abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214116641
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeker kleine zaken bij de kantonrechter worden sterk gemanipuleerd door sentimenten uit de metoo-hoek/D66.
Zie ook gemeentelijke bepalingen waarin mannen die vrouwen 'lastig vallen' op straat door te fluiten. te flirten of aan te spreken torenhoge boetes riskeren.

Vervolgens maar het gerechtshof gehakt van die boetes en vallen ze onder vrijheid van meningsuiting, een recht dat in De Grondwet verankerd ligt.

Neemt niet weg dat het constant aan de gang is. Demasculinisatie en de daardoor teruglopende geboortecijfers zijn de grootste vijand van de moderne samenleving.
Heb je misschien stevige bewijzen voor deze stevige beweringen?
pi_214116643
Is weerbaarheids- en communicatietraining ook niet iets wat vrouwen moeten krijgen? Dat hele slachtofferschap van die angst en bevriezen en weet ik veel wat werkt natuurlijk ook niet. Mannen willen gewoon duidelijke communicatie; ja of nee. En geen impliciet gedoe.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 15:27:55 #53
5428 crew  miss_sly
pi_214116648
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Zijn een onderbuik en dikke duim geen bewijzen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214116658
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:21 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Niet echt iets om trots op te zijn, lijkt me. Als een daling van het aantal verkrachtingszaken valt onder 'demasculinisatie', dan lijkt me dat alleen maar positief.
Een daling? Droom verder! De politie verwacht een enorme toename aan zaken en dus zullen er ook meer veroordelingen komen.
blablablabla
  maandag 1 juli 2024 @ 15:28:46 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_214116660
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
Is weerbaarheids- en communicatietraining ook niet iets wat vrouwen moeten krijgen? Dat hele slachtofferschap van die angst en bevriezen en weet ik veel wat werkt natuurlijk ook niet. Mannen willen gewoon duidelijke communicatie; ja of nee. En geen impliciet gedoe.
Ah, daar is dan eindelijk de "Het ligt gewoon aan de vrouwen die niet duidelijk zijn!!!"

Duurde langer dan verwacht.
Huilen dan.
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 15:29:10 #56
5428 crew  miss_sly
pi_214116665
quote:
Mannen kunnen zoveel willen. Misschien moeten ze dan duidelijke communicatie bewerkstelligen door het stellen van duidelijke vragen.
pi_214116675
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
In elk geval worden de genoemde misdrijven in de OP niet bij de kantonrechter behandeld..
Dus de TS hoeft zich geen zorgen te maken over die D66 rechters daar
  maandag 1 juli 2024 @ 15:30:32 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214116676
Heren, heren _O-
  maandag 1 juli 2024 @ 15:30:53 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_214116680
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zijn een onderbuik en dikke duim geen bewijzen?
Natuurlijk wel. Er zijn politieke partijen groot mee geworden.
Huilen dan.
pi_214116690
quote:
Niet alpha genoeg zijn om de señorita’s standaard om je dollo te laten smeken :')
pi_214116691
Het herhaald bewust verspreiden van onzin in dit topic door TS, volgens mij alleen erop uit om reuring te veroorzaken, want TS reageert ook niet inhoudelijk als er gevraagd wordt naar bronnen...dan lijkt me dit hele topic gewoon trollen.
pi_214116693
quote:
Het is zo moeilijk allemaal niet. Stel gewoon duidelijke vragen. Let op de lichaamstaal.

Jij zou waarschijnlijk ook bevriezen als je plots verkracht zou worden. Maar hey, had je maar een weerbaarheidstraining moeten volgen.
pi_214116718
quote:
Even een heel korte uitleg:
Ja = ja
Nee = nee
Geen Ja = ook nee
Angst of bevriezen = zeker nee
Helemaal kapot van de drank = nee
Weet niet = ook nee
Aardappel = ook nee
Het is niet zo moeilijk
pi_214116730
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja jeetje arme mannen zeg! En dat is zeker allemaal de schuld van walgelijke linkse feministen?
Soms wel ja.
Ja soms wel.

Mag je ook wel toegeven hoor, dat veel verzonnen word omdat er serieuze mannenhaters tussen zitten.
pi_214116749
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Soms wel ja.
Ja soms wel.

Mag je ook wel toegeven hoor, dat veel verzonnen word omdat er serieuze mannenhaters tussen zitten.
Bron dat feminisme als overtuiging dan wel haat van mannen een 'soms wel ja' oorzaak is van valse aangiftes voor verkrachting?
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 15:38:36 #66
5428 crew  miss_sly
pi_214116751
O, deze is hier ook nog wel handig, misschien.

maandag 1 juli 2024 @ 15:39:49 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_214116763
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:35 schreef DJKoster het volgende:
Het is niet zo moeilijk
Is het ook niet. En als je gewoon normaal doet dan is er ook helemaal niks aan de hand. Voor de nieuwe wet niet. Na de nieuwe wet niet.
Huilen dan.
pi_214116764
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:38 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Bron dat feminisme als overtuiging dan wel haat van mannen een 'soms wel ja' oorzaak is van valse aangiftes voor verkrachting?
Wat een dooddoener.
Er worden geen valse aangiftes gedaan wil je nu beweren of hoe moet ik dat zien precies?
pi_214116768
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:32 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het herhaald bewust verspreiden van onzin in dit topic door TS, volgens mij alleen erop uit om reuring te veroorzaken, want TS reageert ook niet inhoudelijk als er gevraagd wordt naar bronnen...dan lijkt me dit hele topic gewoon trollen.
Dit bedoelde ik:

https://www.rtl.nl/nieuws(...)ningsuiting-nasissen
blablablabla
  maandag 1 juli 2024 @ 15:40:36 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_214116769
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Soms wel ja.
Ja soms wel.

Volgens mij gebeurt dat veel verzinnen vooral door jou.
Huilen dan.
  maandag 1 juli 2024 @ 15:40:57 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214116772
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Een daling? Droom verder! De politie verwacht een enorme toename aan zaken en dus zullen er ook meer veroordelingen komen.
Dat is niet perse een slecht iets natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_214116776
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Wat een dooddoener.
Er worden geen valse aangiftes gedaan wil je nu beweren of hoe moet ik dat zien precies?
Nee, je beweerde in zoveel woorden dat feminisme of mannenhaat een motief is om valse aangifte te doen.
  maandag 1 juli 2024 @ 15:42:30 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_214116785
quote:
Hij had afgelopen zomer op twee verschillende dagen meerdere vrouwen op straat lastiggevallen. [...] Hij zei tegen acht vrouwen dingen als 'Hé mooie dame' of 'Hé schatje'. Ook liep hij achter vrouwen aan, maakte hij kus- en handgebaren en ging hij dicht naast een vrouw op een bankje zitten.

Deze man is inderdaad wel duidelijk een onschuldig slachtoffer van walgelijke linkse feministen ja.
Huilen dan.
pi_214116786
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:40 schreef jogy het volgende:

[..]
Dat is niet perse een slecht iets natuurlijk.
Wel als dat primair komt omdat je eerst de wettelijke kaders gaat versoepelen.
blablablabla
pi_214116793
quote:
Het is geen totaal bron voor alle bizarre beweringen die hebt gedaan.

Dit is slechts een bron over iemand die een voorwaardelijke boete kreeg opgelegd wegens straat intimidatie.
pi_214116797
Moest gelijk hier aan denken:

https://www.youtube.com/shorts/y9GF-hPevZM

"SHE DIDN'T SAY IT LIKE THAT!"

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2024 15:44:07 ]
pi_214116801
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:41 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Nee, je beweerde in zoveel woorden dat feminisme of mannenhaat een motief is om valse aangifte te doen.
Natuurlijk kan dat of is dat EEN motief in bepaalde gevallen.
Of vind je dat serieus ondenkbaar?
pi_214116805
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hij had afgelopen zomer op twee verschillende dagen meerdere vrouwen op straat lastiggevallen. [...] Hij zei tegen acht vrouwen dingen als 'Hé mooie dame' of 'Hé schatje'. Ook liep hij achter vrouwen aan, maakte hij kus- en handgebaren en ging hij dicht naast een vrouw op een bankje zitten.

Deze man is inderdaad wel duidelijk een onschuldig slachtoffer van walgelijke linkse feministen ja.
Ik heb het verkeerde RTL artikel gepost, heb de post aangepast:

Is de goede.
blablablabla
pi_214116810
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Volgens mij gebeurt dat veel verzinnen vooral door jou.
Ach gut.
pi_214116812
quote:

[..]
Hij had afgelopen zomer op twee verschillende dagen meerdere vrouwen op straat lastiggevallen

Gelukkig straffen D66 rechters soft en is het een voorwaardelijke straf geworden. Bij de PVV rechters was iemand met de naam Everon el E. vast strenger aangepakt.
pi_214116829
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:43 schreef Scorpie het volgende:

Als ze dat opneemt op haar telefoon ben je als man 100% de sjaak als het voorkomt want ze heeft nee gezegd.
Mannen gaan straks gewoon een seksrobot neuken want vrouwen zijn alleen maar een potentieel veiligheidsrisico.
blablablabla
  maandag 1 juli 2024 @ 15:47:51 #82
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_214116837
quote:

[..]

:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214116843
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Natuurlijk kan dat of is dat EEN motief in bepaalde gevallen.
Of vind je dat serieus ondenkbaar?
Ik denk dat valse aangiftes uit volstrekt andere motieven worden gedaan, er is vast onderzoek naar gedaan, maar dat een aanzienlijk (soms wel ja) deel ideologisch gemotiveerde aangiftes zijn tegen mannen zijn, nee dat gaat er echt niet in bij mij zonder bewijs.
pi_214116852
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:43 schreef Scorpie het volgende:

Het meest pijnlijke van dat ongetwijfeld grappig bedoelde fragment is wanneer zij dat opneemt met haar telefoon is er een grote kans dat de rechter haar gelijk geeft en hij een veroordeling aan zijn reet krijgt.
blablablabla
  maandag 1 juli 2024 @ 15:49:54 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214116857
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Wel als dat primair komt omdat je eerst de wettelijke kaders gaat versoepelen.
Na ja verkrachting is verkrachting. Uiteraard kan het zorgwekkend zijn als er kwaadwillige partijen bij betrokken zijn of mensen met neukspijt maar ja. Doe je weinig aan en dat is nu ook al een issue. Iemand kan theoretisch gezien tegen de sekspartner zeggen dat die persoon van ruige seks houdt waardoor er een situatie komt te onstaan dat kan wijzen op aanwijzingen van dwang/geweld en daarna gaan liegen bij de politie en zo'n rapekit af laten nemen. Ben je als sekspartner ook al in een hoek gedrukt.
Vrijheid
pi_214116865
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:48 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik denk dat valse aangiftes uit volstrekt andere motieven worden gedaan, er is vast onderzoek naar gedaan, maar dat een aanzienlijk (soms wel ja) deel ideologisch gemotiveerde aangiftes zijn tegen mannen zijn, nee dat gaat er echt niet in bij mij zonder bewijs.
Uit het onderzoek blijkt dat bij 27 procent van de valse aangiften wraak de reden is om de verdachte onjuist te beschuldigen. Dit kan het geval zijn in situaties waarbij aangeefster wraak wil nemen op haar ex-man, een (te) strenge (stief) vader, leidinggevende of een man door wie ze is afgewezen.

Bron https://www.zedenadvocaat(...)0ze%20is%20afgewezen.

Sounds like mannenhaters to me.
  maandag 1 juli 2024 @ 15:53:04 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214116892
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:35 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Even een heel korte uitleg:
Ja = ja
Nee = nee
Geen Ja = ook nee
Angst of bevriezen = zeker nee
Helemaal kapot van de drank = nee
Weet niet = ook nee
Aardappel = ook nee
Het is niet zo moeilijk

Dit krijg je dan. Vind ik zo hypocriet. En vooral altijd zeuren om gelijke rechten-plichten, maar in werkelijkheid dit doen
The End Times are wild
pi_214116899
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Uit het onderzoek blijkt dat bij 27 procent van de valse aangiften wraak de reden is om de verdachte onjuist te beschuldigen. Dit kan het geval zijn in situaties waarbij aangeefster wraak wil nemen op haar ex-man, een (te) strenge (stief) vader, leidinggevende of een man door wie ze is afgewezen.

Wraak op familie of exen komt niet voort uit intrinsieke mannenhaat, maar uit persoonlijke conflicten of de perceptie daarvan
  maandag 1 juli 2024 @ 15:53:47 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214116900
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Daarom ben ik nu dus ook voor draconische straffen (a la islam) voor vrouwen die valselijk aangifte doen. Anders is de man een stuk vogelvrij wild geworden.
The End Times are wild
pi_214116903
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Mannen gaan straks gewoon een seksrobot neuken want vrouwen zijn alleen maar een potentieel veiligheidsrisico.
Daarom ben ik al lang geleden overgestapt naar mannen; dan hoef je je meteen niet meer druk te maken om consent, metoo, of aangiftes als je toch doorgaat als de ander laat blijken het niet te willen.

Oh wacht.
pi_214116928
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Daarom ben ik al lang geleden overgestapt naar mannen; dan hoef je je meteen niet meer druk te maken om consent, metoo, of aangiftes als je toch doorgaat als de ander laat blijken het niet te willen.

Oh wacht.
Homo's zijn vaak wel in voor een beetje drama toch? :7
blablablabla
  maandag 1 juli 2024 @ 15:58:08 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214116935
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:24 schreef miss_sly het volgende:
Er is nog steeds bewijs nodig voor een veroordeling. Er verandert op zichzelf niet zo heel veel, alleen hoef je als slachtoffer niet meer per se teruggevochten te hebben om onder de dwang uit te komen, maar is de dader ook strafbaar als slachtoffer van angst bevroor en niet wist hoe te reageren. Of maar niet terugvocht uit lijfsbehoud en het maar over zich heen liet komen om er met zo min mogelijk fysieke verwondingen vanaf te komen.

Het is nog steeds niet zo dat een willekeurig persoon naar de politie kan stappen, iemand aan kan wijzen en beschuldigen van verkrachting en dat ie dan veroordeeld wordt.

In amerika al wel..
The End Times are wild
  maandag 1 juli 2024 @ 15:59:20 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214116948
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit krijg je dan. Vind ik zo hypocriet. En vooral altijd zeuren om gelijke rechten-plichten, maar in werkelijkheid dit doen
Ja die vind ik fout idd. Als één van de twee de ander dronken voert en daarna seks ermee gaat hebben is het een ander verhaal. Beide ladderzat en achteraf dus neukspijt is jammer de bammer, had je maar niet zo moeten zuipen. (Uitzonderingen in het extreme daargelaten (comazuipen en dan geneukt worden is sowieso een no no))
Vrijheid
pi_214116960
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik heb het verkeerde RTL artikel gepost, heb de post aangepast:

Is de goede.
Bedankt voor het delen.

In het artikel staat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De politiek in Den Haag is hiermee aan de gang nu, maar dat de (slechts gedeeltelijke) veroordeling in eerste aanleg een vorm van D'66 rechter/activistische politiek zou zijn is gewoon onzin, het blijkt in ieder geval geenzins uit dit artikel van RTL.
  maandag 1 juli 2024 @ 16:00:57 #95
401907 Raw85
pi_214116961
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[..]
Verder gaat het wel? Mijn hemel zeg.. :{
Nadat hij onlangs al hoopte dat alle Duitsers verkracht zou worden en na het lezen van bovenstaande kan ik niet anders dan concluderen dat deze man de weg totaal kwijt is.
  maandag 1 juli 2024 @ 16:01:11 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214116964
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:59 schreef jogy het volgende:

[..]
Ja die vind ik fout idd. Als één van de twee de ander dronken voert en daarna seks ermee gaat hebben is het een ander verhaal. Beide ladderzat en achteraf dus neukspijt is jammer de bammer, had je maar niet zo moeten zuipen. (Uitzonderingen in het extreme daargelaten (comazuipen en dan geneukt worden is sowieso een no no)
Nee. Maar op de foto ziet het er uit dat ze gewoon samen een leuke tijd hebben. En als ze dan beiden naar de slaapkamer lopen, gaan zoenen, elkaar langzaam ontkleden en dan seks hebben is er geen enkel signaal voor die jongen dat dit verkeerd zou zijn. Dat is uiteraard wat anders dan wanneer de vrouw bewusteloos is. Maar in bovengenoemd geval geeft de vrouw impliciet toestemming door mee naar de slaapkamer te gaan, door te zoenen en door zicht te ontkleden.
The End Times are wild
  maandag 1 juli 2024 @ 16:01:27 #97
58768 KaheemSaid
pi_214116966
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:58 schreef LXIV het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
In amerika al wel..
Welke zaak dan?
  maandag 1 juli 2024 @ 16:04:05 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214116998
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Daarom ben ik nu dus ook voor draconische straffen (a la islam) voor vrouwen die valselijk aangifte doen. Anders is de man een stuk vogelvrij wild geworden.
Maar dan wel voor verkrachters meteen castratie (ballen dan wel eierstokken in de prullenbak)
Vrijheid
  maandag 1 juli 2024 @ 16:04:35 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214117001
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:01 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee. Maar op de foto ziet het er uit dat ze gewoon samen een leuke tijd hebben. En als ze dan beiden naar de slaapkamer lopen, gaan zoenen, elkaar langzaam ontkleden en dan seks hebben is er geen enkel signaal voor die jongen dat dit verkeerd zou zijn. Dat is uiteraard wat anders dan wanneer de vrouw bewusteloos is. Maar in bovengenoemd geval geeft de vrouw impliciet toestemming door mee naar de slaapkamer te gaan, door te zoenen en door zicht te ontkleden.
Eens.
Vrijheid
  maandag 1 juli 2024 @ 16:04:55 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214117004
Leuk dat de overheid zich steeds meer met privéaangelegenheden gaat bemoeien. Vanzelfsprekend zijn verkrachtingen e.d. absoluut niet goed maar met dit soort maatregelen krijg je waarschijnlijk wel een hele hoop aangiften van meiden/vrouwen die in een dronken bui iets hebben gedaan en er nadien spijt van kregen. Het wel/niet dronken worden is natuurlijk geheel je eigen verantwoordelijkheid zoals ook de beslissingen die je daarna neemt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')