Met z'n stopwoordje "wat"quote:
Geniet ervan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Roemeni gecarpetbombd en op naar de kwartfinale.
Sfeer is goed in Amsterdam.
Dat was echt geen elleboog. Anders laat de VAR dat ook niet lopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:42 schreef Middelpunt het volgende:
Ik kan helaas geen beelden terugvinden van die acties van Dumfries. Tegen Hagi (elleboog) en die beuk waarbij die gast geen adem meer kreeg.
Als je dan ook nog bedenkt dat hij al geel had voor tijdrekken en daarna nog een schwalbe maakte bij een counter van Roemeni.. dan had hij dus wellicht al lang rood moeten hebben.
Die heb ik niet. Ben illegaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je niet oppast verscheuren we zo je ID kaart.
Hou op man. Die “elleboog” was niks en die botsing was exact wat het is, namelijk een botsing. De rest is spijkers op laag water zoeken en dan kunnen we ook een sliding met 2 benen bestraffen met rood en met 2 handen aan iemand zijn arm trekken in het strafschopgebied bestraffen met een penaltyquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:42 schreef Middelpunt het volgende:
Ik kan helaas geen beelden terugvinden van die acties van Dumfries. Tegen Hagi (elleboog) en die beuk waarbij die gast geen adem meer kreeg.
Als je dan ook nog bedenkt dat hij al geel had voor tijdrekken en daarna nog een schwalbe maakte bij een counter van Roemeni.. dan had hij dus wellicht al lang rood moeten hebben.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:44 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ben illegaal.
Welke dealer heb jij?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:44 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
We hebben al eerder vastgesteld dat dit hele verhaal van jou totale nonsens is.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:44 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
In de F1 noemen ze dat een race incident.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Hou op man. Die “elleboog” was niks en die botsing was exact wat het is, namelijk een botsing. De rest is spijkers op laag water zoeken en dan kunnen we ook een sliding met 2 benen bestraffen met rood en met 2 handen aan iemand zijn arm trekken in het strafschopgebied bestraffen met een penalty
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:44 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar zou het graag terug willen zien om het beter te kunnen beoordelen. Kan alleen nergens beelden vinden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben al eerder vastgesteld dat dit hele verhaal van jou totale nonsens is.
Depay wil te graag de held worden, net als Ronaldo. Daardoor ziet het er vaak geforceerd uit wat hij doet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vond 'm niet eens zo heel slecht maar, dit is psychologie van de koude grond, lijkt niet zo vrij in zijn hoofd. Voelt allemaal wat geforceerd.
Met een Roemeense bril ziet alles er anders uit. Ben het overigens met ze eens dat dat dat gevaarlijk spel helemaal niks was, maar sowieso wordt er weinig geel meer gegeven voor schwalbes.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar zou het graag terug willen zien om het beter te kunnen beoordelen. Kan alleen nergens beelden vinden.
[ x ]
Ze zijn er nogal van overtuigd
Nee joh, doe niet zo mal. De man heeft echt een belachelijke slechte voorzet in huis.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:53 schreef byah het volgende:
Dumfries gewoon weer MOTM, maak die man aanvoerder aub
Gakpo, Schouten, Malen m.i man of the matchquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:53 schreef byah het volgende:
Dumfries gewoon weer MOTM, maak die man aanvoerder aub
Jeetjequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar zou het graag terug willen zien om het beter te kunnen beoordelen. Kan alleen nergens beelden vinden.
[ x ]
Je hebt twee Roemenen gevonden, ondertussen zijn er tienduizenden Nederlanders die ook een overtreding op Dunfries in de zestien zagen. Wat is de waarheid?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
[ x ]
Alweer ?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:31 schreef littlemindy het volgende:
Dit Nederland is alleen maar door omdat Roemeni nog slechter was.
In de kwartfinale gaat een elftal wat zo speelt er gewoon keihard aan.
Doodsbedreiging moet gerapporteerd worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:52 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
[ x ]
Ja, als ze aan de linkerkant van de achtste finales waren gekomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:00 schreef Felagund het volgende:
‘Goede stap in de juiste richting ‘
Bestaat er dan ook een goede stap in de foute richting?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |