Poule des doods.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:02 schreef Felagund het volgende: [..] Als Oostenrijk wint 3 van groep D bij de laatste 8.
Exact, die konden er helemaal niets van.quote:
We worden wereldkampioen!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlandse ziekte wel deze hosannasfeer na een matige wedstrijd tegen een nog veel matiger Roemenië
Nou nou...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
BAM BAM BAM ZO MOOI DIT JONGENS!! FUCK DIE BELGEN
Het is vooral enorme opluchting.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlandse ziekte wel deze hosannasfeer na een matige wedstrijd tegen een nog veel matiger Roemenië
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
Hoezo? Ik had gewacht tot de 2-0 om hem in te brengen, maar als hij weer alle ballen van de voet laat springen dan kon je hem afschrijven. Als je hem geen speeltijd geeft heb je die onzekerheid in de volgende wedstrijd die ongetwijfeld moeilijker zal zijn.quote:
Maar je wint maar met 3-0 na een flink aantal hachelijke momenten tussen de 1 en 2-0 dus dat is dan zeer matig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
MatigAls je hier 9-0 wint is het nauwelijks onverdiend te noemen.
Met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen!
[ afbeelding ]
Ja, die speelden maar tegen de vice-wereldkampioen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
Wat drink je erbij?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef yvonne het volgende:
Dit was eens een keer geen zaad pot.
3 km gewandeld
Quiche gegeten.
Straks nog meer foebal kijken.
Heb ik alles?
Ik ben vanaf nu voor Engelandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
een Duitsland - Nederland in de finale zou wel genot zijn. Spanje - Nederland zou ook leuk zijn. Even iets rechtzetten.
Nederland - Portugal eigenlijk ook wel. schoppartij verzekerd.
Alleen Nederland - Frankrijk vind ik wat minder.
Die er ook geen ene kut van terechtbrengt dit toernooi trouwens maar okeequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, die speelden maar tegen de vice-wereldkampioen.
Veerman viel goed in. Zelfs bijna goaltje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had gewacht tot de 2-0 om hem in te brengen, maar als hij weer alle ballen van de voet laat springen dan kon je hem afschrijven. Als je hem geen speeltijd geeft heb je die onzekerheid in de volgende wedstrijd die ongetwijfeld moeilijker zal zijn.
Druk zetten van NL ging wel goed. Omgekeerd kregen we veel ruimte om het spel te maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef Blik het volgende:
Sterke pot van Nederland, maar Roemenië ook wel onthutsend zwak. Op 1 verdwaald schot na echt niks gecreëerd
Wij speelden gelijk (maar hadden eigenlijk gewonnen).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die Belgen parkeerden 3 bussen, dan is het lastig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die er ook geen ene kut van terechtbrengt dit toernooi trouwens maar okee
Beetje vooruitkijkend al.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Veerman was een goede wissel denk ik? Ik snap Koeman niet maar het lijkt te werken.
In 2000 wonnen WE in de groep van de toenmalige wereldkampioen maar Frankrijk ging er met de titel vandoor, zegt allemaal niets.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wij speelden gelijk (maar hadden eigenlijk gewonnen).
Ben jij tafeltennisser ofzo?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen!
[ afbeelding ]
Red Bull erin en Turkije Oostenrijk erbij pakken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Het is hier 2 uur 's nachts. Zal ik opblijven om de nabeschouwing te kijken? Nadat WE deze geweldige pot hebben gewonnen voel ik me wel verplicht dit te doen.
Hij leek wel zenuwachtig. Durfde niet te schieten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen hier die vuurwerk afsteken zijn wel heel enthousiast.
Het was ook maar Roemenië natuurlijk. Al speelde Nederland wel sterk. Ik vind Simons alleen nog erg matig rondom de 16-meter.
Denkt teveel na.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij leek wel zenuwachtig. Durfde niet te schieten.
Turkije - Oostenrijk man. Dat wordt vuurwerk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Het is hier 2 uur 's nachts. Zal ik opblijven om de nabeschouwing te kijken? Nadat WE deze geweldige pot hebben gewonnen voel ik me wel verplicht dit te doen.
Dat wordt knotsgek, met fitties.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Turkije - Oostenrijk man. Dat wordt vuurwerk.
Mag hij wel een bal leren krullenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Veerman viel goed in. Zelfs bijna goaltje.
Hij heeft inmiddels aardig wat ervaring, als hij nu nog nerveus is hij niet geschikt voor de top.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij leek wel zenuwachtig. Durfde niet te schieten.
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Roemenen vinden dat Dumfries 2 keer geel had moeten hebben en Roemenië een penalty.
Bij die botsing waar die gast zn adem kwijt was. En bij die ellenboog waarbij Hagi zn hoofd ging bloeden.
Zit wat in?
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Roemenen vinden dat Dumfries 2 keer geel had moeten hebben en Roemenië een penalty.
Bij die botsing waar die gast zn adem kwijt was. En bij die ellenboog waarbij Hagi zn hoofd ging bloeden.
Zit wat in?
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Roemenen en iets vinden... Gestolen is het dan meestal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Volgens mij was die elleboog van Dumfries niet expres en aan de andere kant waren er ook twee acties waarbij NL een penal had toegekend kunnen krijgen.. Dat schot tegen het elleboog en Dumfries die onderuit werd getrokken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Tot nu toe op dit EK is overtuigend winnen over algemeen niet zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen hier die vuurwerk afsteken zijn wel heel enthousiast.
Het was ook maar Roemenië natuurlijk. Al speelde Nederland wel sterk. Ik vind Simons alleen nog erg matig rondom de 16-meter.
Geniet ervan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Pohjala cellar series Strudel Stout opengetrokken om NL te vieren en omdat er een top pot aankomt.
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Ja hier ook, best raar.quote:
Je bent nog niet in een club topic geweest?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:13 schreef vul_maar_in het volgende:
Met m'n nieuwe FOk! voetbal matties. Zonder dollen luitjes, bedankt voor het warme welkom.
Die botsing was gewoon wat ongelukkig, en hij had er zelf ook last van.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:11 schreef Middelpunt het volgende:
Zit wat in?
Dit is niet nodig?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
Gratis aan de arm van Dumf trekken inderdaad. Roemeen speelde met vuur zo opzichtig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij was die elleboog van Dumfries niet expres en aan de andere kant waren er ook twee acties waarbij NL een penal had toegekend kunnen krijgen.. Dat schot tegen het elleboog en Dumfries die onderuit werd getrokken.
Nou ja tegen een omgevallen pallet etalagepoppen kon Duitsland het wel op de openingsdagquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tot nu toe op dit EK is overtuigend winnen over algemeen niet zo eenvoudig.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent nog niet in een club topic geweest?
Dat klopt zeker. Dus ik wil het ook weer niet bagatelliseren. Oranje was ook sterk in de passing en het druk zetten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tot nu toe op dit EK is overtuigend winnen over algemeen niet zo eenvoudig.
Ik kan me echt niet druk maken om de eredivisie. Ik ben een fan van Nederlandse clubs in internationaal voetbal, het NL elftal in EK/WK's en als ik me echt verveel de nations league.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent nog niet in een club topic geweest?
Iedereen een likje geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
Familiedag met z'n broers die ook z'n ooms zijn genot.
Doe jij de vijfjes en de zesjes ff in de Telegraaf morgenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
Alles zitten kijken dit EK, maar doet me toch erg weinig dit. Misschien de volgende ronde. Het stadion was ook extreem tam. Leek wel een oefeninterland. Miljoenmiljard kansen bij elkaar gevoetbald.
Zavi en Reijnders kunnen NIKS met links, anders hadden die beiden gescoord. Vond de laatste wel goed spelen, aantal prima steekballen met weinig ruimte. Gakpo met afstand de beste speler. Brobbey na blessure helemaal uit beeld, Bergwijn van glas deed het boven verwachting. Memvis is nu wel klaar toch?
wij ook en we hielden die op 0-0 (eigenlijk 1-0 voor ons)quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vergeet Ake niet. Die heeft geen bal verkeerd geraakt vandaag.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
Alles zitten kijken dit EK, maar doet me toch erg weinig dit. Misschien de volgende ronde. Het stadion was ook extreem tam. Leek wel een oefeninterland. Miljoenmiljard kansen bij elkaar gevoetbald.
Zavi en Reijnders kunnen NIKS met links, anders hadden die beiden gescoord. Vond de laatste wel goed spelen, aantal prima steekballen met weinig ruimte. Gakpo met afstand de beste speler. Brobbey na blessure helemaal uit beeld, Bergwijn van glas deed het boven verwachting. Memvis is nu wel klaar toch?
Reijnders moet wel stoppen met doelpogingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fijne speler ja. Reijnders was ook goed.
Een groepswedstrijd is iets anders dan KO.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wij ook en we hielden die op 0-0 (eigenlijk 1-0 voor ons)
dat siert je.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:18 schreef Wotte het volgende:
Ik moet vriend @:PSVCL wel een excuses aanbieden. Schouten speelde echt een wereldpartij.
Begon erg matig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn alle Bergwijn haters weggeslopen? Prima chemie bracht hij
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Roemenen en iets vinden... Gestolen is het dan meestal.
Bergwijn en Veerman maakte het team beterquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn alle Bergwijn haters weggeslopen? Prima chemie bracht hij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |