Uiteraard. Als ik even van die viespeuken, want dat zijn alle mannen, een oor aan kan naaien, zal ik het niet laten. Echt naaien gaan we niet doen, natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel in de buurt van een groepje gasten doen he. En vervolgens lekker aandachttrekkend squatten in het zichtveld met je getuite lipjes en gekreun.
Kan je daarna lekker boos doen dat ze kijken. Win!
Verschillende users die posten hoe erg het de vrouw wel niet te kwalijk nemen is allemaal. Ik draai het om en leg de verantwoordelijkheid ook bij de man en dan ben ik degene die seksistisch is?quote:Op maandag 1 juli 2024 16:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is behoorlijk seksistisch van je. Ik zou daar tegenover willen stellen dat als vrouwen duidelijker en eenduidiger in hun communicatie en signalen waren deze regels en wetten vast en zeker ook niet nodig waren.²
Probleem ligt bij beiden. Maar als de vrouwen er het meeste last van hebben zou ik als ik een vrouw was alles wat binnen de eigen mogelijkheden ligt doen om ongewenst gedrag tegen te gaan. Ik heb immers meer invloed op mijn eigen handelen dan op die van de gewillige liefhebber.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Verschillende users die posten hoe erg het de vrouw wel niet te kwalijk nemen is allemaal. Ik draai het om en leg de verantwoordelijkheid ook bij de man en dan ben ik degene die seksistisch is?Als man zijnde schaam ik me voor sommige mannen hier.
Ja, we zouden alle vrouwen moeten verplichten om trainingen te volgen om wat minder kwetsbaar te worden en ze mogen ook vooral geen huid meer laten zien, want tja, we zijn mannen he, als we huid zien dan vragen ze er om. Dat zouden ze moeten weten. Altijd maar die verschrikkelijke vrouwen.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probleem ligt bij beiden. Maar als de vrouwen er het meeste last van hebben zou ik als ik een vrouw was alles wat binnen de eigen mogelijkheden ligt doen om ongewenst gedrag tegen te gaan. Ik heb immers meer invloed op mijn eigen handelen dan op die van de gewillige liefhebber.²
Hip thrusters, squats, deadlifts. Heerlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben nu in de sportschool. Even werken aan mijn ultiem sexy kont
Jij snapt het.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Hip thrusters, squats, deadlifts. Heerlijk.
Maar alleen als ik voor de mannen kan staan in mijn Gymshark.
Als er ook maar een creep commentaar levert, laat ik die de gym uitzetten. Alleen Chads mogen kijken.
Bij jou toch ook? Zo rollen wij vrouwen.
Racist, kokosmelkwitte borsten.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
Ik stuur altijd aan op mediation, en dan vraag ik geld. Anders volgt er een aangifte.
Die macht heb ik als vrouw. Met mijn wulpse vormen en roomblanke borsten.
Voor die mannen moet je een hoofddoek op en dat is niet van nature maar cultureel. Persoonlijke ervaring en het aantal ongewenste zwangerschappen voor de seksuele revolutie doen mij vermoeden dat de zelfbeheersing meestal van de man moet komen. Sterker nog, zelfbeheersing is het overgrote deel van het verschil tussen een man en een jongen.quote:Mannen hebben van nature namelijk geen zelfbeheersing.
Het lijkt me geweldig om mezelf voor de veiligheid van vrouwen als lok-boa in te zetten.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probleem ligt bij beiden. Maar als de vrouwen er het meeste last van hebben zou ik als ik een vrouw was alles wat binnen de eigen mogelijkheden ligt doen om ongewenst gedrag tegen te gaan. Ik heb immers meer invloed op mijn eigen handelen dan op die van de gewillige liefhebber.²
Wat denk jij dat meer straatintimidatie/naroepen/sissen enzo oplevert qua lok-boa... Een wulpse dame met roomblank uiterlijk, of een dito wulpse dame met Marokkaans uiterlijk?quote:Op maandag 1 juli 2024 17:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Racist, kokosmelkwitte borsten.
[..]
Voor die mannen moet je een hoofddoek op en dat is niet van nature maar cultureel. Persoonlijke ervaring en het aantal ongewenste zwangerschappen voor de seksuele revolutie doen mij vermoeden dat de zelfbeheersing meestal van de man moet komen. Sterker nog, zelfbeheersing is het overgrote deel van het verschil tussen een man en een jongen.
Op de hoer en niet op de goede moslima. De hoofddoek maakt het onderscheid, daar is die immers voor. Straatintimidatie komt niet van mannen op zoek naar de vrouw van hun leven.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat denk jij dat meer straatintimidatie/naroepen/sissen enzo oplevert qua lok-boa... Een wulpse dame met roomblank uiterlijk, of een dito wulpse dame met Marokkaans uiterlijk?
Ik weet eigenlijk niet waar dat soort gespuis harder op zou reageren.
Daarom schreef ik ook bewust niet 'moslima'. Maar Marokkaanse (dus bijv zonder hoofddoek).quote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op de hoer en niet op de goede moslima. De hoofddoek maakt het onderscheid, daar is die immers voor. Straatintimidatie komt niet van mannen op zoek naar de vrouw van hun leven.
Bespaar ons je middeleeuwse religieuze gebaggerquote:Op maandag 1 juli 2024 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij ziet de ironie van zijn laatste zin niet in.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bespaar ons je middeleeuwse religieuze gebagger
Dat geloof je toch niet zelf? Nog nooit een DEI cursus gevolgd? Dan zou je wel beter weten.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:39 schreef speedcore het volgende:
[..]
het werkt 2 kanten op. Mannen kunnen ook beschuldigen en er een strafzaak van maken.
Ik geef de vrouwen juist een handreiking door ze bewust te maken van hun invloed. Ze kunnen er meer aan doen dan velen ze wijs maken. In die zin zit ik in hun kamp. Ik hoop dat ze er blij mee zijn. De meeste andere mannen zijn juist uit op hun sensualiteit.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bespaar ons je middeleeuwse religieuze gebagger
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik geef de vrouwen juist een handreiking door ze bewust te maken van hun invloed. Ze kunnen er meer aan doen dan velen ze wijs maken. In die zin zit ik in hun kamp. Ik hoop dat ze er blij mee zijn. De meeste andere mannen zijn juist uit op hun sensualiteit.²
Oh, kom je nu in dit topic de griezel uithangen?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik geef de vrouwen juist een handreiking door ze bewust te maken van hun invloed. Ze kunnen er meer aan doen dan velen ze wijs maken. In die zin zit ik in hun kamp. Ik hoop dat ze er blij mee zijn. De meeste andere mannen zijn juist uit op hun sensualiteit.²
Ik bedoel een zaak als in een gebeurtenis, niet een zaak als in een politiedossier.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Een daling? Droom verder! De politie verwacht een enorme toename aan zaken en dus zullen er ook meer veroordelingen komen.
Dank je wel. We moeten af van die naïviteit. Ik vraag me wel af hoe je een dergelijke wet gaat handhaven.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, kom je nu in dit topic de griezel uithangen?
Het leeuwendeel van de verkrachtingen gebeurd door een bekende. Die wel druk uitvoert maar geen dwang in de oude wettelijke bepaling.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Deze wet is ook compleet onnodig.
Maakt het alleen maar zo dat je als vrouw makkelijk kan roepen dat je verkracht bent.
Waar voorheen duidelijke aanwijzingen en bewijs voor nodig was, nu kan je al beginnen zonder sprake van dwang.
Dat is veel te breed.
Daarom altijd zorgen dat ze snel een vingertje bij je naar binnen drukt. Staat het in ieder geval 1-1.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit krijg je dan. Vind ik zo hypocriet. En vooral altijd zeuren om gelijke rechten-plichten, maar in werkelijkheid dit doen
Er word helemaal niks opgelost met deze wet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 01:18 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het leeuwendeel van de verkrachtingen gebeurd door een bekende. Die wel druk uitvoert maar geen dwang in de oude wettelijke bepaling.
Ook waren er bizarre zaken zoals bv iemand die in het ziekenhuis in coma ligt die verkracht werd, wat dus door het geen dwang aspect niet veroordeeld kon worden voor verkrachting.
De meeste verkrachtingen zijn minder gewelddadig dan je denkt, maar dat betekent niet dat er geen enorme druk uit wordt gevoerd.
Dat is opgelost door deze wet. Het is op geen enkel moment zo dat iedereen nu aan willekeur overgeleverd is. Het is nu vooral zo dat zaken die ieder normaal mens als verkrachting ziet nu ook wettelijk aangepakt kunnen worden. Waar dat eerder dus veelste vaak niet zo was.
Waarom gaat dit eigenlijk alleen op voor seks? Misschien heb ik morgen ook wel spijt van een schenking... Het zou wel fijn zijn als ik de ontvanger dan voor het gerecht kan slepen.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:10 schreef Elan het volgende:
Vanaf maandag worden slachtoffers van seksueel geweld en seksueel grensoverschrijdend gedrag beter beschermd door de nieuwe Wet seksuele misdrijven. Dit verandert er voor slachtoffers en daders.
Om verkrachting of aanranding aan te tonen is het niet langer nodig om te bewijzen dat er sprake was van dwang, bijvoorbeeld door geweld of dreiging. Iemand is strafbaar als diegene seksueel contact doorzet, terwijl er duidelijke signalen zijn dat de ander geen seks wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |