Ik heb de 0-2 & 0-3 niet gehaald. Vond er écht geen reet aanquote:Op woensdag 3 juli 2024 00:11 schreef Kriegel het volgende:
Op het moment dat ie corners over de achterlijn begint te trappen is dat ook volslagen terecht.Dan ben je klaar, toch?
[..]
Hebben wij wel naar dezelfde wedstrijd zitten kijken?
Tegen Roemenië had je sowieso meer aan een type Brobbey gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze Memphis vervangen en Van Dijk na dit toernooi ook is het best een aardige ploeg.
Ik zou voor Zirkzee gaan, Brobbey misschien als hij zich verder heeft ontwikkeld ik zie dat hij groot en sterk is maar er te weinig nog mee doet.quote:Op woensdag 3 juli 2024 01:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen Roemenië had je sowieso meer aan een type Brobbey gehad.
Het is toch wonderlijk dat Brubbie er door een blessure uitgaat en na een aantal wanvertoningen van de ploeg (waar hij dus geen deel in had) opeens helemaal is afgeserveerd?quote:Op woensdag 3 juli 2024 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou voor Zirkzee gaan, Brobbey misschien als hij zich verder heeft ontwikkeld ik zie dat hij groot en sterk is maar er te weinig nog mee doet.
Ajax had een kutseizoen. Maar net als met Ajax of een willekeurige andere club op die eindpositie kun je prima een speler meenemen omdat hij een functie in een systeem heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2024 06:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is toch wonderlijk dat Brubbie er door een blessure uitgaat en na een aantal wanvertoningen van de ploeg (waar hij dus geen deel in had) opeens helemaal is afgeserveerd?
Ok staat genoteerdquote:Op woensdag 3 juli 2024 00:53 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik heb de 0-2 & 0-3 niet gehaald. Vond er écht geen reet aan
Dat kan inderdaad prima als je geen betere alternatieven hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ajax had een kutseizoen. Maar net als met Ajax of een willekeurige andere club op die eindpositie kun je prima een speler meenemen omdat hij een functie in een systeem heeft.
Er zijn spelers die nationaal beter presteren dan bij hun club en vice versa.
Bij Brobbey zou je nog kunnen redeneren dat juist omdat Ajax een kloteseizoen draaide hij zich misschien internationaal in de kijker kan spelen voor een evt. transfer. Hoop op een extra stuk gretigheid.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:05 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad prima als je geen betere alternatieven hebt.
Maar het hele verhaal gaat natuurlijk totaal niet op als je ook Zirkzee komt selecteren. Die wel een top seizoen heeft gehad.
Hetzelfde geldt voor Bergwijn. Het zou kunnen dat die het, ondanks zn verschrikkelijke seizoen bij Ajax, bij Oranje wel goed doet. Maar er zit totaal geen logica in om hen die kans te geven, als je ook Malen en Frimpong hebt, die beiden wel een goed seizoen hebben gehad en het ook in oranje telkens een goed doen.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:05 schreef Middelpunt het volgende:
Hetzelfde geldt voor Bergwijn. Het zou kunnen dat die het, ondanks zn verschrikkelijke seizoen bij Ajax, bij Oranje wel goed doet. Maar er zit totaal geen logica in om hen die kans te geven, als je ook Malen en Frimpong hebt, die beiden wel een goed seizoen hebben gehad en het ook in oranje telkens een goed doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |