Heb je misschien stevige bewijzen voor deze stevige beweringen?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker kleine zaken bij de kantonrechter worden sterk gemanipuleerd door sentimenten uit de metoo-hoek/D66.
Zie ook gemeentelijke bepalingen waarin mannen die vrouwen 'lastig vallen' op straat door te fluiten. te flirten of aan te spreken torenhoge boetes riskeren.
Vervolgens maar het gerechtshof gehakt van die boetes en vallen ze onder vrijheid van meningsuiting, een recht dat in De Grondwet verankerd ligt.
Neemt niet weg dat het constant aan de gang is. Demasculinisatie en de daardoor teruglopende geboortecijfers zijn de grootste vijand van de moderne samenleving.
Zijn een onderbuik en dikke duim geen bewijzen?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Heb je misschien stevige bewijzen voor deze stevige beweringen?
Een daling? Droom verder! De politie verwacht een enorme toename aan zaken en dus zullen er ook meer veroordelingen komen.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet echt iets om trots op te zijn, lijkt me. Als een daling van het aantal verkrachtingszaken valt onder 'demasculinisatie', dan lijkt me dat alleen maar positief.
Ah, daar is dan eindelijk de "Het ligt gewoon aan de vrouwen die niet duidelijk zijn!!!"quote:Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
Is weerbaarheids- en communicatietraining ook niet iets wat vrouwen moeten krijgen? Dat hele slachtofferschap van die angst en bevriezen en weet ik veel wat werkt natuurlijk ook niet. Mannen willen gewoon duidelijke communicatie; ja of nee. En geen impliciet gedoe.
Mannen kunnen zoveel willen. Misschien moeten ze dan duidelijke communicatie bewerkstelligen door het stellen van duidelijke vragen.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
Is weerbaarheids- en communicatietraining ook niet iets wat vrouwen moeten krijgen? Dat hele slachtofferschap van die angst en bevriezen en weet ik veel wat werkt natuurlijk ook niet. Mannen willen gewoon duidelijke communicatie; ja of nee. En geen impliciet gedoe.
In elk geval worden de genoemde misdrijven in de OP niet bij de kantonrechter behandeld..quote:Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Heb je misschien stevige bewijzen voor deze stevige beweringen?
Natuurlijk wel. Er zijn politieke partijen groot mee geworden.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zijn een onderbuik en dikke duim geen bewijzen?
Niet alpha genoeg zijn om de señorita’s standaard om je dollo te laten smekenquote:Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
Het is zo moeilijk allemaal niet. Stel gewoon duidelijke vragen. Let op de lichaamstaal.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
Even een heel korte uitleg:quote:Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
Soms wel ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja jeetje arme mannen zeg! En dat is zeker allemaal de schuld van walgelijke linkse feministen?
Bron dat feminisme als overtuiging dan wel haat van mannen een 'soms wel ja' oorzaak is van valse aangiftes voor verkrachting?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Soms wel ja.
Ja soms wel.
Mag je ook wel toegeven hoor, dat veel verzonnen word omdat er serieuze mannenhaters tussen zitten.
Is het ook niet. En als je gewoon normaal doet dan is er ook helemaal niks aan de hand. Voor de nieuwe wet niet. Na de nieuwe wet niet.quote:
Wat een dooddoener.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Bron dat feminisme als overtuiging dan wel haat van mannen een 'soms wel ja' oorzaak is van valse aangiftes voor verkrachting?
Dit bedoelde ik:quote:Op maandag 1 juli 2024 15:32 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het herhaald bewust verspreiden van onzin in dit topic door TS, volgens mij alleen erop uit om reuring te veroorzaken, want TS reageert ook niet inhoudelijk als er gevraagd wordt naar bronnen...dan lijkt me dit hele topic gewoon trollen.
Volgens mij gebeurt dat veel verzinnen vooral door jou.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Soms wel ja.
Ja soms wel.
Mag je ook wel toegeven hoor, dat veel verzonnen word omdat er serieuze mannenhaters tussen zitten.
Dat is niet perse een slecht iets natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Een daling? Droom verder! De politie verwacht een enorme toename aan zaken en dus zullen er ook meer veroordelingen komen.
Nee, je beweerde in zoveel woorden dat feminisme of mannenhaat een motief is om valse aangifte te doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat een dooddoener.
Er worden geen valse aangiftes gedaan wil je nu beweren of hoe moet ik dat zien precies?
Hij had afgelopen zomer op twee verschillende dagen meerdere vrouwen op straat lastiggevallen. [...] Hij zei tegen acht vrouwen dingen als 'Hé mooie dame' of 'Hé schatje'. Ook liep hij achter vrouwen aan, maakte hij kus- en handgebaren en ging hij dicht naast een vrouw op een bankje zitten.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-na-naroepen-vrouwen
Wel als dat primair komt omdat je eerst de wettelijke kaders gaat versoepelen.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is niet perse een slecht iets natuurlijk.
Het is geen totaal bron voor alle bizarre beweringen die hebt gedaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-na-naroepen-vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |