abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214136306
Goede overwinning van Oranje tegen een ploeg die er niks van kan, ook n wonder dat Roemeni boven Zwitserland geindigd is in de EK kwalificatie
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_214136355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:31 schreef littlemindy het volgende:
Dit Nederland is alleen maar door omdat Roemeni nog slechter was.

In de kwartfinale gaat een elftal wat zo speelt er gewoon keihard aan.
Alweer ? :O
pi_214136554
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Ik denk het ook, maar zou het graag terug willen zien om het beter te kunnen beoordelen. Kan alleen nergens beelden vinden.

[ x ]

Ze zijn er nogal van overtuigd
Doodsbedreiging moet gerapporteerd worden.
pi_214137663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef Felagund het volgende:
‘Goede stap in de juiste richting ‘

Bestaat er dan ook een goede stap in de foute richting?
Ja, als ze aan de linkerkant van de achtste finales waren gekomen.
pi_214137704
twitter
pi_214137996
Ik heb de tweede helft halverwege gewoon afgezet. Ik kijk voetbal om me te vermaken. Ondanks de 0-1 was het zo hemeltergend slecht tegen nota bene Roemeni. Ik heb werkelijk geen idee wat nou het aanvalsplan is. We willen niet aanvallen maar op de counter spelen willen we ook niet. Ik zag weer veel te veel ballen teug op van dijk en de vrij die alle twee geen bal vooruit willen geven. Dan hebben we iemand in de spits lopen… of ja op papier want in werkelijkheid staat hij op het middenveld, speelt balletjes terug maar heeft 0 diepgang en als hij diep gaat is hij te traag. Eist alle corners op maar slaagt er niet in om gewoon fatsoenlijk een bal in de 10 te brengen. Je speelt met Memphis in de spits gewoon echt met 10 man.

Ik heb me echt doodgergerd aan dit Nederlands elftal dat gewoon weigert om te voetballen.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 22:59:27 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214138081
Malen was de eerste speler van het hele EK die 2 keer in 1 wedstrijd scoort *O*

#teamleukefeitjes
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
pi_214138466
Edit
  dinsdag 2 juli 2024 @ 23:48:18 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214138478
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:55 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik heb de tweede helft halverwege gewoon afgezet. Ik kijk voetbal om me te vermaken. Ondanks de 0-1 was het zo hemeltergend slecht tegen nota bene Roemeni. Ik heb werkelijk geen idee wat nou het aanvalsplan is. We willen niet aanvallen maar op de counter spelen willen we ook niet. Ik zag weer veel te veel ballen teug op van dijk en de vrij die alle twee geen bal vooruit willen geven. Dan hebben we iemand in de spits lopen… of ja op papier want in werkelijkheid staat hij op het middenveld, speelt balletjes terug maar heeft 0 diepgang en als hij diep gaat is hij te traag. Eist alle corners op maar slaagt er niet in om gewoon fatsoenlijk een bal in de 10 te brengen. Je speelt met Memphis in de spits gewoon echt met 10 man.

Ik heb me echt doodgergerd aan dit Nederlands elftal dat gewoon weigert om te voetballen.
Gaat verder alles goed met je?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214138544
twitter
  woensdag 3 juli 2024 @ 00:11:38 #186
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_214138595
Op het moment dat ie corners over de achterlijn begint te trappen is dat ook volslagen terecht. :') Dan ben je klaar, toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 22:55 schreef Electric_Eye het volgende:

Hebben wij wel naar dezelfde wedstrijd zitten kijken? :?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_214138605
Ik heb zo'n voorgevoel dat we een reprise van de WK finale in 2010 gaan krijgen in Berlijn op 14 juli w/
pi_214138694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 00:11 schreef Kriegel het volgende:
Op het moment dat ie corners over de achterlijn begint te trappen is dat ook volslagen terecht. :') Dan ben je klaar, toch?
[..]
Hebben wij wel naar dezelfde wedstrijd zitten kijken? :?
Ik heb de 0-2 & 0-3 niet gehaald. Vond er cht geen reet aan
  woensdag 3 juli 2024 @ 00:58:50 #189
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214138702
Als ze Memphis vervangen en Van Dijk na dit toernooi ook is het best een aardige ploeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214138709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze Memphis vervangen en Van Dijk na dit toernooi ook is het best een aardige ploeg.
Tegen Roemeni had je sowieso meer aan een type Brobbey gehad.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 3 juli 2024 @ 01:09:09 #191
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214138711
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 01:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Tegen Roemeni had je sowieso meer aan een type Brobbey gehad.
Ik zou voor Zirkzee gaan, Brobbey misschien als hij zich verder heeft ontwikkeld ik zie dat hij groot en sterk is maar er te weinig nog mee doet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214139029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik zou voor Zirkzee gaan, Brobbey misschien als hij zich verder heeft ontwikkeld ik zie dat hij groot en sterk is maar er te weinig nog mee doet.
Het is toch wonderlijk dat Brubbie er door een blessure uitgaat en na een aantal wanvertoningen van de ploeg (waar hij dus geen deel in had) opeens helemaal is afgeserveerd?
pi_214139153
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 06:43 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Het is toch wonderlijk dat Brubbie er door een blessure uitgaat en na een aantal wanvertoningen van de ploeg (waar hij dus geen deel in had) opeens helemaal is afgeserveerd?
Ajax had een kutseizoen. Maar net als met Ajax of een willekeurige andere club op die eindpositie kun je prima een speler meenemen omdat hij een functie in een systeem heeft.

Er zijn spelers die nationaal beter presteren dan bij hun club en vice versa.
  woensdag 3 juli 2024 @ 07:44:40 #194
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214139185
Gakpogod. _O_
pi_214139299
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 00:53 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ik heb de 0-2 & 0-3 niet gehaald. Vond er cht geen reet aan
Ok staat genoteerd
pi_214139300
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 07:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ajax had een kutseizoen. Maar net als met Ajax of een willekeurige andere club op die eindpositie kun je prima een speler meenemen omdat hij een functie in een systeem heeft.

Er zijn spelers die nationaal beter presteren dan bij hun club en vice versa.
Dat kan inderdaad prima als je geen betere alternatieven hebt.
Maar het hele verhaal gaat natuurlijk totaal niet op als je ook Zirkzee komt selecteren. Die wel een top seizoen heeft gehad.

Hetzelfde geldt voor Bergwijn. Het zou kunnen dat die het, ondanks zn verschrikkelijke seizoen bij Ajax, bij Oranje wel goed doet. Maar er zit totaal geen logica in om hen die kans te geven, als je ook Malen en Frimpong hebt, die beiden wel een goed seizoen hebben gehad en het ook in oranje telkens een goed doen.
pi_214139308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 08:05 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Dat kan inderdaad prima als je geen betere alternatieven hebt.
Maar het hele verhaal gaat natuurlijk totaal niet op als je ook Zirkzee komt selecteren. Die wel een top seizoen heeft gehad.

Hetzelfde geldt voor Bergwijn. Het zou kunnen dat die het, ondanks zn verschrikkelijke seizoen bij Ajax, bij Oranje wel goed doet. Maar er zit totaal geen logica in om hen die kans te geven, als je ook Malen en Frimpong hebt, die beiden wel een goed seizoen hebben gehad en het ook in oranje telkens een goed doen.
Bij Brobbey zou je nog kunnen redeneren dat juist omdat Ajax een kloteseizoen draaide hij zich misschien internationaal in de kijker kan spelen voor een evt. transfer. Hoop op een extra stuk gretigheid.
pi_214139325
Edit
  woensdag 3 juli 2024 @ 08:17:30 #199
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214139350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 08:05 schreef Middelpunt het volgende:
twitter

Pieter BLACKED
  woensdag 3 juli 2024 @ 08:20:20 #200
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214139363
Ik vond Stefan de Free trouwens ook weer erg goed spelen. (@Slobeend)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')