abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214119087
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 17:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat denk jij dat meer straatintimidatie/naroepen/sissen enzo oplevert qua lok-boa... Een wulpse dame met roomblank uiterlijk, of een dito wulpse dame met Marokkaans uiterlijk?

Ik weet eigenlijk niet waar dat soort gespuis harder op zou reageren.
Op de hoer en niet op de goede moslima. De hoofddoek maakt het onderscheid, daar is die immers voor. Straatintimidatie komt niet van mannen op zoek naar de vrouw van hun leven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 18:59:01 #162
5428 crew  miss_sly
pi_214119401
Maar alle gekheid op een stokje: er worden valse aangifte gedaan door valse vrouwen. Of dat percentage zo vreselijk hoog is, is de vraag. Daarover is ook op FOK! al een en ander gepost.

Daar gaat deze wet echter niet over. Deze wet is onder andere bedoeld om ervoor te zorgen dat personen die nu wegkomen met verkrachting omdat het nog noodzakelijke geweld om te kunnen veroordelen nu niet meer noodzakelijk is. Er is immers ook niet altijd sprake van geweld. Drang en dwang kunnen ook zonder geweld. En deze personen kunnen nu ook worden veroordeeld.

En nog altijd zal er een zorgvuldig onderzoek plaatsvinden, net als nu, en wordt er nog steeds niemand veroordeeld omdat een vrouw zomaar een vals aangifte doet omdat ze dat leuk vindt. En indien de aangifte vals is, wordt de vrouw in kwestie ook vervolgd. Zoals het hoort.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 18:59:17 #163
236264 crew  capricia
pi_214119404
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Op de hoer en niet op de goede moslima. De hoofddoek maakt het onderscheid, daar is die immers voor. Straatintimidatie komt niet van mannen op zoek naar de vrouw van hun leven.
Daarom schreef ik ook bewust niet 'moslima'. Maar Marokkaanse (dus bijv zonder hoofddoek).
Ben benieuwd of er ook zoiets als culturele groepsdruk is.
Of een sexy Marokkaanse zonder hoofddoek meer of minder uitgescholden en nagesist wordt als een dito blonde dame.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 1 juli 2024 @ 18:59:51 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214119416
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2024 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Probleem ligt bij beiden. Maar als de vrouwen er het meeste last van hebben zou ik als ik een vrouw was alles wat binnen de eigen mogelijkheden ligt doen om ongewenst gedrag tegen te gaan. Ik heb immers meer invloed op mijn eigen handelen dan op die van de gewillige liefhebber.

:{²
Bespaar ons je middeleeuwse religieuze gebagger
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 19:01:29 #165
236264 crew  capricia
pi_214119448
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hij ziet de ironie van zijn laatste zin niet in.
"Ik heb immers meer invloed op mijn eigen handelen dan op die van de gewillige liefhebber."

|:(
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214121027
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:39 schreef speedcore het volgende:

[..]
het werkt 2 kanten op. Mannen kunnen ook beschuldigen en er een strafzaak van maken.
Dat geloof je toch niet zelf? Nog nooit een DEI cursus gevolgd? Dan zou je wel beter weten.
  maandag 1 juli 2024 @ 21:34:39 #167
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214121968
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik geef de vrouwen juist een handreiking door ze bewust te maken van hun invloed. Ze kunnen er meer aan doen dan velen ze wijs maken. In die zin zit ik in hun kamp. Ik hoop dat ze er blij mee zijn. De meeste andere mannen zijn juist uit op hun sensualiteit.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 1 juli 2024 @ 21:35:06 #168
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214121982
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2024 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik geef de vrouwen juist een handreiking door ze bewust te maken van hun invloed. Ze kunnen er meer aan doen dan velen ze wijs maken. In die zin zit ik in hun kamp. Ik hoop dat ze er blij mee zijn. De meeste andere mannen zijn juist uit op hun sensualiteit.

:O
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 1 juli 2024 @ 21:37:35 #169
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214122040
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2024 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, kom je nu in dit topic de griezel uithangen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 1 juli 2024 @ 21:40:07 #170
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214122096
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Een daling? Droom verder! De politie verwacht een enorme toename aan zaken en dus zullen er ook meer veroordelingen komen.
Ik bedoel een zaak als in een gebeurtenis, niet een zaak als in een politiedossier.

Het doel is dat het aantal gevallen van seksueel geweld afneemt. Als dat gebeurt, dan daalt het aantal zaken voor de politie vanzelf mee. Maar wil dat gebeuren dan is er eerst nog behoorlijk wat bewustwording nodig. Dat laat dit topic in elk geval wel weer zien.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 1 juli 2024 @ 21:41:31 #171
13462 BansheeBoy
pi_214122132
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 21:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Oh, kom je nu in dit topic de griezel uithangen?
Dank je wel. We moeten af van die naïviteit. Ik vraag me wel af hoe je een dergelijke wet gaat handhaven.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214125187
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Deze wet is ook compleet onnodig.
Maakt het alleen maar zo dat je als vrouw makkelijk kan roepen dat je verkracht bent.
Waar voorheen duidelijke aanwijzingen en bewijs voor nodig was, nu kan je al beginnen zonder sprake van dwang.

Dat is veel te breed.
Het leeuwendeel van de verkrachtingen gebeurd door een bekende. Die wel druk uitvoert maar geen dwang in de oude wettelijke bepaling.

Ook waren er bizarre zaken zoals bv iemand die in het ziekenhuis in coma ligt die verkracht werd, wat dus door het geen dwang aspect niet veroordeeld kon worden voor verkrachting.

De meeste verkrachtingen zijn minder gewelddadig dan je denkt, maar dat betekent niet dat er geen enorme druk uit wordt gevoerd.

Dat is opgelost door deze wet. Het is op geen enkel moment zo dat iedereen nu aan willekeur overgeleverd is. Het is nu vooral zo dat zaken die ieder normaal mens als verkrachting ziet nu ook wettelijk aangepakt kunnen worden. Waar dat eerder dus veelste vaak niet zo was.
pi_214125203
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit krijg je dan. Vind ik zo hypocriet. En vooral altijd zeuren om gelijke rechten-plichten, maar in werkelijkheid dit doen
Daarom altijd zorgen dat ze snel een vingertje bij je naar binnen drukt. Staat het in ieder geval 1-1.
pi_214125300
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 01:18 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Het leeuwendeel van de verkrachtingen gebeurd door een bekende. Die wel druk uitvoert maar geen dwang in de oude wettelijke bepaling.

Ook waren er bizarre zaken zoals bv iemand die in het ziekenhuis in coma ligt die verkracht werd, wat dus door het geen dwang aspect niet veroordeeld kon worden voor verkrachting.

De meeste verkrachtingen zijn minder gewelddadig dan je denkt, maar dat betekent niet dat er geen enorme druk uit wordt gevoerd.

Dat is opgelost door deze wet. Het is op geen enkel moment zo dat iedereen nu aan willekeur overgeleverd is. Het is nu vooral zo dat zaken die ieder normaal mens als verkrachting ziet nu ook wettelijk aangepakt kunnen worden. Waar dat eerder dus veelste vaak niet zo was.
Er word helemaal niks opgelost met deze wet.
Iemand in een coma kan sowieso geen enkele vorm van instemming geven, dat was al appeltje eitje bij ontdekking.

Dat een bekende druk kan uitoefenen op iemand, gebeurt meestal vanuit een machtspositie, daar zijn ook al enorm veel zaken over geweest, denk dan leraar/leerling achtige zaken.

Nu ga je de kant van Zweden op, een knee-jerk reactie waar de man altijd maar moet zien aan te tonen dat de vrouw het wilde.

En nee, andersom is geen realistisch scenario.
pi_214125421
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:10 schreef Elan het volgende:
Vanaf maandag worden slachtoffers van seksueel geweld en seksueel grensoverschrijdend gedrag beter beschermd door de nieuwe Wet seksuele misdrijven. Dit verandert er voor slachtoffers en daders.
Om verkrachting of aanranding aan te tonen is het niet langer nodig om te bewijzen dat er sprake was van dwang, bijvoorbeeld door geweld of dreiging. Iemand is strafbaar als diegene seksueel contact doorzet, terwijl er duidelijke signalen zijn dat de ander geen seks wil.
Waarom gaat dit eigenlijk alleen op voor seks? Misschien heb ik morgen ook wel spijt van een schenking... Het zou wel fijn zijn als ik de ontvanger dan voor het gerecht kan slepen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 08:44:53 #176
5428 crew  miss_sly
pi_214125670
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 06:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Er word helemaal niks opgelost met deze wet.
Iemand in een coma kan sowieso geen enkele vorm van instemming geven, dat was al appeltje eitje bij ontdekking.

Dat een bekende druk kan uitoefenen op iemand, gebeurt meestal vanuit een machtspositie, daar zijn ook al enorm veel zaken over geweest, denk dan leraar/leerling achtige zaken.

Nu ga je de kant van Zweden op, een knee-jerk reactie waar de man altijd maar moet zien aan te tonen dat de vrouw het wilde.

En nee, andersom is geen realistisch scenario.
Tot gisteren konden die mannen dus niet worden veroordeeld voor verkrachting, omdat er geen sprake was van geweld. Seksueel misbruik zou dan de aanklacht zijn. Nu kan zo iemand wel worden veroordeeld voor verkrachting, omdat een persoon in coma geen consent kan geven.

Drang en dwang kunnen ook op andere manieren dan vanuit machtspositie worden ingezet. En ook in het geval een slachtoffer niet tegen durft te stribbelen uit angst voor ernstige verwondingen kan een dader nu worden veroordeeld voor verkrachting. Dat kon tot gisteren niet omdat er dan geen sprake was van geweld.
pi_214125794
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 08:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tot gisteren konden die mannen dus niet worden veroordeeld voor verkrachting, omdat er geen sprake was van geweld. Seksueel misbruik zou dan de aanklacht zijn. Nu kan zo iemand wel worden veroordeeld voor verkrachting, omdat een persoon in coma geen consent kan geven.

Drang en dwang kunnen ook op andere manieren dan vanuit machtspositie worden ingezet. En ook in het geval een slachtoffer niet tegen durft te stribbelen uit angst voor ernstige verwondingen kan een dader nu worden veroordeeld voor verkrachting. Dat kon tot gisteren niet omdat er dan geen sprake was van geweld.
Straffen voor misbruik en verkrachting liepen niet heel erg uiteen, in beide gevallen kan het gaan om alles tot korte straffen tot lange straffen en/of tbs.
Alleen bij misbruik kon het minimale een taakstraf zijn, dit gaat alleen altijd wel in combinatie met celstraffen.

Ik zie persoonlijk verkrachting bijv altijd al als een vorm van geweld, hoe dat exact door een rechter word bekeken zal ongetwijfeld verschillen.

Maar puntje bij paaltje, het is nu zonder enige vorm van bewijslast makkelijker te zeggen dat iemand je verkracht heeft in feite.
Immers er zijn geen aanwijzingen van geweld of dwang, bepaalde drempels worden weggenomen en ik vind dat persoonlijk te ver gaan.

Die mening gaat overigens niet veranderen, voor het geval ik weer 20 reacties krijg, verspil je energie niet.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 09:07:47 #178
13462 BansheeBoy
pi_214125837
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 01:18 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Kun je spreken van verkrachting als een dame eigenlijk niet wil. Maar ze wordt overgehaald.

Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 09:11:56 #179
5428 crew  miss_sly
pi_214125863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Straffen voor misbruik en verkrachting liepen niet heel erg uiteen, in beide gevallen kan het gaan om alles tot korte straffen tot lange straffen en/of tbs.
Alleen bij misbruik kon het minimale een taakstraf zijn, dit gaat alleen altijd wel in combinatie met celstraffen.

Ik zie persoonlijk verkrachting bijv altijd al als een vorm van geweld, hoe dat exact door een rechter word bekeken zal ongetwijfeld verschillen.

Maar puntje bij paaltje, het is nu zonder enige vorm van bewijslast makkelijker te zeggen dat iemand je verkracht heeft in feite.
Immers er zijn geen aanwijzingen van geweld of dwang, bepaalde drempels worden weggenomen en ik vind dat persoonlijk te ver gaan.

Die mening gaat overigens niet veranderen, voor het geval ik weer 20 reacties krijg, verspil je energie niet.
Het is net zo gemakkelijk om het te zeggen als voorheen. Het is net zo noodzakelijk om het te bewijzen. De bewijslast is niet veranderd.

Ik zal niet meer op je reageren. Maar wat triest is het als je niet eens open wil staan voor een andere mening maar gewoon vingers-in-je-oren lalalala roept, want ik blijf sowieso bij mijn mening.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 09:15:52 #180
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214125879
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Handkussen zoals in het artikel van RTL vind ik vrij onschuldig. Of iets roepen als lekker kontje.
Een random vreemde op straat een handkus geven vind ik behoorlijk raar hoor.
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 09:19:20 #181
5428 crew  miss_sly
pi_214125905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Raar, niet per se strafbaar. Context kan belangrijk zijn.

Er is veel wat ik raar en niet passend vind, en zeker ongewenst en ongevraagd, maar niet direct iets waar ik een aangfite voor zou doen. Ongewenst en ongevraagd betekent ook dat die lui dat beter niet kunnen doen. Het is nog steeds geen flirten. Mannen die dergelijke zaken verdedigen als 'flirten' moeten echt op een flirt-cursus. Het is geen flirten om een totaal onbekende vrouwn op straat at random te vertellen dat ze een lekker kontje heeft of haar haar leuk zit.
pi_214125909
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Moet gewoon kunnen, niet per se in mijn woordenboek want daarvoor heb ik teveel stijl, maar niks mis met een complimentje dat iemand er lekker uit ziet :) .
:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_214125915
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2024 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Mannen zijn van nature jagers. Met al deze regeltjes veranderen ze van een echte leeuw in een klein marmotje. En de vrouwen veranderen van lieve poesjes in hyena's. Waar gaan we toch heen. :N

pi_214125922
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2024 17:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Verschillende users die posten hoe erg het de vrouw wel niet te kwalijk nemen is allemaal. Ik draai het om en leg de verantwoordelijkheid ook bij de man en dan ben ik degene die seksistisch is? _O- Als man zijnde schaam ik me voor sommige mannen hier.
Als man, of man zijnde.
pi_214125954
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:21 schreef probeer het volgende:

[..]
Als man, of man zijnde.
Of als zijnde man.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214125966
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:16 schreef Elan het volgende:
dit is het zoveelste teken van demasculinisatie van de samenleving
Verkrachting is masculien?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_214125967
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:24 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Of als zijnde man.
Nee. Als zijnde is een contaminatie van twee zinsconstructies.
pi_214125978
quote:

[..]
Ja ik lees zeker mee, dit is het zoveelste teken van demasculinisatie van de samenleving. Waarbij de walgelijke linkse feministen nog meer gereedschap tot hun beschikking krijgen om mannen verder te onderdrukken en te zelfs te criminaliseren.

D66 rechters doen de rest.
pi_214125985
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:27 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee. Als zijnde is een contaminatie van twee zinsconstructies.
Ja, dat riep ik ook altijd, tot ik er afgelopen week toevallig achterkwam dat 'als zijnde' wél mag.

quote:
Om het nog even iets lastiger te maken, is er één situatie waarin “als zijnde” wel samen gebruikt mag worden. De Van Dale geeft aan dat zinnen zoals Ik heb een afspraak als zijnde student correct zijn. Dit komt omdat in een dergelijke zin “als zijnde” de zin verduidelijkt. Als zijnde heeft hier de betekenis “en wel omdat”, dus: ik heb een afspraak, en wel omdat ik student ben.
pi_214126017
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:29 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, dat riep ik ook altijd, tot ik er afgelopen week toevallig achterkwam dat 'als zijnde' wél mag.
[..]

Oooh, interessant! Ja ok, dat klinkt logisch.

Dank voor de info. Dus als deel van een verduidelijkende bijzin kan het wel. Bv 'Jan heeft een prostaatonderzoek, als zijnde man.' klopt. Maar 'Als man zijnde heeft Jan een prostaatonderzoek' weer niet?
pi_214126057
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:32 schreef probeer het volgende:

[..]
Oooh, interessant! Ja ok, dat klinkt logisch.

Dank voor de info. Dus als deel van een verduidelijkende bijzin kan het wel. Bv 'Jan heeft een prostaatonderzoek, als zijnde man.' klopt. Maar 'Als man zijnde heeft Jan een prostaatonderzoek' weer niet?
Ja precies, al vind ik het zelf wel een beetje arbitrair gezien het effect van verduidelijking er imo ook is in het tweede voorbeeld.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 10:09:24 #192
13462 BansheeBoy
pi_214126290
Je kunt allang niet meer van een gelijk speelveld spreken. De (vooral gemene narcistische manipulatieve) vrouw krijgt behoorlijk vrij baan met dit soort maatregelen. Ik hou mijn hart vast voor de gewillige opgroeiende puber.

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 02-07-2024 10:25:17 ]
pi_214126383
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt allang niet meer van een gelijk speelveld spreken. De (vooral gemene narcistische manipulatieve) vrouw krijgt behoorlijk vrij baan met dit soort maatregelen. Ik hou mijn hart vast voor de gewillige opgroeiende puber.

Niemand gaat happen hoor

dinsdag 2 juli 2024 @ 10:23:29 #194
13462 BansheeBoy
pi_214126404
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:20 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Niemand gaat happen hoor
Ik vrees van wel. Niet iedereen is te goeder trouw. Sommige type vrouwen wil je deze tools juist helemaal niet geven. We gaan het zien. Ik ben ieder geval bang voor de toekomst.

dinsdag 2 juli 2024 @ 10:25:08 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214126415
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vrees van wel. Niet iedereen is te goeder trouw. Sommige type vrouwen wil je deze tools juist helemaal niet geven. We gaan het zien. Ik ben ieder geval bang voor de toekomst.

Ja wat vervelend nu. Nog minder redenen om te roepen dat ze maar een doek over zichzelf moeten gooien.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 10:26:51 #196
13462 BansheeBoy
pi_214126427
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:25 schreef Hexagon het volgende:
Dit zijn hele lastige zaken. Context is heel belangrijk en dat is bijna niet te bewijzen.

dinsdag 2 juli 2024 @ 10:27:50 #197
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214126432
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit zijn hele lastige zaken. Context is heel belangrijk en dat is bijna niet te bewijzen.

Dus eigenlijk hoef je niet bang te zijn om na een legitieme vrijpartij ineens in de boeien geslagen te worden.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 10:28:59 #198
13462 BansheeBoy
pi_214126435
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dus eigenlijk hoef je niet bang te zijn om na een legitieme vrijpartij ineens in de boeien geslagen te worden.
Hoe bewijs je dat je er beiden zo over denkt. Dat is dus exact mijn punt.

pi_214126447
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je dit niet aanvoelt kun je er beter helemaal mee stoppen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 10:35:02 #200
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214126474
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is nog altijd aan die ander te bewijzen dat het niet zo was.

Alleen is naast geweld nu ook manipulatie strafbaar geworden. Als je dat gewoon niet doet dan is er weinig aan de hand.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 10:36:11 #201
13462 BansheeBoy
pi_214126480
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Als je dit niet aanvoelt kun je er beter helemaal mee stoppen
Lol. Alsof je kunt bouwen op de input van een narcistische manipulatieve vrouw. :')

Niet zo naïef.

dinsdag 2 juli 2024 @ 10:46:21 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214126561
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Lol. Alsof je kunt bouwen op de input van een narcistische manipulatieve vrouw. :')

Niet zo naïef.

Het gezegde "Don't stick your dick in crazy" bestaat niet voor niets natuurlijk.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 10:49:46 #203
13462 BansheeBoy
pi_214126607
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het gezegde "Don't stick your dick in crazy" bestaat niet voor niets natuurlijk.
Ja, kom je daarna pas achter hoe crazy ze is. Dan is het kwaad al geschied.

pi_214126690
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Raar, niet per se strafbaar. Context kan belangrijk zijn.

Er is veel wat ik raar en niet passend vind, en zeker ongewenst en ongevraagd, maar niet direct iets waar ik een aangfite voor zou doen. Ongewenst en ongevraagd betekent ook dat die lui dat beter niet kunnen doen. Het is nog steeds geen flirten. Mannen die dergelijke zaken verdedigen als 'flirten' moeten echt op een flirt-cursus. Het is geen flirten om een totaal onbekende vrouwn op straat at random te vertellen dat ze een lekker kontje heeft of haar haar leuk zit.
Wat is er precies mis mee om een random vrouw op straat te vertellen dat haar haar leuk zit?

Jij ervaart het misschien niet als flirten, maar ik proef een soort ondertoon alsof het complimenteren van iemands haar gelijk in de creepy hoek getrokken wordt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214126694
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:26 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Verkrachting is masculien?
Verkrachting niet maar initiatief wel. Veel vrouwen hebben later spijt van de daad terwijl het op het moment gewoon een spel is tussen de seksen.

Niet voor niks is een kwart van de aangiften vals.
blablablabla
pi_214126737
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Of het raar is doet niet terzake. Het is vrijheid van meningsuiting.
Gebedsovertuigers en mensen met Afrikaanse gewaden die zingen zijn ook raar.
Vind je het seksuele intimidatie?
blablablabla
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:01:38 #207
13462 BansheeBoy
pi_214126740
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat is er precies mis mee om een random vrouw op straat te vertellen dat haar haar leuk zit?
Nogmaals, je bent overgeleverd aan de genade van de vrouw. Ze KAN er een probleem van maken.

pi_214126781
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Verkrachting niet maar initiatief wel. Veel vrouwen hebben later spijt van de daad terwijl het op het moment gewoon een spel is tussen de seksen.

Niet voor niks is een kwart van de aangiften vals.
Bron?
pi_214126830
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Of het raar is doet niet terzake. Het is vrijheid van meningsuiting.
Gebedsovertuigers en mensen met Afrikaanse gewaden die zingen zijn ook raar.
Vind je het seksuele intimidatie?
Vind je 'Psst, neuken?' roepen tegen elke passerende vrouw ook vrijheid van meningsuiting?
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:13:54 #210
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_214126879
quote:

[..]
Ja ik lees zeker mee, dit is het zoveelste teken van demasculinisatie van de samenleving. Waarbij de walgelijke linkse feministen nog meer gereedschap tot hun beschikking krijgen om mannen verder te onderdrukken en te zelfs te criminaliseren.

D66 rechters doen de rest.
:') als je geen moslim bent pas je er iig precies tussen. Misschien moet je eens gaan kijken in een moskee. Daar vind je allemaal gelijkgestemden. Niks sneuers dan mannen die bang voor hun 'positie' tov vrouwen zijn. :')

Edit: toch wel weer mooi om te zien dat alleen de bekende rechtsextremisten en moslims hierdoor weer angst hebben en op hun micropikkies gestapt zijn. Zo voorspelbaar. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door RealistAtheist op 02-07-2024 13:04:31 ]
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:14:14 #211
13462 BansheeBoy
pi_214126882
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:10 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Vind je 'Psst, neuken?' roepen tegen elke passerende vrouw ook vrijheid van meningsuiting?
In principe is dat toch wat je zegt als je zegt "Wat staat je haar leuk." maar dan wat tactvoller en een behoorlijke omweg. De ervaren vrouw prikt hier doorheen.

pi_214126905
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
In principe is dat toch wat je zegt als je zegt "Wat staat je haar leuk." maar dan wat tactvoller en een behoorlijke omweg. De ervaren vrouw prikt hier doorheen.

Vind je dat het moet kunnen, ja of nee?
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:21:09 #213
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214126935
quote:

[..]

Jij ervaart het misschien niet als flirten, maar ik proef een soort ondertoon alsof het complimenteren van iemands haar gelijk in de creepy hoek getrokken wordt.
Daar is niks mis mee op zichzelf. Maar er is nogal een verschil tussen

"Wat een prachtig kapsel heb jij. Staat je erg leuk. Hoe kwam je op het idee daarvoor?"

Of

"Ëeeeeey, smatje. Die haren van jou zijn super geil. Wat wil je niet met me praten, kuthoer!! sssssssssssssssssssss!"
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:21:52 #214
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_214126940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:15 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Vind je dat het moet kunnen, ja of nee?
Je hebt het tegen een moslimextremist die het liefst vrouwen in burka ziet. Dus je kan wel raden wat hij vindt van vrouwen die zich normaal kleden. En dat probeert hij dan altijd te verpakken in nette taal. Alsof de zieke boodschap erachter dan ineens minder ziek is ofzo. :')
pi_214126941
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nogmaals, je bent overgeleverd aan de genade van de vrouw. Ze KAN er een probleem van maken.

Het lijkt me dat iemand simpelweg complimenteren met haar kapsel in geen enkele interpretatie opgevat kan worden als seksuele intimidatie.

Het is hier geen Iran of Saoudi Arabië
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214126943
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, als ik zeg dat haar haar leuk zit bedoel ik dat haar haar leuk zit.

Sommige vrouwen met leuk haar wil ik inderdaad neuken, maar lang niet alle vrouwen met leuk haar.
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 11:24:37 #217
5428 crew  miss_sly
pi_214126951
quote:

[..]

Niet in de creepy hoek, dat zeg ik toch. Waarom denk je dat een random vrouw op straat erop zit te wachten dat jij haar vertelt dat jij vindt dat haar haar leuk zit?

Maar nogmaals: ongepast, ongewenst, ongevraagd, raar, allemaal prima, maar niet strafbaar op zichzelf. Dat mag ik toch gewoon vinden? Of is zelfs dat al tegen het zere been van sommige mannen? Is het als vrouw verplicht om alles wat mannen voor zichzelf onder flirten scharen maar leuk en goed te vinden?
pi_214126967
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daar is niks mis mee op zichzelf. Maar er is nogal een verschil tussen

"Wat een prachtig kapsel heb jij. Staat je erg leuk. Hoe kwam je op het idee daarvoor?"

Of

"Ëeeeeey, smatje. Die haren van jou zijn super geil. Wat wil je niet met me praten, kuthoer!! sssssssssssssssssssss!"
Nee dat is geen verschil. Dat is totaal iets anders.

Wat een prachtig kapsel zeggen is iemand complimenteren met haar haar.

Je seksuele opwinding laten blijken en vrouwen uitschelden heeft niets te maken met het complimenteren van iemands kapsel. Echt twee totaal verschillende zaken.
pi_214126973
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:21 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Je hebt het tegen een moslimextremist die het liefst vrouwen in burka ziet. Dus je kan wel raden wat hij vindt van vrouwen die zich normaal kleden. En dat probeert hij dan altijd te verpakken in nette taal. Alsof de zieke boodschap erachter dan ineens minder ziek is ofzo. :')
Ik zou het anders verwoorden, maar ik denk dat religieuze overtuigingen bij deze user en mogelijk bij de andere tegenstander in dit topic idd een rol spelen.

Ik vermoed dat als ik op straat 'psst neuken' tegen zijn vrouw of 'pssst neuken' tegen hem zeg, ik gelijk problemen heb. Maar dat het tegen dames die zich anders kleden dan meneer vindt dat dames zich moeten kleden, ineens wel gepast zou zijn.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:28:10 #220
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214126980
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, kom je daarna pas achter hoe crazy ze is. Dan is het kwaad al geschied.

Doe er je voordeel mee
https://www.flair.nl/health/date-narcist-signalen~b6461a2d/
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:31:21 #221
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214127013
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee dat is geen verschil. Dat is totaal iets anders.

Wat een prachtig kapsel zeggen is iemand complimenteren met haar haar.

Je seksuele opwinding laten blijken en vrouwen uitschelden heeft niets te maken met het complimenteren van iemands kapsel. Echt twee totaal verschillende zaken.
Complimenteren valt dan ook niet onder straatintimidatie. Tenzij je blijft doordrammen wanneer ze er niet op in gaat.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:32:32 #222
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_214127029
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:24 schreef Elan het volgende:
Je creëert straks een hele generatie die straks seksueel geen enkel risico meer durft te nemen en een grotendeels seksloos bestaan zal leiden.
Of een generatie die het normaal vindt om te vragen "Mag ik je zoenen?" zonder dat ze dan voor mietje worden uitgemaakt, en vrouwen die het normaal vinden om initiatief te nemen naar mannen zonder dat ze daarvoor bang hoeven te zijn dat mensen haar een slet gaan vinden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:33:35 #223
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_214127044
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:39 schreef speedcore het volgende:

[..]
het werkt 2 kanten op. Mannen kunnen ook beschuldigen en er een strafzaak van maken.
Mannen worden nooit geloofd, dat weet iedereen.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:33:43 #224
13462 BansheeBoy
pi_214127046
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Complimenteren valt dan ook niet onder straatintimidatie. Tenzij je blijft doordrammen wanneer ze er niet op in gaat.
Daar ga jij niet over. Daar gaat de vrouw over die de complimenten ontvangt en naar eigen gerieve interpreteert.

pi_214127055
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niet in de creepy hoek, dat zeg ik toch. Waarom denk je dat een random vrouw op straat erop zit te wachten dat jij haar vertelt dat jij vindt dat haar haar leuk zit?

dat is de vraag niet.

Ik zit er ook niet op te wachten dat iemand mij een krantenabonnement aan probeert te smeren op straat of dat iemand mij een folder in de handen wil drukken. Dat maakt het niet creepy of strafbaar.
quote:
Maar nogmaals: ongepast, ongewenst, ongevraagd, raar, allemaal prima, maar niet strafbaar op zichzelf. Dat mag ik toch gewoon vinden? Of is zelfs dat al tegen het zere been van sommige mannen? Is het als vrouw verplicht om alles wat mannen voor zichzelf onder flirten scharen maar leuk en goed te vinden?
Ik vind het helemaal niet ongepast. Dat jij het ongewenst vind dat kan, dat maakt het niet ongepast.

En nee hoor, je hoeft het niet leuk te vinden. Het gaat mij echter om het stempel dat je er op plakt. Jij vindt het niet leuk, en dat is het en daar houdt het ook op. Het is niet ongepast of intimiderend.

Niet alles wat jij niet leuk vindt is ongepast. Daarbij blijkt bij veel vrouwen het vooral uit te maken wie het zegt wat vervolgens bepaalt of het ongewenst of gewenst is.

pi_214127069
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daar ben ik het mee eens, maar de user waar ik op reageerde vind iemand complimenteren met het kapsel ongepast en intimiderend.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:39:54 #227
472044 Ghost_Buster
pi_214127102
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeker kleine zaken bij de kantonrechter worden sterk gemanipuleerd door sentimenten uit de metoo-hoek/D66.
Zie ook gemeentelijke bepalingen waarin mannen die vrouwen 'lastig vallen' op straat door te fluiten. te flirten of aan te spreken torenhoge boetes riskeren.

Vervolgens maar het gerechtshof gehakt van die boetes en vallen ze onder vrijheid van meningsuiting, een recht dat in De Grondwet verankerd ligt.

Neemt niet weg dat het constant aan de gang is. Demasculinisatie en de daardoor teruglopende geboortecijfers zijn de grootste vijand van de moderne samenleving.
Precies. En zo maken we onszelf geleidelijk aan helemaal kapot, terwijl allochtoon Nederland er op los fokt als konijnen en zo langzaam heel het land overneemt. Zo zijn eerder beschavingen ten onder gegaan, de geschiedenis herhaalt zich.
pi_214127104
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Daar ga jij niet over. Daar gaat de vrouw over die de complimenten ontvangt en naar eigen gerieve interpreteert.

Misschien heb je mijn wedervraag niet gezien net, of je doet het expres. Maar dat lijkt me niet, je bent toch gewoon op dialoog uit?

Toch nog een keer de vraag:

'ppssst neuken' roepen naar vrouwen op straat, toestaan of niet?
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 11:40:37 #229
5428 crew  miss_sly
pi_214127108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
dat is de vraag niet.

Ik zit er ook niet op te wachten dat iemand mij een krantenabonnement aan probeert te smeren op straat of dat iemand mij een folder in de handen wil drukken. Dat maakt het niet creepy of strafbaar.
[..]
Ik vind het helemaal niet ongepast. Dat jij het ongewenst vind dat kan, dat maakt het niet ongepast.

En nee hoor, je hoeft het niet leuk te vinden. Het gaat mij echter om het stempel dat je er op plakt. Jij vindt het niet leuk, en dat is het en daar houdt het ook op. Het is niet ongepast of intimiderend.

Niet alles wat jij niet leuk vindt is ongepast. Daarbij blijkt bij veel vrouwen het vooral uit te maken wie het zegt wat vervolgens bepaalt of het ongewenst of gewenst is.

[ afbeelding ]
Ik vind dat ongepast en of jij dat wel of niet terecht vindt, is aan jou. Dat verandert niets aan mijn mening. Of het intimiderend is, ligt aan het moment en de manier waarop.

En nee, dat wie het zegt zo ontzettend belangrijk is, zit in de hoofden van bepaalde mannen. Het gaat niet om hoe lelijk of knap iemand is, het gaat om wat hij uitstraalt. In het voorbeeld vind ik de ogen van de kerel van wie het flirten zou zijn eng en berekenend en zou ik het creepy vinden. De ander zou ik waarschijnlijk niet creepy vinden, maar wel opdringerig. Sowieso, gewoon random op straat tegen een vrouw zeggen dat die jurk haar sexy staat? Echt? Dat kan toch werkelijk niemand een goed idee vinden.
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 11:41:04 #230
5428 crew  miss_sly
pi_214127118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Daar ben ik het mee eens, maar de user waar ik op reageerde vind iemand complimenteren met het kapsel ongepast en intimiderend.
Niet intimiderend, dat maak jij ervan. Wel even bij de waarheid blijven.
pi_214127119
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:10 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Dat is niet aan mij maar de rechter zag het vorig jaar nog als vrijheid van meningsuiting.
Zag, want inmiddels is de wet aangepast en dat geeft BOA's vrij spel om iedereen te beboeten die vrouwen lastig valt benaderd.
blablablabla
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:42:12 #232
472044 Ghost_Buster
pi_214127127
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Heb je misschien stevige bewijzen voor deze stevige beweringen?
Bekijk de statistieken maar. Import is nu de voornaamste reden van de groei van Nederland, niet de autochtone geboortecijfers.
pi_214127133
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is niet aan mij maar de rechter zag het vorig jaar nog als vrijheid van meningsuiting.
Zag, want inmiddels is de wet aangepast en dat geeft BOA's vrij spel om iedereen te beboeten die vrouwen lastig valt benaderd.
De wet geeft helemaal geen vrij spel iedereen te beboeten die vrouwen benadert.
pi_214127141
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:42 schreef Ghost_Buster het volgende:

[..]
Bekijk de statistieken maar. Import is nu de voornaamste reden van de groei van Nederland, niet de autochtone geboortecijfers.
???
pi_214127145
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:42 schreef Ghost_Buster het volgende:

[..]
Kleine nuance is wel dat allochtonen van de derde generatie aanzienlijk minder kinderen krijgen dan hun ouders en grootouders. Dat is bijna gelijk aan de autochtone bevolking. Het is voor een groot deel ook wel een cultureel verschijnsel.
blablablabla
pi_214127152
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind dat ongepast en of jij dat wel of niet terecht vindt, is aan jou. Dat verandert niets aan mijn mening. Of het intimiderend is, ligt aan het moment en de manier waarop.

En nee, dat wie het zegt zo ontzettend belangrijk is, zit in de hoofden van bepaalde mannen. Het gaat niet om hoe lelijk of knap iemand is, het gaat om wat hij uitstraalt.
het gaat dus om wie het zegt (uitstraling) en niet om wat hij zegt. Dat wist ik natuurlijk al maar fijn dat je het bevestigt.

quote:
In het voorbeeld vind ik de ogen van de kerel van wie het flirten zou zijn eng en berekenend en zou ik het creepy vinden. De ander zou ik waarschijnlijk niet creepy vinden, maar wel opdringerig. Sowieso, gewoon random op straat tegen een vrouw zeggen dat die jurk haar sexy staat? Echt? Dat kan toch werkelijk niemand een goed idee vinden.
Niet alles wat geen goed idee is is intimiderend of ongepast. Jouw standaard is niet de maat der dingen.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:45:54 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214127164
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Vrouwen kunnen van alles vinden maar dan moet het ook redelijkerwijs intimiderend zijn en bewijs daarvoor zijn.

Anders zouden ze een vraag of ze opzij willen gaan in de supermarkt ook nog wel als seksueel intimiderend kunnen interpreteren. Maar dat heft dus ook gene kans.
pi_214127171
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niet intimiderend, dat maak jij ervan. Wel even bij de waarheid blijven.
prima, ongepast dan.

Blijft een totaal subjectief begrip waar je verder niet zoveel mee kan behalve constateren dat jij iets ongepast vind en een ander niet.
pi_214127179
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]
Vrouwen kunnen van alles vinden maar dan moet het ook redelijkerwijs intimiderend zijn en bewijs daarvoor zijn.

Anders zouden ze een vraag of ze opzij willen gaan in de supermarkt ook nog wel als seksueel intimiderend kunnen interpreteren. Maar dat heft dus ook gene kans.
Is iemand complimenteren met haar kapsel seksueel intimiderend?
pi_214127187
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:43 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
De wet geeft helemaal geen vrij spel iedereen te beboeten die vrouwen benadert.
Lees dat artikel nou maar eens over die gozer die een boete had gekregen op basis van de APV wegens handkussen en seksuele opmerkingen en die vervolgens door rechter doodleuk geschrapt werd omdat het juridisch draagvlak ontbrak.
Je vraagt steeds op bronnen maar vervolgens lees je ze niet.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')