Miljoenmiljard kansen bij elkaar gevoetbald.
Zavi en Reijnders kunnen NIKS met links, anders hadden die beiden gescoord. Vond de laatste wel goed spelen, aantal prima steekballen met weinig ruimte. Gakpo met afstand de beste speler. Brobbey na blessure helemaal uit beeld, Bergwijn van glas deed het boven verwachting. Memvis is nu wel klaar toch?
wij ook en we hielden die op 0-0 (eigenlijk 1-0 voor ons)quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, die speelden maar tegen de vice-wereldkampioen.
Vergeet Ake niet. Die heeft geen bal verkeerd geraakt vandaag.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
Alles zitten kijken dit EK, maar doet me toch erg weinig dit. Misschien de volgende ronde. Het stadion was ook extreem tam. Leek wel een oefeninterland. Miljoenmiljard kansen bij elkaar gevoetbald.
Zavi en Reijnders kunnen NIKS met links, anders hadden die beiden gescoord. Vond de laatste wel goed spelen, aantal prima steekballen met weinig ruimte. Gakpo met afstand de beste speler. Brobbey na blessure helemaal uit beeld, Bergwijn van glas deed het boven verwachting. Memvis is nu wel klaar toch?
Reijnders moet wel stoppen met doelpogingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fijne speler ja. Reijnders was ook goed.
Een groepswedstrijd is iets anders dan KO.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wij ook en we hielden die op 0-0 (eigenlijk 1-0 voor ons)
dat siert je.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:18 schreef Wotte het volgende:
Ik moet vriend @:PSVCL wel een excuses aanbieden. Schouten speelde echt een wereldpartij.
Begon erg matig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn alle Bergwijn haters weggeslopen? Prima chemie bracht hij
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Roemenen en iets vinden... Gestolen is het dan meestal.
Bergwijn en Veerman maakte het team beterquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn alle Bergwijn haters weggeslopen? Prima chemie bracht hij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |