Wij speelden gelijk (maar hadden eigenlijk gewonnen).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, die speelden maar tegen de vice-wereldkampioen.
Die Belgen parkeerden 3 bussen, dan is het lastig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die er ook geen ene kut van terechtbrengt dit toernooi trouwens maar okee
Beetje vooruitkijkend al.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Veerman was een goede wissel denk ik? Ik snap Koeman niet maar het lijkt te werken.
In 2000 wonnen WE in de groep van de toenmalige wereldkampioen maar Frankrijk ging er met de titel vandoor, zegt allemaal niets.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wij speelden gelijk (maar hadden eigenlijk gewonnen).
Ben jij tafeltennisser ofzo?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen!
[ afbeelding ]
Red Bull erin en Turkije Oostenrijk erbij pakken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Het is hier 2 uur 's nachts. Zal ik opblijven om de nabeschouwing te kijken? Nadat WE deze geweldige pot hebben gewonnen voel ik me wel verplicht dit te doen.
Hij leek wel zenuwachtig. Durfde niet te schieten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen hier die vuurwerk afsteken zijn wel heel enthousiast.
Het was ook maar Roemenië natuurlijk. Al speelde Nederland wel sterk. Ik vind Simons alleen nog erg matig rondom de 16-meter.
Denkt teveel na.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij leek wel zenuwachtig. Durfde niet te schieten.
Turkije - Oostenrijk man. Dat wordt vuurwerk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Het is hier 2 uur 's nachts. Zal ik opblijven om de nabeschouwing te kijken? Nadat WE deze geweldige pot hebben gewonnen voel ik me wel verplicht dit te doen.
Dat wordt knotsgek, met fitties.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Turkije - Oostenrijk man. Dat wordt vuurwerk.
Mag hij wel een bal leren krullenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Veerman viel goed in. Zelfs bijna goaltje.
Hij heeft inmiddels aardig wat ervaring, als hij nu nog nerveus is hij niet geschikt voor de top.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij leek wel zenuwachtig. Durfde niet te schieten.
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Roemenen vinden dat Dumfries 2 keer geel had moeten hebben en Roemenië een penalty.
Bij die botsing waar die gast zn adem kwijt was. En bij die ellenboog waarbij Hagi zn hoofd ging bloeden.
Zit wat in?
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Roemenen vinden dat Dumfries 2 keer geel had moeten hebben en Roemenië een penalty.
Bij die botsing waar die gast zn adem kwijt was. En bij die ellenboog waarbij Hagi zn hoofd ging bloeden.
Zit wat in?
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Roemenen en iets vinden... Gestolen is het dan meestal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Volgens mij was die elleboog van Dumfries niet expres en aan de andere kant waren er ook twee acties waarbij NL een penal had toegekend kunnen krijgen.. Dat schot tegen het elleboog en Dumfries die onderuit werd getrokken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Tot nu toe op dit EK is overtuigend winnen over algemeen niet zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen hier die vuurwerk afsteken zijn wel heel enthousiast.
Het was ook maar Roemenië natuurlijk. Al speelde Nederland wel sterk. Ik vind Simons alleen nog erg matig rondom de 16-meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |