Lol. Alsof je kunt bouwen op de input van een narcistische manipulatieve vrouw.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je dit niet aanvoelt kun je er beter helemaal mee stoppen
Het gezegde "Don't stick your dick in crazy" bestaat niet voor niets natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol. Alsof je kunt bouwen op de input van een narcistische manipulatieve vrouw.
Niet zo naïef.²
Ja, kom je daarna pas achter hoe crazy ze is. Dan is het kwaad al geschied.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gezegde "Don't stick your dick in crazy" bestaat niet voor niets natuurlijk.
Wat is er precies mis mee om een random vrouw op straat te vertellen dat haar haar leuk zit?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Raar, niet per se strafbaar. Context kan belangrijk zijn.
Er is veel wat ik raar en niet passend vind, en zeker ongewenst en ongevraagd, maar niet direct iets waar ik een aangfite voor zou doen. Ongewenst en ongevraagd betekent ook dat die lui dat beter niet kunnen doen. Het is nog steeds geen flirten. Mannen die dergelijke zaken verdedigen als 'flirten' moeten echt op een flirt-cursus. Het is geen flirten om een totaal onbekende vrouwn op straat at random te vertellen dat ze een lekker kontje heeft of haar haar leuk zit.
Verkrachting niet maar initiatief wel. Veel vrouwen hebben later spijt van de daad terwijl het op het moment gewoon een spel is tussen de seksen.quote:
Of het raar is doet niet terzake. Het is vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Een random vreemde op straat een handkus geven vind ik behoorlijk raar hoor.
Nogmaals, je bent overgeleverd aan de genade van de vrouw. Ze KAN er een probleem van maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is er precies mis mee om een random vrouw op straat te vertellen dat haar haar leuk zit?
Bron?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Verkrachting niet maar initiatief wel. Veel vrouwen hebben later spijt van de daad terwijl het op het moment gewoon een spel is tussen de seksen.
Niet voor niks is een kwart van de aangiften vals.
Vind je 'Psst, neuken?' roepen tegen elke passerende vrouw ook vrijheid van meningsuiting?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Of het raar is doet niet terzake. Het is vrijheid van meningsuiting.
Gebedsovertuigers en mensen met Afrikaanse gewaden die zingen zijn ook raar.
Vind je het seksuele intimidatie?
quote:Op maandag 1 juli 2024 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ik lees zeker mee, dit is het zoveelste teken van demasculinisatie van de samenleving. Waarbij de walgelijke linkse feministen nog meer gereedschap tot hun beschikking krijgen om mannen verder te onderdrukken en te zelfs te criminaliseren.
D66 rechters doen de rest.
In principe is dat toch wat je zegt als je zegt "Wat staat je haar leuk." maar dan wat tactvoller en een behoorlijke omweg. De ervaren vrouw prikt hier doorheen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:10 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Vind je 'Psst, neuken?' roepen tegen elke passerende vrouw ook vrijheid van meningsuiting?
Vind je dat het moet kunnen, ja of nee?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In principe is dat toch wat je zegt als je zegt "Wat staat je haar leuk." maar dan wat tactvoller en een behoorlijke omweg. De ervaren vrouw prikt hier doorheen.²
Daar is niks mis mee op zichzelf. Maar er is nogal een verschil tussenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is er precies mis mee om een random vrouw op straat te vertellen dat haar haar leuk zit?
Jij ervaart het misschien niet als flirten, maar ik proef een soort ondertoon alsof het complimenteren van iemands haar gelijk in de creepy hoek getrokken wordt.
Je hebt het tegen een moslimextremist die het liefst vrouwen in burka ziet. Dus je kan wel raden wat hij vindt van vrouwen die zich normaal kleden. En dat probeert hij dan altijd te verpakken in nette taal. Alsof de zieke boodschap erachter dan ineens minder ziek is ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Vind je dat het moet kunnen, ja of nee?
Het lijkt me dat iemand simpelweg complimenteren met haar kapsel in geen enkele interpretatie opgevat kan worden als seksuele intimidatie.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals, je bent overgeleverd aan de genade van de vrouw. Ze KAN er een probleem van maken.²
Nee, als ik zeg dat haar haar leuk zit bedoel ik dat haar haar leuk zit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In principe is dat toch wat je zegt als je zegt "Wat staat je haar leuk." maar dan wat tactvoller en een behoorlijke omweg. De ervaren vrouw prikt hier doorheen.²
Niet in de creepy hoek, dat zeg ik toch. Waarom denk je dat een random vrouw op straat erop zit te wachten dat jij haar vertelt dat jij vindt dat haar haar leuk zit?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij ervaart het misschien niet als flirten, maar ik proef een soort ondertoon alsof het complimenteren van iemands haar gelijk in de creepy hoek getrokken wordt.
Nee dat is geen verschil. Dat is totaal iets anders.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee op zichzelf. Maar er is nogal een verschil tussen
"Wat een prachtig kapsel heb jij. Staat je erg leuk. Hoe kwam je op het idee daarvoor?"
Of
"Ëeeeeey, smatje. Die haren van jou zijn super geil. Wat wil je niet met me praten, kuthoer!! sssssssssssssssssssss!"
Ik zou het anders verwoorden, maar ik denk dat religieuze overtuigingen bij deze user en mogelijk bij de andere tegenstander in dit topic idd een rol spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:21 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een moslimextremist die het liefst vrouwen in burka ziet. Dus je kan wel raden wat hij vindt van vrouwen die zich normaal kleden. En dat probeert hij dan altijd te verpakken in nette taal. Alsof de zieke boodschap erachter dan ineens minder ziek is ofzo.
Doe er je voordeel meequote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, kom je daarna pas achter hoe crazy ze is. Dan is het kwaad al geschied.²
Complimenteren valt dan ook niet onder straatintimidatie. Tenzij je blijft doordrammen wanneer ze er niet op in gaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee dat is geen verschil. Dat is totaal iets anders.
Wat een prachtig kapsel zeggen is iemand complimenteren met haar haar.
Je seksuele opwinding laten blijken en vrouwen uitschelden heeft niets te maken met het complimenteren van iemands kapsel. Echt twee totaal verschillende zaken.
Of een generatie die het normaal vindt om te vragen "Mag ik je zoenen?" zonder dat ze dan voor mietje worden uitgemaakt, en vrouwen die het normaal vinden om initiatief te nemen naar mannen zonder dat ze daarvoor bang hoeven te zijn dat mensen haar een slet gaan vinden.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:24 schreef Elan het volgende:
Je creëert straks een hele generatie die straks seksueel geen enkel risico meer durft te nemen en een grotendeels seksloos bestaan zal leiden.
Mannen worden nooit geloofd, dat weet iedereen.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:39 schreef speedcore het volgende:
[..]
het werkt 2 kanten op. Mannen kunnen ook beschuldigen en er een strafzaak van maken.
Daar ga jij niet over. Daar gaat de vrouw over die de complimenten ontvangt en naar eigen gerieve interpreteert.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Complimenteren valt dan ook niet onder straatintimidatie. Tenzij je blijft doordrammen wanneer ze er niet op in gaat.
dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet in de creepy hoek, dat zeg ik toch. Waarom denk je dat een random vrouw op straat erop zit te wachten dat jij haar vertelt dat jij vindt dat haar haar leuk zit?
Ik vind het helemaal niet ongepast. Dat jij het ongewenst vind dat kan, dat maakt het niet ongepast.quote:Maar nogmaals: ongepast, ongewenst, ongevraagd, raar, allemaal prima, maar niet strafbaar op zichzelf. Dat mag ik toch gewoon vinden? Of is zelfs dat al tegen het zere been van sommige mannen? Is het als vrouw verplicht om alles wat mannen voor zichzelf onder flirten scharen maar leuk en goed te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |