abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214105334
Rotbeesten
Werewolf
pi_214107912
Week verkansie *O*

Ik ga vooral uitrusten en genieten van mijn nichtjes en neefjes.
Werewolf
pi_214108078
Lekker Pinnenmutske!

Er gaat trouwens niets boven het triomfantelijke gevoel wanneer je een mug hebt doodgemept/geëlektrocuteerd >:)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_214108319
Ik had vandaag last van die rottige eikenprocessierupsen, denk ik...
Bultjes op mn armen en in mn nek :(. En ook nog wat verbrand door de zon die stiekem harder scheen dan ik dacht... :{
Fake it till you make it...
  zondag 30 juni 2024 @ 20:16:50 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214108478
:P Mijn honden happen alles uit de lucht, echt fijn, de grote zelfs wespen en hoornaars, die deed dat bij zijn vorige huis in Spanje de hele dag, lag ie op een bedje naast het zwembad de hele dag wespen zo te klappen en op te vreten. En als ik wel eens een mug hoor hebben ze die ook voor ik het licht aan kan doen, echt mad skills.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214109663
Ik werd eind april waarschijnlijk door iets gebeten of gestoken. Daar ontstond toen een hele grote blaar op mijn been. Die knapte op een gegeven moment. Van het wondje bleef ik keurig af, maar tot op de dag van vandaag zit daar nog een hele plek alsof er een vers wondje zit :?
De huisarts stuurde ik in april een foto van de blaar en hij dacht dat het een allergische reactie was op een insect, maar ik weet dus niet welke.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214112521
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Gek genoeg heb ik de beet niet opgemerkt op het moment zelf. Ik dacht eerst dat het een muggenbult was, maar na 2 dagen werd dat ding dus zo enorm (15-20 cm doorsnede :X) dat het kwartje viel. We wisten al dat ze op de camping rondvlogen. Het was meer een ontsteking dan een allergische reactie. Of een combi…
Nou, inmiddels is die rode plek een bultje geworden. Morgen maar afwachten.
Die grote plekken kunnen ook van het krabben komen. Of idd een combi.
Het kutte is dat je meestal niet doorhebt door wát je bent gestoken. Had dat laatst, dwars door mn kleding heen. En zelfs door mn schoenen, of er was iets ingekropen... :X

quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 15:23 schreef LeNeHe het volgende:
Fijn dat het niet erger is geworden Mushanga.
Haha, zie het helemaal voor me dat iemand aan z’n grote teen sabbelt vanwege een daas.

Ja goed idee oordopjes, ga er maar eens wat klaarleggen.
Dat of achterkant van een arm ofzo :D

Hoop dat je vannacht wel goed slaapt!

Morgenochtend komt kleinzoon weer heel de dag. Wat een verschil met een puber zeg. Nou had ik dat al eerder natuurlijk, maar dochter had geen echte pubertrekjes. Zoon echter... :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214112526
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:02 schreef LeNeHe het volgende:
Lekker Pinnenmutske!

Er gaat trouwens niets boven het triomfantelijke gevoel wanneer je een mug hebt doodgemept/geëlektrocuteerd >:)
En dan lekker de mepper ingedrukt houden waardoor zo'n mug gaat roken en stinken zodat je zeker weet dat ie dood is *)
If they say
pi_214112861
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:02 schreef LeNeHe het volgende:
Lekker Pinnenmutske!

De mijne begaf het ineens ;)
Werewolf
pi_214113653
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 23:37 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nou, inmiddels is die rode plek een bultje geworden. Morgen maar afwachten.
Die grote plekken kunnen ook van het krabben komen. Of idd een combi.
Het kutte is dat je meestal niet doorhebt door wát je bent gestoken. Had dat laatst, dwars door mn kleding heen. En zelfs door mn schoenen, of er was iets ingekropen... :X
[..]
Dat of achterkant van een arm ofzo :D
Bij mij zat ‘ie op mijn kuit :D, ik denk dat dat ook lastig was geweest. Ik probeer er altijd wel af te blijven, maar sommige plekken worden gewoon gaandeweg geïrriteerd. Nu heb ik een bult op de binnenkant van mijn arm. Die schuurt dus langs mijn kleding als ik loop. Dat is al genoeg om een bult van 5-7 cm te maken. Na 4 dagen ben ik wel gezwicht en heb ik een paar minuten heerlijk staan krabben. Maar dan heeft hij zijn max al wel bereikt, weet ik uit ervaring. Niet dat krabben helpt natuurlijk. Maar het is na dagen inhouden zo lekker :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214113668
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 23:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
En dan lekker de mepper ingedrukt houden waardoor zo'n mug gaat roken en stinken zodat je zeker weet dat ie dood is *)
Zelden zoiets volslagen willekeurig herkenbaars gelezen. :D
pi_214114029
Overigens helpt een kruisje zetten op je bult ook tegen jeuk. :)
pi_214114383
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 23:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Lichteffecten en geknetter O+
Werewolf
pi_214114627
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 08:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Bij mij zat ‘ie op mijn kuit :D, ik denk dat dat ook lastig was geweest. Ik probeer er altijd wel af te blijven, maar sommige plekken worden gewoon gaandeweg geïrriteerd. Nu heb ik een bult op de binnenkant van mijn arm. Die schuurt dus langs mijn kleding als ik loop. Dat is al genoeg om een bult van 5-7 cm te maken. Na 4 dagen ben ik wel gezwicht en heb ik een paar minuten heerlijk staan krabben. Maar dan heeft hij zijn max al wel bereikt, weet ik uit ervaring. Niet dat krabben helpt natuurlijk. Maar het is na dagen inhouden zo lekker :').
Die stomme prikbeesten doen het erom hoor, steken op de onmogelijkste plekken. Soms zelfs dat je denkt, hoe dan, of waarom :?
Vind het knap dat je 4 dagen gewacht hebt met krabben. Dat hou ik echt niet vol :D
Dat schuren is best fijn, automatisch krabben :P

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 08:44 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zelden zoiets volslagen willekeurig herkenbaars gelezen. :D
:D
En dan erbij denken: HA sukkel, das mijn wraak! >:)

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 09:40 schreef vencodark het volgende:
Overigens helpt een kruisje zetten op je bult ook tegen jeuk. :)
Doe ik, en dan nog één en nog één, net zolang tot ie kapot is en nog meer jeukt :')

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 10:25 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Lichteffecten en geknetter O+
Ja! En dat! >:)

Heb laatst nieuwe meppers moeten kopen. Bij de een waren de batterijen gaan oxideren en bij de ander kwam er zo'n lichtflits uit het handvat :? Dat was niet goed.
Heb die van HG, zonder dat gaas ervoor. Met gaas werkt het minder.

Een tip wat je vooral niet moet doen als je geen mepper in de badkamer hebt maar wél inbouwspotjes: als een idioot achter een mug aan gaan met een handdoek. Niet doen :')
If they say
  maandag 1 juli 2024 @ 11:01:15 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_214114644
Ik stond dus zaterdag om 8 uur voor de deur bij de Aldi vanwege de horren. Alleen krijg ik de eerste al niet fatsoenlijk in elkaar omdat ik niet sterk genoeg ben.
Vriend vindt het allemaal niet zo nodig, maar ik ben dan ook het lekkerste van ons tweetjes. Ik zit er helemaal onder }:|
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 juli 2024 @ 11:01:41 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_214114649
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 10:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Een tip wat je vooral niet moet doen als je geen mepper in de badkamer hebt maar wél inbouwspotjes: als een idioot achter een mug aan gaan met een handdoek. Niet doen :')
Dit verhaal wil ik graag horen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214114666
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:01 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik kan mij er al iets bij voorstellen. :P
  maandag 1 juli 2024 @ 11:04:45 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_214114670
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik kan mij er al iets bij voorstellen. :P
Ik ook zeer zeker, maar ben dan toch benieuwd of het misschien nog spectaculairder is dan ik me voor kan stellen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214114681
Muggen, ik ben hélemaal lekgeprikt dit weekend. Maar het gekke is, ik zie en hoor geen mug. Vrouwlief was al even bang dat het bed wantsen zijn :') Maar ik heb echt flinke bulten, dus dat kan toch geen wants zijn lijkt mij.

Hier wel gewoon horren trouwens, voor de deuren en voor de ramen. Weinig effect dus.

En vannacht wakker gelegen van de jeuk }:|
pi_214114738
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:01 schreef Troel het volgende:

[..]
Laten we het erop houden dat het handig is dat zo'n spotje aan een snoer hangt, zéker als die boven de plee hangt. Gelukkig was die dicht toen wat niet aan het snoertje hing, wél naar benee kukelde :')
Hou ook rekening met orchideeën die op de badrand staan. Die vinden zo'n handdoek ook niet leuk :@ :')
If they say
pi_214114750
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 10:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Ja! En dat! >:)

Heb laatst nieuwe meppers moeten kopen. Bij de een waren de batterijen gaan oxideren en bij de ander kwam er zo'n lichtflits uit het handvat :? Dat was niet goed.
Heb die van HG, zonder dat gaas ervoor. Met gaas werkt het minder.

Deed ik bij een vlieg. Gevolg: douche gordijn naar beneden gedonderd.
Werewolf
pi_214114756
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:05 schreef Schanu het volgende:
Muggen, ik ben hélemaal lekgeprikt dit weekend. Maar het gekke is, ik zie en hoor geen mug. Vrouwlief was al even bang dat het bed wantsen zijn :') Maar ik heb echt flinke bulten, dus dat kan toch geen wants zijn lijkt mij.

Hier wel gewoon horren trouwens, voor de deuren en voor de ramen. Weinig effect dus.

En vannacht wakker gelegen van de jeuk }:|
Auwtsj, die zijn gemeen. Je voelt ze wel maar hoort ze niet.
Hier ook horren maar niet bij de voordeur. En laten ze daar nou nét altijd op de loer zitten }:|
If they say
pi_214114764
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:12 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Deed ik bij een vlieg. Gevolg: douche gordijn naar beneden gedonderd.
Hoop ik wel met zo'n uitschuifklemstang want anders is het kut.
If they say
  maandag 1 juli 2024 @ 11:15:48 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_214114776
Toen ik vanochtend half slaperig naar de wc ging viel mijn oorbel in de pot. Gelukkig op het plateautje en gelukkig was het vanochtend en niet gisteren, want ik had gisteravond de pot nog schoon gemaakt (en gisteren zaten er remsporen van een of andere puber in).

Dus ding in kokend water, lading Sterilon erop, weer in kokend water en toen vond ik dat het wel schoon genoeg moest zijn :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214114779
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Hoop ik wel met zo'n uitschuifklemstang want anders is het kut.
Ja. Alleen heb ik korte armen.
Werewolf
  maandag 1 juli 2024 @ 11:16:26 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_214114781
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:13 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Auwtsj, die zijn gemeen. Je voelt ze wel maar hoort ze niet.
Hier ook horren maar niet bij de voordeur. En laten ze daar nou nét altijd op de loer zitten }:|
Ik hoor ze liever niet.

NU hoor ik ze en dan ga ik slaan en doen en volgens mij genieten ze daar alleen maar van, want raak slaan ho maar :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214114795
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik hoor ze liever niet.

NU hoor ik ze en dan ga ik slaan en doen en volgens mij genieten ze daar alleen maar van, want raak slaan ho maar :D
Ik mis ook altijd. Klaarwakker na een mep.
Werewolf
pi_214114807
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:15 schreef Troel het volgende:
Toen ik vanochtend half slaperig naar de wc ging viel mijn oorbel in de pot. Gelukkig op het plateautje en gelukkig was het vanochtend en niet gisteren, want ik had gisteravond de pot nog schoon gemaakt (en gisteren zaten er remsporen van een of andere puber in).

Dus ding in kokend water, lading Sterilon erop, weer in kokend water en toen vond ik dat het wel schoon genoeg moest zijn :D
Mazzel gehad dus :D
Toch wel een voordeel zo'n pot met plateau. Heb ik niet, het woesjht zó het water in :')

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:15 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja. Alleen heb ik korte armen.
Das minder. Dan toch maar een muggenmepper daar neerleggen :Y
If they say
  maandag 1 juli 2024 @ 11:23:09 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_214114831
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:19 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Mazzel gehad dus :D
Toch wel een voordeel zo'n pot met plateau. Heb ik niet, het woesjht zó het water in :')
[..]
Das minder. Dan toch maar een muggenmepper daar neerleggen :Y
Maar ook dan had ik geprobeerd om mijn oorbel te redden ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214114835
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik hoor ze liever niet.

Oordoppen *)

Had laatst een stuk of 5 muggen in de slaapkamer. En ze kunnen zich heel goed verstoppen. Zat er eentje op mn zwarte lamp. Maar ik was slimmer 8-)
Wat ook werkt, je lampje van je telefoon om ze op te sporen. Die schijn je overal overheen en als je dan een schaduw ziet die er niet hoort, heb je em :Y
If they say
pi_214114840
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:23 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar ook dan had ik geprobeerd om mijn oorbel te redden ;)
Ooooh, zeker! :Y
If they say
pi_214115217
Wij hebben deels horren en in de slaapkamer en woonkamer muggenstekkers. 0 keer gestoken nog dit jaar.

En als je wel bent gestoken, helpt de roller van Chi hier heel goed. Beter dan welke variant dan ook. Zelfs de kinderen krabben dan niet.
pi_214115238
Er zit hier een vlieg me uit te dagen (rechts van de computer, links van de computer en dan hup hup hop op mn arm gaan zitten al wrijvend met zn pootjes), dus ik ga de elektrische mepper maar eens opzoeken... en dan nog mn poetsrondje afmaken, uitstelgedrag dat ik hier zit te lezen
pi_214115241
Deze keken we pas geleden:

Kruisje zetten deed ik ook wel eens, maar de jeuk gaat dan na de achtergrond door de pijn.
  maandag 1 juli 2024 @ 12:07:40 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_214115284
Ja, onbegrijpelijk he, dat mijn hamsters neit meer mogen, maar die kutmuggen nog wel ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214115439
Ik vind doodslaan met een krantje of gewone vliegenmepper trouwens handiger en leuker dan zwierezwaaien met een elektrische. :P
Zo’n lekkere, agressieve MEP verkopen. >:)
pi_214115443
Oeh, die roller ga ik bestellen @exode :)

Whaha, @Nijna :D Doet dat stomme beest expres dus pletten die hap >:)

@Troel bizar he? Alpaca's en lama's mogen nog wél. Moet even kijken wat het best in mn tuin past want een waterbuffel doet dat niet :')

Kleinzoon is hier. Ging net het luchtalarm dus ik doe wiewoowiewoo na. Nu wijst ie steeds naar buiten en moet ik dat geluid maken :D
If they say
pi_214115458
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:30 schreef vencodark het volgende:
Ik vind doodslaan met een krantje of gewone vliegenmepper trouwens handiger en leuker dan zwierezwaaien met een elektrische. :P
Krijg je bloedvlekken van op je witte muur :'( Voldoening geeft het dan weer wél, zeker een karateklap met die krant >:)
If they say
pi_214115554
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:30 schreef vencodark het volgende:
Ik vond het leuk om met zo'n elektrisch ding in slaap te vallen.

Knetterrrrrr ;)
Werewolf
pi_214115591
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:04 schreef exode het volgende:
Deze keken we pas geleden:

Kruisje zetten deed ik ook wel eens, maar de jeuk gaat dan na de achtergrond door de pijn.
Steken & prikken O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 1 juli 2024 @ 13:16:16 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_214115722
Pfff, we kwamen er dit weekend achter dat de airco van de auto waarschijnlijk bijgevuld moet worden. Nu hoop ik dat toch wel voor de vakantie te kunnen regelen zeg maar ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214115758
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Steken & prikken O+.
Ja, hier vinden we het ook geweldig.
pi_214116176
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh, die roller ga ik bestellen @:exode :)

Whaha, @:Nijna :D Doet dat stomme beest expres dus pletten die hap >:)

@:Troel bizar he? Alpaca's en lama's mogen nog wél. Moet even kijken wat het best in mn tuin past want een waterbuffel doet dat niet :')

Kleinzoon is hier. Ging net het luchtalarm dus ik doe wiewoowiewoo na. Nu wijst ie steeds naar buiten en moet ik dat geluid maken :D
Ik heb hem geroosterd en flink doorgebakken }) het stonk behoorlijk :Y
  maandag 1 juli 2024 @ 14:31:17 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214116222
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 13:16 schreef Troel het volgende:
Pfff, we kwamen er dit weekend achter dat de airco van de auto waarschijnlijk bijgevuld moet worden. Nu hoop ik dat toch wel voor de vakantie te kunnen regelen zeg maar ;)
Da's gewoon even langs een lokale garage. Het is een paar minuten werk. Er zijn ook vaker social deals voor btw.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214116255
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:27 schreef Nijna het volgende:

[..]
Oeh yeah :D Wat een lucht komt daar af he :D

Die vlek die toch besloot een bult te worden, die jeukt nú. 48 uur nadat ik gestoken werd }:| Tis nu een wittige bult met een rode punt. Fijn :')
If they say
pi_214116318
Mijn favoriete chips lijkt eruit. ;(
  maandag 1 juli 2024 @ 14:52:06 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_214116361
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:31 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Da's gewoon even langs een lokale garage. Het is een paar minuten werk. Er zijn ook vaker social deals voor btw.
Ik had zitten zoeken en kwam al data in augustus tegen. Donderdag mag hij naar een andere garage (waar ik vroeger het onderhoud liet doen aan de oude auto).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 juli 2024 @ 14:52:19 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_214116363
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:47 schreef vencodark het volgende:
Welke?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214116380
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:27 schreef Nijna het volgende:

[..]
Omg ik zie het zo voor me.
Werewolf
pi_214116387
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:32 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Krijg je bloedvlekken van op je witte muur :'( Voldoening geeft het dan weer wél, zeker een karateklap met die krant >:)
Er bestaat een grap met de iPad.
Werewolf
pi_214116491
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:54 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Er bestaat een grap met de iPad.
Karateklap en ipad? Of mug pletten met ipad? :+
If they say
pi_214116497
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:47 schreef vencodark het volgende:
Oooh, kut is dat toch en dan altijd zónder waarschuwing }:|
If they say
pi_214116520
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:09 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Karateklap en ipad? Of mug pletten met ipad? :+
Iets met ipad kapot en dochter boos.
Werewolf
pi_214116615
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:10 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooh, kut is dat toch en dan altijd zónder waarschuwing }:|
Dat ze een nieuwe versie uitbrachten was wel een hint. -O-
pi_214116632
Ik had gemaild naar Doritos met de vraag/klacht waar de chips is.
Kreeg al snel een antwoord.

“Graag hadden wij u anders willen informeren, maar het is inderdaad zo dat dit product niet meer wordt gemaakt.

Jammer genoeg hebben wij de keuze moeten maken om uw favoriete product uit het assortiment te halen. Het spijt ons dat wij u hierin teleurstellen. Deze keuze heeft te maken met de hoeveelheid consumenten die het product koopt, en die hoeveelheid consumenten was kleiner dan bij andere producten.

Helaas is het niet mogelijk om bij ons een bestelling te plaatsen. Evenmin zijn er plannen deze smaak opnieuw te introduceren.”

}:|
  maandag 1 juli 2024 @ 15:28:32 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_214116657
Dus als we hem nog tegenkomen dan slaan we hem groot in voor je!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214116674
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:28 schreef Troel het volgende:
Dus als we hem nog tegenkomen dan slaan we hem groot in voor je!
Aaah. O+
Ik kocht ze altijd per doos van 9 zakken want de plaatselijke Appie verkocht ze niet meer los.
Laatst waren ze al niet meer te bestellen.
pi_214116685

Goedgekeurd
Werewolf
pi_214116808
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:13 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Iets met ipad kapot en dochter boos.
Ik kan me er iets bij voorstellen ;)

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:24 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat ze een nieuwe versie uitbrachten was wel een hint. -O-
Nieuw is niet altijd beter nee😖
Ik weet ook niet wat ze met de ringlings hebben gedaan. Of de mama mia's. Sinds lays het heeft overgenomen is het bagger }:|
If they say
  maandag 1 juli 2024 @ 15:57:00 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_214116923
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Aaah. O+
Ik kocht ze altijd per doos van 9 zakken want de plaatselijke Appie verkocht ze niet meer los.
Hier hadden ze het helaas niet meer. Heel raar is dat niet, want ze hadden wel de nieuwe variant van de Flaming hot. Maarja, wie weet ergens nog?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214117031
Ik heb online gekeken bij ah en foodello maar ook niet :N
Bol ook niet.
Amazon niet.
If they say
pi_214117051
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb online gekeken bij ah en foodello maar ook niet :N
Bol ook niet.
Heb je die review van de nieuwe bij Bol gelezen? :D
Die man snapte het niet helemaal, geloof ik.
pi_214117054
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:57 schreef Troel het volgende:

[..]
Hier hadden ze het helaas niet meer. Heel raar is dat niet, want ze hadden wel de nieuwe variant van de Flaming hot. Maarja, wie weet ergens nog?
Ik ga vanaf nu elke supermarkt die ik tegenkom even checken :P
pi_214117055
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:12 schreef vencodark het volgende:

[..]
Heb je die review van de nieuwe bij Bol gelezen? :D
Die man snapte het niet helemaal, geloof ik.
Ik ga ff loeren...

Haha, nope :D
If they say
pi_214117099
Hier nog wel, 4 stuks! Ik dm je wel
If they say
pi_214117117
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:13 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik ga vanaf nu elke supermarkt die ik tegenkom even checken :P
Ik heb je een link gedmt, geloof alleen dat ie 2x ging :D
If they say
pi_214117180
I noticed.
Deze site geeft aan ze ook te hebben maar ik gooi er eerst even een mailtje tegenaan. :P
Do. Not. Trust.

https://www.noahfoodmarke(...)itos-flamin-hot-170g
pi_214117210
Ergens maar goed trouwens. Dat was de enige chips waar ik de zak van leeg at. :')
En dan met een flinke fles water en tranen in de ogen doorgaaaaan. >:)
pi_214117245
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:27 schreef vencodark het volgende:
I noticed.
Deze site geeft aan ze ook te hebben maar ik gooi er eerst even een mailtje tegenaan. :P
Do. Not. Trust.

https://www.noahfoodmarke(...)itos-flamin-hot-170g
Ik gooide deze door webshopchecker maar die site zélf is ineens verkrekt :{
If they say
pi_214117252
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:31 schreef vencodark het volgende:
Ergens maar goed trouwens. Dat was de enige chips waar ik de zak van leeg at. :')
En dan met een flinke fles water en tranen in de ogen doorgaaaaan. >:)
Whaaaa _O-
If they say
  maandag 1 juli 2024 @ 17:04:19 #72
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_214117608
Ik mis nog steeds de Lays ribbel mexican flavour of zoiets.

Hoewel het ook best kan zijn dat het toen nog Smits was :o
pi_214117707
De ribbelchips van...geen idee meer, hoe het voor lays heette :') met satésaussmaak. Die waren toch wel zó lekker. En toen vond ik een keer iets met satésaussmaak, bleek het een slap aftreksel te zijn. Brrrrrt😖

Kan idd best smits zijn geweest jah.
If they say
pi_214117727
Ik heb al 1,5 jaar geen chips op, tenzij je de Lentil chips van 'Bites we love' meetelt. Heb een tijd geleden 1 of andere laag in kcal dorito look a like op. Gadverdamme, was net alsof ik papier zat te eten.

Onze kinderen zijn niet echt chips liefhebbers, echt rare wezens, bij mij gaat een zak gewoon leeg als ie eenmaal open is. Vandaar dat ik er niet aan begin.
pi_214117779
Mijn oom werkte vroeger bij een chipsfabriek, elke maand nam ie een doos vol chips mee naar mijn ouders. Ze maakten vooral pinda flips en kaas flips. Kreeg je van die ranzige handen van maar door blijven eten. :P
pi_214117796
Chips :9~
Werewolf
pi_214117826
Ik vond de Kettle Honey barbecue erg lekker. In theorie zou Jumbo die nog moeten verkopen, in de praktijk zie ik ze nooit meer in ons (best grote) filiaal -O-. Ook geen leeg vak ofzo. Online wel verkrijgbaar (en zelfs in de aanbieding nu…).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214117864
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 17:21 schreef Phaidra het volgende:
Ik vond de Kettle Honey barbecue erg lekker. In theorie zou Jumbo die nog moeten verkopen, in de praktijk zie ik ze nooit meer in ons (best grote) filiaal -O-. Ook geen leeg vak ofzo. Online wel verkrijgbaar (en zelfs in de aanbieding nu…).
Vraag het eens aan de servicebalie. Kan dat de winkel ze niet zelf verkoopt maar nog wel in de bestellijst heeft staan. Zo kwam ik aan mijn hotties. O+
pi_214118982
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:44 schreef Mushanga71 het volgende:

Ik weet ook niet wat ze met de ringlings hebben gedaan. Of de mama mia's. Sinds lays het heeft overgenomen is het bagger }:|
Minder zout?
De nibbits zijn ook nog maar matig...

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 17:11 schreef exode het volgende:
Ik heb al 1,5 jaar geen chips op, tenzij je de Lentil chips van 'Bites we love' meetelt. Heb een tijd geleden 1 of andere laag in kcal dorito look a like op. Gadverdamme, was net alsof ik papier zat te eten.

Onze kinderen zijn niet echt chips liefhebbers, echt rare wezens, bij mij gaat een zak gewoon leeg als ie eenmaal open is. Vandaar dat ik er niet aan begin.
Dat is volgens mij het hele idee van die laag in kcal dingen, door de smaak laat je ze wel staan = minder calorieën... briljant toch :+ .

@Phaidra, volgens mij zag ik ze hier onlangs nog liggen.
pi_214119046
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:35 schreef Nijna het volgende:

[..]
Minder zout?
[..]
Dat is volgens mij het hele idee van die laag in kcal dingen, door de smaak laat je ze wel staan = minder calorieën... briljant toch :+ .

@:Phaidra, volgens mij zag ik ze hier onlangs nog liggen.
Gelukkig is dat niet waar anders zou ik het niet al 1,5 jaar volhouden :)
pi_214119246
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:35 schreef Nijna het volgende:

[..]
Minder zout?
[..]

@:Phaidra, volgens mij zag ik ze hier onlangs nog liggen.
Jup, minder zout. En de nibbits zijn idd ook niet zo lekker meer. Zullen nu wel linksdraaiendeverantwoordestoffen in zitten. Vroeger was het gewoon lekkerder.

Calorieën zíjn de smaak :D

Edit: en alles is minder bros.
If they say
pi_214119352
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:39 schreef exode het volgende:

[..]
Vind ik best wel knap. Goed bezig :Y
If they say
pi_214119801
Als al het slechte niet te vreten was, zouden vele mensen veel strakker in het velletje zitten. :P
pi_214119930
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:56 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Vind ik best wel knap. Goed bezig :Y
Ik eet echt nog wel eens 'slechte' dingen maar chips was/is voor mij vreten. Daar geniet ik niet van. Of zoals een collega het zegt 'loze calorien'. Vrijdag aten we frietjes dan tel ik echt geen calorien. Frietje oorlog en frikandel speciaal, HEERLIJK.
pi_214120481
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 19:20 schreef vencodark het volgende:
Als al het slechte niet te vreten was, zouden vele mensen veel strakker in het velletje zitten. :P
Das ook weer zo :D

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 19:28 schreef exode het volgende:

[..]
Ik eet echt nog wel eens 'slechte' dingen maar chips was/is voor mij vreten. Daar geniet ik niet van. Of zoals een collega het zegt 'loze calorien'. Vrijdag aten we frietjes dan tel ik echt geen calorien. Frietje oorlog en frikandel speciaal, HEERLIJK.
Dan is het toch prima hoe je het doet?
Ik heb dat vooral met drinken, heb alleen nog zero in huis. Vind het zo zonde om zo tig calo's weg te drinken. Overigens is de zero peer van raak heel erg lekker :9
En oorlog ui :9 Moet af en toe gewoon kunnen :)

Ik wil zó graag van die buik af. Kont en bovenbenen boeien me niet. Die buik echter :X :{
If they say
pi_214120605
Nog gefeliciteerd met Juul @exode *O*
If they say
  maandag 1 juli 2024 @ 19:57:44 #87
176471 oh-oh
pi_214120675
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Aaah. O+
Haha fucking hoarder!
Ik heb die een keer gekocht maar niks flaming hot aan die dingen.

Ik had ooit een vriend die als ie een mug hoorde in de nacht als een of andere gek met een handdoek wapperend door de kamer sprong "want van wind gaan ze vliegen en dan heb ik ze".
Hij ving nooit wat. Ik heb hem een keer zo van het bed af geschopt omdat ik wilde slapen :W
Man man, doe mij maar honden _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214120806
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 19:54 schreef Mushanga71 het volgende:
Nog gefeliciteerd met Juul @:exode *O*
Dank je wel (geen taart op :D ).
pi_214120883
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 19:50 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Das ook weer zo :D
[..]
Dan is het toch prima hoe je het doet?
Ik heb dat vooral met drinken, heb alleen nog zero in huis. Vind het zo zonde om zo tig calo's weg te drinken. Overigens is de zero peer van raak heel erg lekker :9
En oorlog ui :9 Moet af en toe gewoon kunnen :)

Ik wil zó graag van die buik af. Kont en bovenbenen boeien me niet. Die buik echter :X :{
Het gaat nu makkelijk, maar de eerste weken waren echt vervelend. Niet omdat ik wilde snoepen maar mijn lichaam reageerde behoorlijk. Ik had het koud, was heel moe etc etc. Mijn lichaam moest echt afkicken van al het vreten.

Letterlijk calorieen tellen doe ik niet meer, ik weet wel wat goed en slecht is. En wat ik niet lekker vind, eet/drink ik niet ook al is het gezond of beter.

Qua drinken is geen issue voor mij, ik drink de meeste dagen van de week alleen maar water, koffie en thee omdat ik dat gewoon lekker vind. In het weekend pak ik wel eens een 0.0 cocktail of 0.0 biertje.

Maar chips is wel echt een valkuil, niet omdat ik het nou zo lekker vind, maar omdat ik dat echt achter elkaar door loop te vreten als ik begin. Dus daar blijf ik volledig vanaf. Als ik zin heb in iets zouts, eet ik gekruide crackers of dus van die lage calorie chipsvervangers. Wel alleen die ik lekker vind en dat waren die nep Doritos duidelijk niet.
pi_214121811
Morgen douchegordijn herstellen met de hulp. Korte armen en zware stang.
Werewolf
pi_214122762
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 20:06 schreef exode het volgende:

[..]
Dank je wel (geen taart op :D ).
Zooo, dat is wel knap! Dat had ik echt niet gekund :D

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 20:12 schreef exode het volgende:

[..]
Het gaat nu makkelijk, maar de eerste weken waren echt vervelend. Niet omdat ik wilde snoepen maar mijn lichaam reageerde behoorlijk. Ik had het koud, was heel moe etc etc. Mijn lichaam moest echt afkicken van al het vreten.

Letterlijk calorieen tellen doe ik niet meer, ik weet wel wat goed en slecht is. En wat ik niet lekker vind, eet/drink ik niet ook al is het gezond of beter.

Qua drinken is geen issue voor mij, ik drink de meeste dagen van de week alleen maar water, koffie en thee omdat ik dat gewoon lekker vind. In het weekend pak ik wel eens een 0.0 cocktail of 0.0 biertje.

Maar chips is wel echt een valkuil, niet omdat ik het nou zo lekker vind, maar omdat ik dat echt achter elkaar door loop te vreten als ik begin. Dus daar blijf ik volledig vanaf. Als ik zin heb in iets zouts, eet ik gekruide crackers of dus van die lage calorie chipsvervangers. Wel alleen die ik lekker vind en dat waren die nep Doritos duidelijk niet.
Maar das ook het geniepige van al dat lekkers. Er zit iets in waardoor je blijft eten. M&M`s is er ook zo een :X
Denk dat het vooral een mindset is, dat je er echt helemaal achter moet staan wil het lukken. Jij hebt het nu goed voor elkaar, je lichaam is alle shit ontwend en daarom lukt het nu wel je eraan te houden. En af en toe wat lekkers is dan geheel gerechtvaardigd ;)

Door alle toestanden hier, eet ik weinig. Door de stress ben ik dichtgeklapt. Als ik dan kijk wat ik heel de dag gegeten heb, kom ik maar aan 1200-1400 calorieën en soms nog minder :{ Maar dan eet ik niet direct gezond. Vandaag bijvoorbeeld. 1 boterham, een paar tikkels, een cupnoodles en 2 vega cheeseburgers :@ Schiet dus niet op en ik heb ook niet het idee dat er ook maar 1 gram ben afgevallen in al die weken dat dit nu gaande is.
Ik weet dat ik veel gezonder moet gaan eten maar ben nu al blij dat ik iets binnenkrijg. Al is het meeste gewoon bagger :') Oh, brood was wel volkoren, dat dan weer wel. En zo wat kersjes O+ En een vitaminepil want daar krijg ik niet echt veel binnen :')
If they say
pi_214122770
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen douchegordijn herstellen met de hulp. Korte armen en zware stang.
Succes morgen!
If they say
  dinsdag 2 juli 2024 @ 08:42:30 #93
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214125658
Zonder dat dit de dieetclub moet worden: ik ben 50 kilo kwijt. Blijvend, durf ik na tien jaar op gewicht te zeggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: laatste werkdag op kantoor! Nog twee halfjes thuis en dan ruim 5 weken vrij O+ Jammer van het ongelooflijke kutweer wel -O-
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214125701
Wat ontzettend fijn Tink! En knap *O* Vooral het volhouden ^O^ dat is het lastigste.
pi_214125951
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:39 schreef exode het volgende:

[..]
Was ook met een knipoog ;) :*

@Tink89, Wauw! ^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door Nijna op 02-07-2024 10:25:40 ]
pi_214126051
Wauw Tink, heel knap!! _O_ en wat heerlijk!
I found myself alone,
pi_214126099
Wow @Tink89 Wat super dat je er zo voor bent gegaan én het volhoudt ^O^

En fijne laatste werkdag!

Zoon heeft een studiedag. Gaan we straks een haring prikken. Eigenlijk wilde hij ergens lunchen maar daar heb ik nu geen zin in.
En vanavond voetbal w/

Wel sneu gister. De kersen waren op dus ik nam 2 nectarines. Zoon wilde zo graag proberen want ze roken zo lekker. Heb hem 2 stukjes gegeven maar toch weer prikkels in zn mond ;(
Van die ene kers laatst kreeg hij een prutlip dus die eet hij sowieso niet meer. Ook maar geen perziken en nectarines bestellen dan maar.
If they say
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 09:47:41 #98
382129 crew  Donna
pi_214126103
Wauw Tink! _O_
pi_214126958
Tink, wat gooooooed! *O*
Fijn dat je je ook echt lekker voelt.
pi_214126966
@Mushanga71 je zou kunnen proberen of even opwarmen helpt. Ik heb soms beetje tinteltong/mond na eten van appel, maar nooit als ik het opwarm (30s in magnetron, je kan ook iets langer doen, beetje uitproberen en ligt ook aan je magnetron). Wellicht werkt dat voor andere fruitsoorten ook. Mn buurvrouwen hebben ook allebei hooikoorts en kruisallergie met allerlei fruit, maar kunnen dat verwarmd dan wel eten.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:45:32 #101
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214127160
Lief hoor dames, maar zo bedoel ik het dus niet. Het voelt niet als volhouden, het gaat echt vanzelf nu.
pi_214127250
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:45 schreef Tink89 het volgende:
Het voelt niet als volhouden, het gaat echt vanzelf nu.
Mag ik een beetje van die mindset? 8-)
pi_214127283
Dat het nu vanzelf gaat komt doordat je hebt volgehouden.

Ik zit ook alweer jaren op een stabiel gewicht, even afgezien van de zwangerschappen tussendoor. Dat voelt nu heel normaal maar 10-15 jaar geleden was dat best een strijd met als verschil dat de weegschaal bij mij de andere kant op moest.
pi_214127675
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:25 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Mushanga71 je zou kunnen proberen of even opwarmen helpt. Ik heb soms beetje tinteltong/mond na eten van appel, maar nooit als ik het opwarm (30s in magnetron, je kan ook iets langer doen, beetje uitproberen en ligt ook aan je magnetron). Wellicht werkt dat voor andere fruitsoorten ook. Mn buurvrouwen hebben ook allebei hooikoorts en kruisallergie met allerlei fruit, maar kunnen dat verwarmd dan wel eten.
Dat was bij ons ook een tip van de allergoloog of even met heet water afspoelen. :Y
I found myself alone,
  dinsdag 2 juli 2024 @ 18:52:23 #105
176471 oh-oh
pi_214132120
Even heet water over het fruit helpt echt!
Maar waarom zou je het niet meer kopen omdat hij het niet kan eten?
( Groucho Marx )
pi_214135865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:25 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Mushanga71 je zou kunnen proberen of even opwarmen helpt. Ik heb soms beetje tinteltong/mond na eten van appel, maar nooit als ik het opwarm (30s in magnetron, je kan ook iets langer doen, beetje uitproberen en ligt ook aan je magnetron). Wellicht werkt dat voor andere fruitsoorten ook. Mn buurvrouwen hebben ook allebei hooikoorts en kruisallergie met allerlei fruit, maar kunnen dat verwarmd dan wel eten.
Ik kreeg die tip idd en ga dat zeker met appels proberen :Y

Voor de nectarines heb ik de tip van @LeNeHe en @oh-oh geprobeerd. Had er 2 in heet water uit de kraan in een bak gelegd, tijdens de voetbalrust :+ Daarna was het water afgekoeld en toen nog even in heet water. Zoon heeft ze net gegeten en had amper last *O*
Hij én ik zijn hier echt blij mee. Al doe ik het de volgende keer met heet water en dan niet laten afkoelen.

Kan ik ook weer nectarines en perziken kopen. Ik vind dat zó lekker maar zoon ook. En om het dan alleen te gaan eten, vind ik sneu voor hem. Vandaar dat ik ze niet meer wilde bestellen.

Ik ga dit met meer fruitsoorten doen, dan kijken in hoeverre de reactie vermindert en als dat niet genoeg blijkt, dan doe ik ze in de magnetron.

Dank jullie voor de tips :*
If they say
pi_214136300
Het gaat er idd vooral om dat het warm wordt - de eiwitten in het fruit die lijken op de pollen-eiwitten waar de allergie voor is, zijn namelijk thermolabiel: ze veranderen als ze warm worden. En als die eiwitten dan veranderen, lijken ze niet meer genoeg op de pollen-eiwitten waar de allergie voor is, en komt er dus geen reactie meer :) . Dus hete kraan en magnetron werken op zelfde mechanisme, dus alleen magnetron proberen als hete kraan niet voldoende verwarmd krijgt is idd helemaal prima ^O^ hete kraan is meestal waarschijnlijk makkelijker inderdaad.
pi_214138378
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 21:18 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik kreeg die tip idd en ga dat zeker met appels proberen :Y

Voor de nectarines heb ik de tip van @:LeNeHe en @:oh-oh geprobeerd. Had er 2 in heet water uit de kraan in een bak gelegd, tijdens de voetbalrust :+ Daarna was het water afgekoeld en toen nog even in heet water. Zoon heeft ze net gegeten en had amper last *O*
Hij én ik zijn hier echt blij mee. Al doe ik het de volgende keer met heet water en dan niet laten afkoelen.

Kan ik ook weer nectarines en perziken kopen. Ik vind dat zó lekker maar zoon ook. En om het dan alleen te gaan eten, vind ik sneu voor hem. Vandaar dat ik ze niet meer wilde bestellen.

Ik ga dit met meer fruitsoorten doen, dan kijken in hoeverre de reactie vermindert en als dat niet genoeg blijkt, dan doe ik ze in de magnetron.

Dank jullie voor de tips :*
Fijn Mushanga ^O^
I found myself alone,
pi_214139777
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 21:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Het gaat er idd vooral om dat het warm wordt - de eiwitten in het fruit die lijken op de pollen-eiwitten waar de allergie voor is, zijn namelijk thermolabiel: ze veranderen als ze warm worden. En als die eiwitten dan veranderen, lijken ze niet meer genoeg op de pollen-eiwitten waar de allergie voor is, en komt er dus geen reactie meer :) . Dus hete kraan en magnetron werken op zelfde mechanisme, dus alleen magnetron proberen als hete kraan niet voldoende verwarmd krijgt is idd helemaal prima ^O^ hete kraan is meestal waarschijnlijk makkelijker inderdaad.
Interessant! Ik heb het ook met ananas, maar wist niet waarom verwarmen helpt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:18:55 #110
176471 oh-oh
pi_214139787
Alleen even heet water er overheen gieten is voldoende, ze hoeven niet liggen te weken hoor!
( Groucho Marx )
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:38:01 #111
176471 oh-oh
pi_214139946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Interessant! Ik heb het ook met ananas, maar wist niet waarom verwarmen helpt.
Met verse ananas heeft bijna iedereen het, maar als ie niet vers is is het geen enkel issue.
Toch vind ik verse ananas zo lekker dat ik de blaren maar gewoon voor lief neem af en toe.
( Groucho Marx )
pi_214140021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Met verse ananas heeft bijna iedereen het, maar als ie niet vers is is het geen enkel issue.
Toch vind ik verse ananas zo lekker dat ik de blaren maar gewoon voor lief neem af en toe.
Ik vind het ook geen enkel probleem om ze even te bakken met een schepje suiker hoor :9~. Vers eet ik hooguit 2 stukjes. Voor de smaak, maar verder waag ik me er niet aan.

Op groene kiwi's reageer ik ook heftig, maar die vind ik dan weer niet lekker genoeg om ook maar 1 stukje te eten. De gele zijn toch lekkerder. In mijn medisch dossier staat wel de kiwi-allergie benoemd. Het schijnt dat dat vaak samengaat met een allergie voor narcosemiddelen (als ik het goed heb onthouden). Daar heb ik dan weer geen last van, maar het moest en zou vastgelegd worden :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214140032
Bij ananas zijn het enzymen die eiwit verteren (en dus ook je mondvlees :+ ), geen allergenen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:58:39 #114
176471 oh-oh
pi_214140079
:D Ik heb echt zoveel allergieen maar geen medisch dossier daar over.
Katten kun je me echt binnen 10 minuten afvoeren ( ik ben echt allergisch voor mensen die katten thuis hebben zelfs! ) , en er zijn een paar dingen, waaronder honing ( maar dat is random, dat ligt aan de pollen ) en ve-tsin, daar heb ik zelfs wel eens een klaplong van gehad :') .
Maar ik heb altijd medicatie bij me, en ik voel het meteen, dus ik neem dan gewoon mijn meds.
( Groucho Marx )
pi_214140370
Regen :(
Werewolf
pi_214140376
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 21:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank voor je uitleg!
Hete kraan gebruik ik voor zacht fruit en de magnetron voor het harde fruit :Y
Zoon was echt verdrietig toen het tot hem doordrong dat hij veel fruit niet meer zou kunnen eten.
Nu is hij in de gloria :D
If they say
pi_214140385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Alleen even heet water er overheen gieten is voldoende, ze hoeven niet liggen te weken hoor!
Had ik wel gedaan :D Ik moet alles ook even goed testen, gaan we de komende tijd doen.
If they say
pi_214140397
Ananas door de zoetzure kip :9
If they say
  woensdag 3 juli 2024 @ 10:36:45 #119
176471 oh-oh
pi_214140405
Thaise pineapple rice :9~
( Groucho Marx )
pi_214140509
Wow een klaplong door ve-tsin :o

Ik zit op kantoor en heb echt een concentratie van 0 terwijl ik echt veel te doen heb. Maar mijn hoofd zit zo vol met gedachten en dingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I found myself alone,
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 juli 2024 @ 10:52:05 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214140546
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 10:48 schreef LeNeHe het volgende:

Ik zit op kantoor en heb echt een concentratie van 0 terwijl ik echt veel te doen heb. Maar mijn hoofd zit zo vol met gedachten en dingen.
SPOILER
:*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214140689
Ach @LeNeHe ;( Lastig zulke beslissingen. En soms wordt alles ook gewoon even teveel.
Sterkte :*
If they say
pi_214140709
quote:
SPOILER
Dikke knuffel :*
Werewolf
pi_214141109
quote:

SPOILER
Oef, dat is zeker niet niks. En deze tijd van het jaar is altijd al hectisch, daar komen de persoonlijke zorgen nog bovenop. Veel sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214141114
In het kader van klein leed: ik had net een afsrpaak bij de kapper en moest vervolgens door de regen naar huis fietsen }:|. Toch jammer.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 juli 2024 @ 11:54:40 #126
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214141243
quote:

SPOILER
Je spoiler is deels herkenbaar. Wij zaten in dezelfde situatie zo'n 3 weken geleden. Inmiddels hebben wij een plek gevonden en was de verhuizing vorige week. Dat gaf opluchting en minder stress, maar ook veel verdriet. En inderdaad gaat al het andere ook gewoon door. Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 juli 2024 @ 11:59:18 #127
176471 oh-oh
pi_214141293
Mijn ouders wachten ook al sinds feb op een aanleunwoning maar als het zo doorgaat moet mijn moeder eerder naar een verzorgingstehuis :{
( Groucho Marx )
pi_214141335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 10:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Ananas door de zoetzure kip :9
Tosti met ananas. :9
  woensdag 3 juli 2024 @ 12:15:37 #129
176471 oh-oh
pi_214141515
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 12:02 schreef vencodark het volgende:

[..]
Tosti met ananas. :9
Daar brand ik echt standaard mn mond aan :')
( Groucho Marx )
pi_214141731
quote:

SPOILER
Jeetje, probeer wat tijd voor jezelf te pakken ergens. Sterkte.
pi_214142032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 12:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Daar brand ik echt standaard mn mond aan :')
Blow it! :P
pi_214142489
Thanks allemaal O+

@oh-oh; zo dat is ook lang wachten zeg! Triest als het dan toch moet aankomen op het feit dat het helemaal niet meer gaat en je moeder naar een verpleeghuis zou moeten. Ook jij sterkte :*

Ah irritant phaidra, meteen je nieuwe coupe verregend -O-

Fijn om te lezen dat het rust gaf en er snel een plekje was livelink (los van het verdriet uiteraard).
I found myself alone,
  woensdag 3 juli 2024 @ 14:05:31 #133
176471 oh-oh
pi_214142665
Oh dat is echt niet heel lang natuurlijk tegenwoordig, mijn vader kreeg een hersenbloeding en het was al een wankel kaartenhuis, ze weigerden dat zelf te erkennen, maar ze gaan nu gewoon heel hard achteruit beiden helaas.
We riepen al jaren dat ze hulp moesten zoeken.
( Groucho Marx )
pi_214143152
Zo, ik ben weer los hoor, nou ja soort van. Fijne massagesessie gehad. Veeeeeeel te lang geleden, ik ging eens per maand maar was al 2 jaar niet geweest. Ga volgende week gewoon lekker weer :) en de week erna ook. Wie weet ben ik dan echt los voor de vakantie :D
  woensdag 3 juli 2024 @ 15:54:28 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214143660
@LeNeHe @oh-oh @livelink :* Moeilijk hoor, zulke dingen.
pi_214143777
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 15:05 schreef exode het volgende:
Zo, ik ben weer los hoor, nou ja soort van. Fijne massagesessie gehad. Veeeeeeel te lang geleden, ik ging eens per maand maar was al 2 jaar niet geweest. Ga volgende week gewoon lekker weer :) en de week erna ook. Wie weet ben ik dan echt los voor de vakantie :D
heerlijk he!
ik deed net een rondje chiropractor. Was hard nodig.
@LeNeHe :*
@BE hoe is het je moeder?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214143802
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:22:22 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214144040
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 16:02 schreef Vicky het volgende:

[..]
heerlijk he!
ik deed net een rondje chiropractor. Was hard nodig.
@:LeNeHe :*
@:BE hoe is het je moeder?
Niet zo goed...
SPOILER
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:27:24 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_214144102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 16:22 schreef BE het volgende:

[..]
Niet zo goed...
SPOILER
Ah wat vreselijk naar lijkt me dat. ;( Wel fijn dat ze niet zoveel pijn heeft. Sterkte ermee! :*
in de haak.
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:29:11 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214144115
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 16:27 schreef trui het volgende:

[..]
Ah wat vreselijk naar lijkt me dat. ;( Wel fijn dat ze niet zoveel pijn heeft. Sterkte ermee! :*
:* Tx!
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:29:12 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_214144116
LeNeHe, livelink & oho ook veel sterkte!
in de haak.
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:36:00 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_214144187
He wat een nare verhalen allemaal.

Ik kom eigenlijk een beetje om wat ervaringen.

Vandaag bij de gyn geweest, blijkbaar blijft er ergens toch wel bloed achter. Er zijn een aantal opties:

• nieuwe behandeling waarbij ze proberen een gangetje te maken naar het stuk baarmoeder waar dus bloed achter blijft
• bovenstaande en dan een mirena plaatsen, zodat het bloedverlies daarna hopelijk weer niks wordt zoals nu
• bovenstaande en dan een kylena, want minder hormonen, maar dan hopelijk ook nog steeds geen bloed verlies

Ik heb het na mijn essure niet zo op implantaten en zit eigenlijk ook niet te wachten op hormonen. Dat is wel waar ze eigenlijk op aansturen. Ik vind het inmiddels bijna jammer dat ik vorig jaar niet meteen in ben gegaan op "ruk de hele boel er maar uit".

Maarja: nu de baarmoeder en/of eierstokken verwijderen heeft natuurlijk ook zijn tegens.

Het enige wat ik wil is gewoon geen gezeik meer. Geen krampen die alleen met huilend met een dubbele dosis tramadol in bed op te vangen zijn, maar ook geen bloedverlies meer. Ik ben er gewoon zo klaar mee.

Dus ja, ik zoek ervaringen. Voors, tegens. En zulks. Want ik weet het niet meer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:38:41 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214144210
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2024 16:36 schreef Troel het volgende:
He wat een nare verhalen allemaal.

Ik kom eigenlijk een beetje om wat ervaringen.

Vandaag bij de gyn geweest, blijkbaar blijft er ergens toch wel bloed achter. Er zijn een aantal opties:

• nieuwe behandeling waarbij ze proberen een gangetje te maken naar het stuk baarmoeder waar dus bloed achter blijft
• bovenstaande en dan een mirena plaatsen, zodat het bloedverlies daarna hopelijk weer niks wordt zoals nu
• bovenstaande en dan een kylena, want minder hormonen, maar dan hopelijk ook nog steeds geen bloed verlies

Ik heb het na mijn essure niet zo op implantaten en zit eigenlijk ook niet te wachten op hormonen. Dat is wel waar ze eigenlijk op aansturen. Ik vind het inmiddels bijna jammer dat ik vorig jaar niet meteen in ben gegaan op "ruk de hele boel er maar uit".

Maarja: nu de baarmoeder en/of eierstokken verwijderen heeft natuurlijk ook zijn tegens.

Het enige wat ik wil is gewoon geen gezeik meer. Geen krampen die alleen met huilend met een dubbele dosis tramadol in bed op te vangen zijn, maar ook geen bloedverlies meer. Ik ben er gewoon zo klaar mee.

Dus ja, ik zoek ervaringen. Voors, tegens. En zulks. Want ik weet het niet meer.
En de boel frituren? Of heb je dat al eens gehad? Hoeheethetookalweer...
pi_214144923
quote:

[..]
Niet zo goed...
-O- ;(

[ Bericht 19% gewijzigd door Phaidra op 03-07-2024 18:02:45 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214145124
quote:

[..]
Niet zo goed...

😘😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214145199
quote:

[..]
Niet zo goed...
SPOILER
Och, wat rot. Continue benauwd zijn lijkt me heel naar. Ik hoop dat morfine op deze manier gaat werken. Sterkte voor jullie allemaal.
pi_214145237
Ff een crosspost uit het crohn-topic:

Dit is mijn verhaal, m'n naam is gefingeerd, en zo heb ik er nog tig.

SPOILER
Hoewel zulke ervaringen in het moment natuurlijk vrij naar zijn, kon ik er altijd de humor wel van inzien. (Behalve dan die ene keer dat ik op m'n werk achter de receptie m'n bureaustoel helemaal onder diarreede. Gelukkig had ik een panty aan voor de stukjes. :') )

Ik dacht altijd dat ik gewoon gevoelige darmen had en dat ik vast weer iets gegeten had waar ik slecht op reageerde. Brood bijvoorbeeld. En die vermoeidheid was waarschijnlijk gewoon een gebrek aan doorzettingsvermogen.

De laatste maanden heb ik alleen veel buikpijn, dagelijks meerdere keren diarree, veel slijm en af en toe bloed. M'n vermoeidheid is inmiddels zo heftig dat ik na een nachtrust van negen uur elke middag nog vier uur extra slaap.

Doorverwezen naar de mdl-arts. M'n calprotectine is 202. Pas na de vakantie is er plek voor een coloscopie maar om die tijd te overbruggen heb ik cholestyramine meegekregen. Dat werkt goed gelukkig.

De arts gaf aan dat het naast ibd ook kan zijn dat m'n gal niet terug geabsorbeerd wordt en dat dat m'n darm irriteert.

We gaan het zien!
pi_214145297
Oef, Spring, dat is ook naar. Mijn nichtje heeft ook Crohn, dus ik weet hoeveel narigheid dat kan geven. Hopelijk gaat het traject bij de mdl-arts wat opleveren!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 juli 2024 @ 18:27:48 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214145485
Tx ladies! O+

@Spring :*
pi_214145512
Dikke knuffel voor iedereen.

Ik ga vanavond mijn nieuwe citronella body spray testen.
Werewolf
  woensdag 3 juli 2024 @ 18:44:23 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214145767
Knuffel voor iedereen die dat nodig heeft.
pi_214145837
Wat een nare berichten allemaal ;(
Knuffel voor jullie :*
If they say
  woensdag 3 juli 2024 @ 21:57:18 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_214148201
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 16:38 schreef BE het volgende:

[..]
En de boel frituren? Of heb je dat al eens gehad? Hoeheethetookalweer...
Novasure. Dat heb ik dus gehad en daarmee is dus waarschijnlijk het bovenste stukje overgeslagen, maar kan het dus nu niet meer naar beneden. En omdat mijn eileiders weg zijn vanwege verwijderen van de essure, kan het bloed dus nergens heen, dus spanning.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juli 2024 @ 21:59:42 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_214148245
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 18:08 schreef -Spring het volgende:
De arts gaf aan dat het naast ibd ook kan zijn dat m'n gal niet terug geabsorbeerd wordt en dat dat m'n darm irriteert.
Ik heb dat dus ook af en toe. Maar dan als gevolg van mijn bar. operatie :) Thuis is dat niet zo heel erg, daar is het toilet vaak dichtbij en is er een douche naast. Hier bij mijn vriend moet ik eerst de trap af en is er geen fonteintje in het toilet. Daar ligt dus gewoon standaard een verpakking met schoonmaakdoekjes voor het geval dat. Sinds dat er ligt lucht het al heel erg op :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214148574
BE; :*

En Troel, wat een narigheid zeg! :{
En Spring; :X wat een netelige situaties, gelukkig hadden ze een kat die je de schuld kon geven, maar wat zal je je opgelaten hebben gevoeld.

Pinnenmutske, hopelijk helpt de citronella shizzle
I found myself alone,
pi_214149381
Nog geen mug gehoord.
Werewolf
  donderdag 4 juli 2024 @ 06:28:20 #157
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214149682
Wat een nare berichten, sterkte dames!
pi_214150115
:* voor iedereen die hem kan gebruiken!
  donderdag 4 juli 2024 @ 12:57:41 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214152839
Ok, ik zit me hier mega in te houden maar ik moet eigenlijk zo lachen!

Mijn moeder zat een beetje te tutten over ‘75 jaar en dan heb je een legging aan’
Dus ik zeg ‘ach joh… het is iig geen witte. Dat kan echt niet, dat is net als witte sportsokken.’

Drie keer raden wat de collega van de buurtzorg aan heeft… 🙄😭🤣

Ze heet iets dat heel erg op Gerda lijkt en zelf lijkt ze op Brunhilde. 🤣

Ze vind mijn moeder heel dapper dus die gaf me ook al een blik van ‘rot op met je dapper, ik heb toch geen keuze!’
pi_214152895
Sterkte en een knuffel voor iedereen die het nodig heeft :*
  donderdag 4 juli 2024 @ 13:14:57 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_214152960
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 12:57 schreef BE het volgende:
Ok, ik zit me hier mega in te houden maar ik moet eigenlijk zo lachen!

Mijn moeder zat een beetje te tutten over ‘75 jaar en dan heb je een legging aan’
Dus ik zeg ‘ach joh… het is iig geen witte. Dat kan echt niet, dat is net als witte sportsokken.’

Drie keer raden wat de collega van de buurtzorg aan heeft… 🙄😭🤣

Ze heet iets dat heel erg op Gerda lijkt en zelf lijkt ze op Brunhilde. 🤣

[ afbeelding ]

Ze vind mijn moeder heel dapper dus die gaf me ook al een blik van ‘rot op met je dapper, ik heb toch geen keuze!’
Oja, de eeuwige "ja maar ik vind het zo knap wat je doet". Ik snap het gevoel van je moeder helemaal. En hopelijk kun je je lach hier een beetje kwijt ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 juli 2024 @ 13:16:29 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_214152973
Net gebeld door de arts van gisteren. Overleg gehad met collega's en er zijn minder opties dan waar hij het gisteren over had. Het is OF het spiraaltje, OF de boel eruit.

Als ik dan kijk hoe ik overstuur was omdat ik het gevoel had dat ik weer hormonen en vooral weer een implantaat kreeg, was de keuze snel gemaakt. De arts zei zelf ook al wel dat hij het gevoel had dat het voor mij geen optie zou zijn, dus hij voelde dat goed aan. Nu afwachten op een nieuwe afspraak omdat allemaal door te spreken en kijken wat er kan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214153236
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juli 2024 13:16 schreef Troel het volgende:
Net gebeld door de arts van gisteren. Overleg gehad met collega's en er zijn minder opties dan waar hij het gisteren over had. Het is OF het spiraaltje, OF de boel eruit.

Als ik dan kijk hoe ik overstuur was omdat ik het gevoel had dat ik weer hormonen en vooral weer een implantaat kreeg, was de keuze snel gemaakt. De arts zei zelf ook al wel dat hij het gevoel had dat het voor mij geen optie zou zijn, dus hij voelde dat goed aan. Nu afwachten op een nieuwe afspraak omdat allemaal door te spreken en kijken wat er kan.
Knuffel :*
Werewolf
pi_214155270
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juli 2024 13:16 schreef Troel het volgende:

Boh, jammer dat er nu eigenlijk maar 1 optie is. Misschien ook makkelijker kiezen, maar toch wel heel ingrijpend.

@BE :D Ik zie het bijna voor me. Gelukkig is er in alle ellende ook nog wel iets te lachen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214158976
Sterkte Troel :*

En BE, zag het ook helemaal voor me, vooral met het plaatje erbij. :D
I found myself alone,
  donderdag 4 juli 2024 @ 22:18:39 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_214159469
Ik had de mug! Hij is nu doodt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 juli 2024 @ 07:33:06 #167
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_214161372
Yeah! Dode mug *O*
Go @Troel

Wel balen van die 2 brakke opties :{

Hier geen muggen, wel jeuk. Heb dinsdag 2 plekjes laten verwijderen, een kleintje op mijn rug en een dikke moedervlek in mijn nek. Nu heb ik geen last van het plekje of de hechtingen. Maar overal waar de pleister zat jeukt als een malle. Zelfs na een nacht zonder pleisters |:(
Ben ik wel mooi van die plekken af. De kapper bleef af en toe haken achter die in mijn nek. Die andere bloedde af en toe door mijn bh bandje. Dag plekjes :W
pi_214161730
Mijn dochter had gisteren van school een toetertje gekregen maar het was al kapot.

Goh, jammer hè. :+ :W

Had mijn man het gisteravond, toen ik naar werk was, voor haar gemaakt.
  vrijdag 5 juli 2024 @ 08:33:25 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_214161741
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 08:32 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter had gisteren van school een toetertje gekregen maar het was al kapot.

Had mijn man het gisteravond voor haar gemaakt.
Dan ga je toch nadenken over je levenskeuzes he ;) :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 juli 2024 @ 08:34:01 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_214161752
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 07:33 schreef Deepfreeze het volgende:
Yeah! Dode mug *O*
Go @:Troel

Wel balen van die 2 brakke opties :{

Hier geen muggen, wel jeuk. Heb dinsdag 2 plekjes laten verwijderen, een kleintje op mijn rug en een dikke moedervlek in mijn nek. Nu heb ik geen last van het plekje of de hechtingen. Maar overal waar de pleister zat jeukt als een malle. Zelfs na een nacht zonder pleisters |:(
Ben ik wel mooi van die plekken af. De kapper bleef af en toe haken achter die in mijn nek. Die andere bloedde af en toe door mijn bh bandje. Dag plekjes :W
Hebben ze sensitive pleisters gebruikt? Anders kan het heel goed een reactie op de latex zijn in de pleister.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 juli 2024 @ 08:52:53 #171
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_214161918
@vencodark wat een lieve vader *O*
Kan ze hem er morgenochtend niet wakker mee maken? Uurtje of 6? })

quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 08:34 schreef Troel het volgende:

[..]
Hebben ze sensitive pleisters gebruikt? Anders kan het heel goed een reactie op de latex zijn in de pleister.
Die had ik er zelf al opgedaan. Ook keirood. Mijn huid is gewoon wazig, snel geprikkeld. Sieraden, ziekenhuisbandjes, tape van het bloedprikken. Zodra de huid is afgesloten is het drama. Maar lekker aan de lucht drogen is toch beter.
pi_214162208
@Deepfreeze
A. Dan is hij al op werk. :+
B. Wie denk je dat er nog wél op bed ligt? :+
  vrijdag 5 juli 2024 @ 09:35:44 #173
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_214162333
@vencodark
Dan vandaag maar samen een liedje instuderen voor een show vanavond? :D
#if you can't beat them, join them
pi_214162377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:35 schreef Deepfreeze het volgende:
@:vencodark
Dan vandaag maar samen een liedje instuderen voor een show vanavond? :D
#if you can't beat them, join them
Gelukkig hebben daar nog een heeeeele zomervakantie voor. :')
Ik zie er echt serieus tegenop. Ze hebben nú al ruzie gehad inclusief het ene kind dat de andere krabt. :(
Is het al 19 augustus? :P
  vrijdag 5 juli 2024 @ 09:44:13 #175
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_214162388
Hier hebben we nog 2 weken tot de vakantie. Al hebben die pubers niet veel actie meer op school.

Gelukkig zijn die jongens de beste vrienden, die hebben tegenwoordig zelden gedoe. En vermaken ze zich samen ook prima.
En mochten ze wel ruzie krijgen, gaat de ene maar een rondje fietsen en de ander naar de boulderhal waar hij gratis kan boulderen. Dan ga ik een kop thee drinken op de bank. Voordeel van oudere kinderen :P
pi_214162414
@vencodark breng dat fluitje maar naar mij. Dan verdwijnt het in mn zwartegatenkeuken, net zoals het oortje wat zoon liet vallen. Poef. Weg :')
Kan het écht nergens vinden he, niet tussen de muur en wasmasjien, niet bij de koelkast. Lag zelfs op mn buik om te kijken achter de keukenplint. Nope. Gewoon weg :')
If they say
pi_214162426
Zoon heeft 52 dagen vakantie. 52! dagen😳
If they say
pi_214162470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier hebben we nog 2 weken tot de vakantie. Al hebben die pubers niet veel actie meer op school.

Gelukkig zijn die jongens de beste vrienden, die hebben tegenwoordig zelden gedoe. En vermaken ze zich samen ook prima.
En mochten ze wel ruzie krijgen, gaat de ene maar een rondje fietsen en de ander naar de boulderhal waar hij gratis kan boulderen. Dan ga ik een kop thee drinken op de bank. Voordeel van oudere kinderen :P
Hier volgende week activiteitenweek, dan maandag erop boeken brengen en dan vrij.
En echt hoor, oudere kinderen. Hij gaat gamen en ik ga Vikings O+ kijken.
If they say
pi_214162493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:47 schreef Mushanga71 het volgende:
@:vencodark breng dat fluitje maar naar mij. Dan verdwijnt het in mn zwartegatenkeuken, net zoals het oortje wat zoon liet vallen. Poef. Weg :')
Kan het écht nergens vinden he, niet tussen de muur en wasmasjien, niet bij de koelkast. Lag zelfs op mn buik om te kijken achter de keukenplint. Nope. Gewoon weg :')
Wij zijn, tijdens thuisonderwijs, eens een half jaar een setje oordoppen kwijt geweest. Het ene moment lag het op de bar, waar hij werkte, de volgende dag was het weg.
Knalrode dopjes met snoer!
Lag het is de jaszak van mijn man. Hij hing altijd zijn jas aan de barkruk en daar is het blijkbaar een keer ingegleden. :')
  vrijdag 5 juli 2024 @ 09:59:28 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214162511
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 08:32 schreef vencodark het volgende:

Had mijn man het gisteravond, toen ik naar werk was, voor haar gemaakt.
:D _O_
pi_214162632
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wij zijn, tijdens thuisonderwijs, eens een half jaar een setje oordoppen kwijt geweest. Het ene moment lag het op de bar, waar hij werkte, de volgende dag was het weg.
Lag het is de jaszak van mijn man. Hij hing altijd zijn jas aan de barkruk en daar is het blijkbaar een keer ingegleden. :')
Oh, kak :D
Maar zoon wil geen half jaar wachten met nieuwe :+
Gaat ie zn pa vragen voor nieuwe want van mij krijgt ie ze niet :')
If they say
pi_214162660
Oh boy. Ik moet nog zóveel doen. Heel de boekhouding van 2023 :'( en ik kom nergens aan toe. Ben mn focus kwijt :')
Zal ook wel in het zwarte gat liggen }:|
If they say
pi_214162705
Ik moet achter elkaar 2x hetzelfde online formulier invullen. 1e keer... Vlotjes. 2e keer... 'uw antwoord klopt niet'. En ik meen dus echt dat ik hetzelfde heb ingevuld als de vorige keer :')
pi_214162749
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 10:19 schreef Hupje het volgende:
Ik moet achter elkaar 2x hetzelfde online formulier invullen. 1e keer... Vlotjes. 2e keer... 'uw antwoord klopt niet'. En ik meen dus echt dat ik hetzelfde heb ingevuld als de vorige keer :')
Volgende keer ff een foto maken ;)

Oortje ligt niet achter/onder de koelkast. Wat er wel lag, was de onderkant van een duplo auto. Ik verdenk kleinzoon :D
If they say
pi_214162925
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 10:22 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Volgende keer ff een foto maken ;)
Het gaat om overtyp dingen. Ik vraag vriend dadelijk wel *)
pi_214163111
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 10:32 schreef Hupje het volgende:

[..]
Het gaat om overtyp dingen. Ik vraag vriend dadelijk wel *)
Das nog een betere optie :D
If they say
pi_214163302
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon heeft 52 dagen vakantie. 52! dagen😳
Wat een leven. _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214163355
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zo stopte de oudste vorige week even zijn beugel in zijn broekzak omdat hij wat ging eten. Na het eten: onderbeugel weg. Hele huis afgezocht, niet te vinden. Hij is naar de keuken gelopen, heeft daar zijn beugel uitgedaan en is vervolgens naar de bank gelopen om daar te gaan zitten. Kussens zijn eraf geweest, onder de bank gekeken, niks. Echt. Hoe dan! :') Gelukkig was het bijna zijn wisseldag en kon hij de volgende beugel vast indoen zonder problemen. Maar nu wel gezegd dat hij al-tijd zijn beugelbakje moet gebruiken. Anders eet hij maar niet }:|.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator vrijdag 5 juli 2024 @ 13:05:10 #189
447051 crew  Peejtur
pi_214164917
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:18 schreef Troel het volgende:
Ik had de mug! Hij is nu doodt.
:W
pi_214166184
O ja zo’n Bermuda driehoek hebben wij thuis ook. Van alles verdwijnt erin.

Oef Phaidra, dat is wel even balen! Gelukkig dat het bijna wisseldag was dan.

E. heeft sinds kort zo’n hyraxbeugel (waar ik eerst dacht dat het een heel gedoe zou zijn, maar valt alleszins mee) en die legt hem echt overal en nergens neer. Die zie ik ook nog eens verdwijnen ondanks het feit dat ik 100x roep dat ie in het beugelbakje moet :X

[ Bericht 0% gewijzigd door LeNeHe op 05-07-2024 14:53:04 (Typo) ]
I found myself alone,
pi_214166203
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 14:52 schreef LeNeHe het volgende:

E. heeft sinds kort zo’n hyraxbeugel (waar ik eerst dacht dat het een heel gedoe zou zijn, maar valt alleszins mee) en die legt hem echt overal en nergens neer. Die zie ik ook nog eens verdwijnen ondanks het feit dat ik 100x roep dat ie in het beugelbakje moet :X

Mushanga, lekker lang 52 dagen!
I found myself alone,
pi_214166222
Jemig… lekker bezig, quote mezelf ipv post wijzigen oO< 8)7
I found myself alone,
pi_214166598
Oortje gevonden. Achter de wasmachine.

Niet quoten. Haal het straks weg.

SPOILER

[ Bericht 60% gewijzigd door Mushanga71 op 05-07-2024 22:39:02 ]
If they say
pi_214166624
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 14:55 schreef LeNeHe het volgende:
Jemig… lekker bezig, quote mezelf ipv post wijzigen oO< 8)7
If they say
pi_214166756
quote:

Ik had een vaste beugel, die kon ik niet kwijtraken.
Werewolf
pi_214167206
Gelukkig weer terecht @mushanga en w.b. je spoiler; :{ en knuffel
I found myself alone,
  vrijdag 5 juli 2024 @ 16:43:59 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_214167481
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:05 schreef Peejtur het volgende:

[..]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 juli 2024 @ 18:01:29 #198
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214168766
Ach mush, zo hoort het toch ook niet te gaan he... Ene oor in, andere oor uit voor zo ver dat gaat.

Mijn dochter heeft 45 dagen vakantie (ik 40) en dat vind ik al lang. Laat staan 52. Gelukkig gaat ze af en toe een dagje naar de bos-bso.
pi_214169590
quote:

Hyrax zit toch vast? Althans dat zat 'ie bij mijn kinderen wel, die moesten we elke ochtend een slagje uitdraaien. En moest ook toen het draaien klaar was nog volgens mij een half jaar blijven zitten zodat de boel weer stevig aan elkaar zat of iets dergelijks. Dus vandaar mijn vraag, kan me dan niet zo goed voorstellen dat je zo'n beugel in en uit kan doen zelf.

@Mushanga71 :*
pi_214169625
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 18:01 schreef Tink89 het volgende:
Ach mush, zo hoort het toch ook niet te gaan he... Ene oor in, andere oor uit voor zo ver dat gaat.

Mijn dochter heeft 45 dagen vakantie (ik 40) en dat vind ik al lang. Laat staan 52. Gelukkig gaat ze af en toe een dagje naar de bos-bso.
Doe mn best om het te laten. Het erge is, ik heb nog geen traan gelaten om mijn beslissing :@

Zijn maar 51 dagen want ipv vrijdag is hij nu komende maandag vrij :D
Is toch prima in de vakantie af en toe naar de bso. Heb jij even je handen vrij en zij kan heerlijk met andere kinderen spelen. Win win hoor :)

Again, niet quoten :@

SPOILER
Heb net wél wat aan de boekhouding gedaan. Dat wat ik kon doen, is nu gedaan. De rest ligt overal en nergens :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Mushanga71 op 05-07-2024 22:39:45 ]
If they say
pi_214170815
@Mushanga71 hopelijk snel actie voor jullie. Lijkt me geen "gezonde" situatie 😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 5 juli 2024 @ 19:56:03 #202
176471 oh-oh
pi_214170847
Mush die zette ik toch echt eruit, je wil toch niet zo wachten tot ie zn eigen hut heeft? Er is niks te koop als die hypotheek straks eindelijk kan :X
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 juli 2024 @ 19:59:58 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214170926
Dikke knuf en :* voor @Mushanga71

Edit: en uiteraard voor alle anderen die het kunnen gebruiken

[ Bericht 13% gewijzigd door Whiskers2009 op 05-07-2024 21:36:56 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 5 juli 2024 @ 20:13:24 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_214171250
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Mush die zette ik toch echt eruit, je wil toch niet zo wachten tot ie zn eigen hut heeft? Er is niks te koop als die hypotheek straks eindelijk kan :X
Dit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214171799
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 18:50 schreef Nijna het volgende:

[..]
Hyrax zit toch vast? Althans dat zat 'ie bij mijn kinderen wel, die moesten we elke ochtend een slagje uitdraaien. En moest ook toen het draaien klaar was nog volgens mij een half jaar blijven zitten zodat de boel weer stevig aan elkaar zat of iets dergelijks. Dus vandaar mijn vraag, kan me dan niet zo goed voorstellen dat je zo'n beugel in en uit kan doen zelf.

@:Mushanga71 :*
Je hebt gelijk ;) . Ik dacht het het een hyrax heette, maar het is blijkbaar een plaatbeugel met een schroef in het midden die elke week een slagje gedraaid moet worden.
I found myself alone,
pi_214172973
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 20:30 schreef LeNeHe het volgende:

[..]
Je hebt gelijk ;) . Ik dacht het het een hyrax heette, maar het is blijkbaar een plaatbeugel met een schroef in het midden die elke week een slagje gedraaid moet worden.
Een expantieplaatje. Die heb ik ook gehad.
Zelfde idee als de hydrax alleen gaat het wat minder snel met 1x in de week aandraaien dus ik vermoed voor kleinere aanpassingen.
pi_214173295
Hypotheek aanvragen met eigen zaak vind ik echt een drama, lang wachten steeds nieuwe stukken opsturen.
Bij ons is het sinds vandaag rond en getekend. Een hele hoop stress die van ons afgevallen is van de laatste tijd (huis kwam ineens langs en hadden nog geen hypotheekaanvraag lopen en al hadden we wel verwacht dat het makkelijk zou moeten lukken hielden ze ons lang in spanning en dan hebben we nog een snelle partij, van de andere aanvraag hoorden we nog later wat en die wilde nog extra stukken).
Eigen huis is ook in 4 dagen verkocht (nog niet getekend maar denk dat het voorlopig koopcontract morgen of maandag binnen zal zijn).

Maar mush wel echt klote zo’n reactie van hem. Ik hoop echt voor je dat alles snel geregeld kan worden dit is geen houden aan :*

BE wat naar dat het zo slecht gaat met je moeder, gelukkig nog wel een momentje van humor nog tussendoor!
pi_214173819
Ach jeetje @Mushanga71 :{ ;( . Goede beslissing was het, dat is duidelijk. Maar de situatie nu is wel flink klote. Pas goed op jezelf :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214174544
Dank meiden. Dit sterkt me ook telkens weer dat ik de goede beslissing heb genomen. Het wordt echt niet beter, alleen maar slechter :{

Hem eruit gooien is ook weer zowat. Ik zou precies hetzelfde zeggen als ik dit zou lezen. Maar het doen... Ik hoop toch dat het lukt met de extra hypotheek. Zo niet, dan zal het huren worden. Niet dat dát makkelijk is :')

Wat fijn dat jullie hypotheek rond is hillie! Gefeliciteerd :* Het is echt drama om als ondernemer een hypotheek te krijgen. Vind dat best idioot. Zelfs een vaste baan is tegenwoordig niet echt vast meer, dus waar hebben we het over? Snap niet dat het zo moeilijk moet gaan.
We gaan het zien hier. Eerst 2023 maar es af zien te krijgen.
If they say
  vrijdag 5 juli 2024 @ 22:53:52 #210
176471 oh-oh
pi_214174953
Als hij zich zo gedraagt waar zijn kind ook bij is maakt het voor jou toch niet uit hoe makkelijk het voor hem gaat zijn om iets anders te vinden?
Het moet gewoon snel anders :*
( Groucho Marx )
pi_214175034
Ik snap wel dat je hem er niet zo maar uit gooit, je hebt ook nog samen een zaak, als dat makkelijk was om te splitsen dan hadden jullie het sowieso wel op een andere manier aangepakt. Maar het zou voor jou en voor zoon waarschijnlijk wel het beste zijn.

Maar wel klote! Hopelijk krijg je de stukken van 2023 snel rond en kunnen jullie gouw kijken naar oplossingen! Hopelijk hoeven jullie niet al te lang op je tanden te bijten
pi_214175104
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Als hij zich zo gedraagt waar zijn kind ook bij is maakt het voor jou toch niet uit hoe makkelijk het voor hem gaat zijn om iets anders te vinden?
Het moet gewoon snel anders :*
Huurwoning is ook niet makkelijk, zeker niet qua kosten.

Niet quoten...
SPOILER
En dat idd hillie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mushanga71 op 06-07-2024 08:52:27 ]
If they say
pi_214177592
Gisteravond ging mijn foon dood :'( . Doet niks meer, zelfs het lampje van de batterij gaat niet meer aan ;( Om 01.30 uur vannacht voor een nieuwe gekeken en die ga ik zo ophalen.
Maar, ben alles kwijt. Al mijn notities, foto`s van maar een paar maanden want die had ik gelukkig toen op een sd kaartje gezet. Maar al mijn notities... ;( De app gesprekken weet ik nog niet, die werden wel geback-upt, geloof ik. Maar al mijn notities...en misschien mijn gesprekken. En daar zit er eentje bij met mijn oom en die leeft niet meer.
Ben hier gewoon echt ziek van. Oke, hij was 6,5 jaar oud, maar toch... Nu heb ik een foon maat koelkast gekocht en ik had een mooie roze elegante galaxy s7 :')
If they say
pi_214177630
Ow, dat is wel echt klote :{ je zou kunnen kijken er in de buurt een telefoon specialist zit, die wellicht toch de gegevens nog ergens vandaan kan toveren. Maar wel zuur zeg!
pi_214177803
Was hier in het topic nu ook iemand die handdoekzegels van de appie zocht? Ik ben (bijna) compleet (ze hebben steeds niet alles op voorraad dus ben al 5 keer op en neer geweest).

Maar heb door m’n oproep op fok en op Facebook ook heel veel kaarten over. Ik meen dat er hier ook iemand was die spaarde, de rest geef ik dan weg in fhf.
pi_214177895
Zo meteen afzwemmen voor Simon *O* . Hij heeft nergens last van, maar ik ben best zenuwachtig :') .
Daarna nog een feestje voor zijn verjaardag van een paar dagen terug.

Mush, balen van je telefoon!
pi_214177904
Fijn dat hij zelf nergens last van heeft! Succes voor Simon! Maar dat gaat vast goed komen!
  zaterdag 6 juli 2024 @ 10:42:34 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214178489
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 09:23 schreef hilliebillie het volgende:
Was hier in het topic nu ook iemand die handdoekzegels van de appie zocht? Ik ben (bijna) compleet (ze hebben steeds niet alles op voorraad dus ben al 5 keer op en neer geweest).

Maar heb door m’n oproep op fok en op Facebook ook heel veel kaarten over. Ik meen dat er hier ook iemand was die spaarde, de rest geef ik dan weg in fhf.
Dat was ik, maar ben compleet. Geef maar weg!
  zaterdag 6 juli 2024 @ 12:43:05 #219
176471 oh-oh
pi_214179478
Ik had ook zo een oudere telefoon, kocht net op tijd een upgrade, dat is wel ook ech living on the egde Mush!
Verder heb ik je spoiler gemist, maar hoop ik echt dat het realistisch is dat ie zelfs als alles snel rond is binnen een jaar een woning heeft op welke manier dan ook, helemaal in jullie regio...
( Groucho Marx )
pi_214191675
Juichen! *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214192206
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef PoesInDoos het volgende:
Juichen! *O*
Wij keken het met de kinderen in de kroeg O+
Zo ontzettend genoten van deze avond!
pi_214192239
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 23:35 schreef LeSage het volgende:

[..]
Wij keken het met de kinderen in de kroeg O+
Zo ontzettend genoten van deze avond!
Kon je de spanning aan?!
Ik heb zoon beloofd dat als we de finale halen we ook ergens op een groot scherm gaan kijken. Fingers crossed!!
pi_214192247
Hier de eerste wedstrijd die ik kon kijken omdat ik deze keer niet hoefde te werken. Op de kermis dus buiten en best koud. Maar wel erg gezellig!
pi_214192274
Yessss, halve finale *O* w/ *O*

Yay, afzwemmen! Hoe ging het Tolstoi?

Ik heb gevraagd bij mm, een Samsung deskundige hillie en hij zei dat het waarschijnlijk het moederbord is. Maar dochter gaat er naar kijken, misschien krijgt zij hem nog aan de praat. En anders weet ik nog wel een bedrijf die het misschien kan doen. Dus ik wacht wel even af, al heb ik eerlijk gezegd de hoop opgegeven.

oh-oh, ik hoop ook dat het binnen niet al te lange tijd allemaal rond is. Mijn grootvader zei altijd: ook dit gaat voorbij...en daar ga ik ook wel vanuit.
Oeh, net op tijd geweest dus met je foon! Ik kreeg waarschuwing op waarschuwing van zoon om een nieuwe te kopen, maar ja. ben nou eenmaal eigenwijs :+

Heb nu een Samsung galaxy S24. Dan maar meteen een goede en die updates zijn er voor de komende 7 jaar dus ik kan ff vooruit :P
If they say
pi_214192298
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 23:36 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Kon je de spanning aan?!
Ik heb zoon beloofd dat als we de finale halen we ook ergens op een groot scherm gaan kijken. Fingers crossed!!
Ik word in ieder geval geen 100 meer ben ik bang.

De jongens wilden na de eerste helft eigenlijk naar huis, teleurgesteld. Maar we zijn aan het schilderen in de woonkamer, dus geen tv :D

En de belevenis in een kroeg is zo tof voor ze! Ze lagen net nog te stuiteren in bed van de spanning. Nu wel lekker aan het snurken.
pi_214192320
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 23:41 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik word in ieder geval geen 100 meer ben ik bang.

De jongens wilden na de eerste helft eigenlijk naar huis, teleurgesteld. Maar we zijn aan het schilderen in de woonkamer, dus geen tv :D

En de belevenis in een kroeg is zo tof voor ze! Ze lagen net nog te stuiteren in bed van de spanning. Nu wel lekker aan het snurken.
Wat een awesome ervaring voor ze! O+ Hopelijk krijgen ze de komende week er nog 2 van zulke bij.
pi_214194112
B-diploma in the pocket *O* . Hij deed het supergoed, bij duiken door het gat ging ie nog even een paar meter doorzwemmen onder water :) , kleine uitslover :+
Verder is ie gruwelijk verwend door opa en oma en andere familie.

Ik ben geen voetbalfan, dus heb nog niks gekeken.
  zondag 7 juli 2024 @ 09:29:07 #228
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214194142
Ik heb ook niet gekeken, maar vind het wel fijn voor de fans dat we door zijn.

En ik heb gisteren onze pruimenboom leeg geplukt. Meer dan 17 kilo. Nu net de tweede pruimentaart uit de oven, nog een kilo of 10 uitgedeeld aan buren en andere dorpsgenoten en straks komen er nog twee vrienden allebei 2 kilo halen.

Nu door met het verzamelen van alles wat in de caravan moet zo. We vertrekken dinsdag, morgen de kinderen nog een dagje opvang, hebben wij onze handen vrij om vertrekklaar te raken. Dan is het een kwestie van dinsdagochtend de tandenborstels en hoofdkussens verzamelen en gaaaaan.
pi_214194307
Wow, @Tink89, 17 kilo :o . Dat eet je niet even weg met je gezin, lief dat je al zoveel deelt met anderen.
Al bijna op vakantie, ook fijn!
pi_214194422
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:

En ik heb gisteren onze pruimenboom leeg geplukt. Meer dan 17 kilo. Nu net de tweede pruimentaart uit de oven, nog een kilo of 10 uitgedeeld aan buren en andere dorpsgenoten en straks komen er nog twee vrienden allebei 2 kilo halen.

Nu door met het verzamelen van alles wat in de caravan moet zo. We vertrekken dinsdag, morgen de kinderen nog een dagje opvang, hebben wij onze handen vrij om vertrekklaar te raken. Dan is het een kwestie van dinsdagochtend de tandenborstels en hoofdkussens verzamelen en gaaaaan.
Veel plezier en wow zoveel pruimen.
Werewolf
  zondag 7 juli 2024 @ 10:06:18 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214194589
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:

Jouw pruimentaart! _O_

Bij mijn ouders waren er wel wat rijpe, maar ook nog veel net niet.
pi_214195594
Hier was het net Oudjaarsavond gisterenavond, wat een geluid joh. Vuurwerk, toeteren, gillende tieners in de speeltuin tegenover ons huis. Maar ik was zo moe, ik viel zo in slaap.

Vanmiddag gaat B naar een kinderfeestje, bekende hij net dat ze een horrorfilm gaan kijken. Die mannetjes zijn 9 en 10. Even overleg was wel het minste lijkt mij als ouder zijnde. Kortom B eet taart, geeft cadeaus en gaat voor de film naar huis. Ze wonen dichtbij gelukkig.
Hij is het er ook mee eens en zelfs opgelucht. Ze gaan een Freddy Kreuger film kijken overigens.....B onze bange poeperd, maar goed ik begreep dat de vader van B zijn beste vriendje ook van niets wist en not amused is.
pi_214195708
Oh ja, zoals ieder schooljaar: reminder om de tassen van je kinderen leeg te halen en te wassen :D
pi_214195728
En wij waren weer eens impulsief.

Vriend had gisterochtend de bank naar voor geschoven (blijkbaar om te stofzuigen).
Ik vroeg of hij van plan was te schilderen. De lambrisering moest nog steeds een keer opnieuw.
Niet het plan, wel een goed idee. Toen bleek de kleur die we erop hadden zitten bijna op, dus nieuwe kleur uitgezocht (fifties Peach van Flexa wordt het). Maar als er dan toch geschilderd zou worden, dan ook maar de woonkamer witten. En dan de eetkamer ook maar meteen.
Conclusie: 2 dagen het halve huis schilderen :')
pi_214195746
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 11:39 schreef exode het volgende:
Hier was het net Oudjaarsavond gisterenavond, wat een geluid joh. Vuurwerk, toeteren, gillende tieners in de speeltuin tegenover ons huis. Maar ik was zo moe, ik viel zo in slaap.

Vanmiddag gaat B naar een kinderfeestje, bekende hij net dat ze een horrorfilm gaan kijken. Die mannetjes zijn 9 en 10. Even overleg was wel het minste lijkt mij als ouder zijnde. Kortom B eet taart, geeft cadeaus en gaat voor de film naar huis. Ze wonen dichtbij gelukkig.
Hij is het er ook mee eens en zelfs opgelucht. Ze gaan een Freddy Kreuger film kijken overigens.....B onze bange poeperd, maar goed ik begreep dat de vader van B zijn beste vriendje ook van niets wist en not amused is.
Wat een raar kinderfeestje op die leeftijd :?
Ik heb eens een half slaapfeestje tijdschriften gelezen omdat ze jeepers creepers moesten en zouden kijken. Ik hou daar niet van, dus met het risico een enorm watje te zijn lekker niet gekeken.
Ik vind het altijd stom om zoiets aan anderen op te leggen. Als ik wel had gekeken toen had ik er waarschijnlijk nog tijden slecht van geslapen.
pi_214196001
Inderdaad wel een rare film om te gaan kijken op een kinderfeestje :?
Fijn dat B het er ook mee eens is.
pi_214196030
Nou, ik zit een leuk App contact met de moeder in kwestie, blijkbaar waren er meer ouders die verontrust waren geraakt....ze gaat nu nadenken over een andere film. Ik heb de tip gegeven de selectie te beperken tot de leeftijd 12 bij Pathe ipv 16.....

De jongen in kwestie trakteerde deze week ook cola in groep 5/6. Dus B heeft voor het eerst in zijn leven cola op. Waren we ook niet zo blij mee.
pi_214196037
Beseffen die ouders dat ze B een mogelijke schrik gaan aanjagen?

:?
Werewolf
pi_214196053
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Beseffen die ouders dat ze B een mogelijke schrik gaan aanjagen?

:?
Nou, niet alleen B, ik ken geen 9 jarige die hier blij van wordt. Hij is samen met de jarige de enige 10 jarige op het feestje.
pi_214196069
Nou, het is geregeld, ze gaan een andere film kijken. Ik heb al met B afgesproken dat hij zijn telefoon meeneemt en altijd mag bellen of Appen dat ik hem kan komen halen. Zo met wegbrengen kijk ik de moeder nog eens diep in de ogen om te verifieren dat er echt geen horrorfilm opgezet wordt.

Het is lastig communiceren, ze is Russisch en spreekt gebrekkig Engels en nog gebrekkiger Nederlands.
pi_214196153
Ik dacht ook echt even dat ik overdreven reageerde aangezien wat dagen achter de rug hebben die niet bepaald goed zijn voor mijn slaap.
Maar toen de ouders van B zijn andere vriendjes nog heftiger reageerden en het hele feestje wilden overslaan was ik toch wel opgelucht O-)

SPOILER
pi_214196265
Wat heftig Exode. En vervelend dat je er dan toch nog zo lang op moet wachten. Gelukkig wel vakantie, dat scheelt misschien.

Zoon was dit weekend op voetbalkamp. Vanwege de storm waren er gisteren overdag wat tenten ingestort en weer opzetten lukte qua tijd/mankracht niet meer, dus moesten alle kinderen gewoon thuis slapen. Man heeft zoon opgehaald na de wedstrijd en het was echt een vies stinkend stuiterend mannnetje dat binnenkwam. Eén gewone schoen en een voetbalschoen aan, zonder sokken ( :? ) Blauwe mond van de slushpuppy (wat er al heel lang op zat blijkbaar en niet zo snel eraf te boenen was) en mega enthousiast over de wedstrijd. Vanmorgen om 8 uur moest hij weer op de club zijn voor de rest van het programma.
pi_214196314
Jeetje exode, wat heftig zeg. Heel veel sterkte met het maken van de keuze.

FF, klinkt wel zoals een echt kamp hoort te zijn O+
  zondag 7 juli 2024 @ 13:15:26 #244
176471 oh-oh
pi_214196344
Oh exode dat is ook niet mis zeg!
Heftig, je zou van minder wakker liggen hoor.
Ik heb geen voetbal gekeken en er was ook helemaal geen geluid hier buiten, er zijn ook maar twee huizen oranje versierd in deze toch wel dichtbevolkte wijk :D
( Groucho Marx )
pi_214196911
Exode ik snap dat je er wakker van gelegen hebt, dit is niet mis! Maar verder geen specifieke aanleiding gevonden dan, behalve dat ze dus een tumor willen uitsluiten?
Heftig! Ondanks dat het ziekenhuis er geen haast bij voelt, lijkt het me toch spannend!

Zo’n film op een feestje die leeftijd lijkt me ook geen handige keuze (ondanks dat mijn 10-jarige wel van dat soort films houdt). Ik zou daarin nooit andere kinderen meenemen (ik hou er zelf ook helemaal niet van) en al helemaal niet in de bioscoop want op een groot scherm komt het toch allemaal wat heftiger binnen.

Nog een geluk dat die jongen zelf dus wel al verteld had wat ze gingen doen zodat het nog vooraf in de kiem te smoren is.
pi_214196976
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 12:51 schreef exode het volgende:
SPOILER
SPOILER
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214197268
Goede tip, Vanyel. Nemen we mee in onze lijst van vragen als we naar de endocrinoloog gaan.

Hillie, nee, geen andere afwijkingen gevonden. De bloedwaardes kwamen overeen met wat ze bij de handscan zagen. Nu willen ze alleen nog uitsluiten dat er dus iets in zijn hersenen fout zit wat die hormonen aanmaakt. En het is standaard en ze doen het bij jongens vrijwel altijd, maar de arts had een uitgebreid verhaal over wat en hoe als het fout zit. Tot dat moment dacht ik 'het is de procedure, het is om het uit te sluiten' etc. Maar ik hing met buikpijn op.
En B die 15 minuten doodstil in zo'n tunnel moet liggen, is óok niet bepaald een leuk vooruitzicht.

Na alle uitslagen en gesprekken gaan we ook in overleg met de huisarts. B is een KID kind en dit kan wel eens een reden zijn om vervroegd contact te laten leggen via de huisarts.
pi_214198601
Ach @exode, dat is ook niet niks.
Ik heb een tijdje stage gelopen bij een onderzoeksgroep waar we ook scans van een uur deden bij kinderen, jonger nog (6-12jr) en die mochten altijd een film kijken of muziek luisteren in de scanner. En ze krijgen een knop mee naar binnen voor als ze in paniek raken oid en dan kunnen ze met degene die achter de scan computer zit praten. Bij ons vonden vrijwel alle kinderen het spannend, maar veruit de meesten ondergingen het hartstikke goed :). Geen garantie natuurlijk dat muziek/filmpje ook bij jullie zkh kan, maar meestal denken ze er bij kinderen wel beetje over na hoe ze het minder spannend kunnen maken. Hopelijk helpt dat iets voor je gevoel :* .

Hier ook hoop getoeter en vuurwerk (/explosies) gisteren, maar zit natuurlijk ook niet ver bij jou vandaan, dus verbaast me niks dat jullie dat ook hadden.
pi_214199884
Ik begreep dat de MRI maar 15 minuten gaat duren en ik erbij mag zitten. Hij krijgt muziek op en mag eventueel zelf wat meenemen om te luisteren. Zodra de datum bekend is en we wat dichter op die datum zitten, overleggen we met hem wat hij graag zou willen. Het Antonius heeft ook filmpjes voor kinderen om uitleg te geven, dus die ga ik ook met hem kijken.
pi_214200433
Dat klinkt al fijn! Onze scans waren zo lang omdat het voor onderzoek was en we ze ook nog spelletjes lieten doen in de scanner daarvoor. Maar zelfs zo lang ging eigenlijk altijd goed, dat wilde ik er vooral mee zeggen :). Vooraf de filmpjes kijken kan inderdaad enorm helpen! Fijn dat ze dat hebben.
pi_214204282
Heftig Exode!

Bij Kim is een tijd geleden een test gedaan toen ze nog bij de kinderarts onder controle was omdat ze best klein is.
Ik weet de naam niet meer, maar was voor een syndroom wat het zou kunnen verklaren. Als je dan leest wat dat allemaal voor gevolgen zou kunnen hebben was dat best eng. Gelukkig kwam er niks uit.
Geen oorzaak voor het klein zijn. Behalve dat ik ook maar 165 ben en vader niet veel langer.
Ze al jong ongesteld werd en ook al jaren ritalin slikt.

En verder volgen we hier trouw alle wedstrijden van Oranje! *O*
Kim en Tyler ook een aantal andere EK wedstrijden. En als we bij mijn vader zijn in het verpleeghuis die ook helemaal versierd is, is er ook altijd wel een wedstrijd te kijken.

Morgen krijg ik uitslag van bloedonderzoek. Ik ben telkens duizelig, tintelende vingers, afgekneld gevoel in linkerbeen, dikke voet en enkels die niet meer weggaan. Terwijl het niet warm is. Onder andere. Hopelijk komt er wat uit.
pi_214207287
Zo'n kinderfeestje op die leeftijd klink echt bizar, ik vind dat je je nog netjes hebt gehouden Exode! Ik weet nog dat ik een slaapfeestje had toen ik een jaar of 14 was, we gingen the dentist kijken en ik vond het echt vreselijk. Dan had het er bij mij nog gewoon mee te maken dat ik niet zo van de enge films was op dat moment, helemaal niet in combinatie met een groep kinderen waar je niet jezelf bij kon zijn zonder uitgelachen te worden. Maar voor kinderen van 9 en 10 jaar vind ik echt niet kunnen, al vinden ze het wel leuk, er zit niet voor niets een leeftijdsgrens op films.

Heel veel sterkte voor je spoiler trouwens, wat een zorgen ;( :*

Ingrid jij ook heel veel sterkte en beterschap, hopelijk levert de uitslag iets op en kan er dan ook naar een oplossing toegewerkt worden.

Ik moet nog 3 weken tot mijn vakantie en het voelt alsof mijn hele lijf en hoofd nu alvast in de proteststand gaan. Heb ook echt een super kort lontje, al moet ik waarschijnlijk ook gewoon ongesteld worden. Kan iemand de tijd wat vooruit zetten? 8)7
pi_214207384
Volwassenen krijgen ook muziek in een mri hoor :Y

Niet dat dat het gerammel en gestamp van het apparaat overstemt, maar dat terzijde.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214207443
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Volwassenen krijgen ook muziek in een mri hoor :Y

Niet dat dat het gerammel en gestamp van het apparaat overstemt, maar dat terzijde.
Idd. Dat gestamp :{
Werewolf
  maandag 8 juli 2024 @ 09:38:08 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_214207606
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 09:23 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Idd. Dat gestamp :{
Ik vond dat gestamp minder erg dan de radio 538 die ik te horen kreeg ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214208130
Ik snap dat je met buikpijn ophing na zo’n telefoontje exode! Het is niet niks allemaal.
Hoe was het kinderfeestje nog geweest? Hadden ze inderdaad gekozen voor een andere film?

Ingrid hopelijk komt er voor jou duidelijkheid dat je aan herstel kan werken!
pi_214208570
B vond het een leuk feestje, ze zijn thuis gebleven en hebben veel spellen gedaan en een Pokemon film gekeken. Er waren ook een paar Russiche jongens dat vond ie behoorlijk interessant. Ik haalde hem met een blij koppie op iig.

De moeder bood ter plekke haar excuses nog aan en voelde zich duidelijk ongemakkelijk. Ze bedankte me wel dat het zo was gegaan ipv dat B gewoon niet was gekomen.
pi_214209854
Ach @exode, wat een stress allemaal ;( Het zal niks zijn maar voordat je die zekerheid hebt... Knuffel voor jullie :*
En goed opgelost, een pokemonfilm ;)

Nou vind ik best wat van minimumleeftijd bij de bios. Zoon wil naar Deadpool vs Wolverine en dies 16+. Hij komt zelfs niet binnen samen met mij en dat vind ik idioot. Ik ben de ouder dus dan wil ik dat zelf kunnen bepalen? Forget it :X
En ik sta echt achter de minimum leeftijden voor films, maar Deadpool is meer humor dan wat anders.
If they say
pi_214210627
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 12:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ach @:exode, wat een stress allemaal ;( Het zal niks zijn maar voordat je die zekerheid hebt... Knuffel voor jullie :*

Nou vind ik best wat van minimumleeftijd bij de bios. Zoon wil naar Deadpool vs Wolverine en dies 16+. Hij komt zelfs niet binnen samen met mij en dat vind ik idioot. Ik ben de ouder dus dan wil ik dat zelf kunnen bepalen? Forget it :X
En ik sta echt achter de minimum leeftijden voor films, maar Deadpool is meer humor dan wat anders.
T is 15 en heeft de Deadpoolfilms gezien. Ze heeft er zwaar de P in dat ze niet mee mag naar de bios.

Nog 2,5 uur en dan vakantie!! Ik ben thuis ingelogd, heb niks te doen.. zit de minuten weg te kijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214210908
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 14:31 schreef Vicky het volgende:

[..]
T is 15 en heeft de Deadpoolfilms gezien. Ze heeft er zwaar de P in dat ze niet mee mag naar de bios.

Nog 2,5 uur en dan vakantie!! Ik ben thuis ingelogd, heb niks te doen.. zit de minuten weg te kijken.
Zoon ook en is al bezig met plannetjes om illegaal de bios binnen te komen of te illegaal kijken :D
GoT en Vikings enzo mag ie niet van me kijken maar Deadpool... :')

Yay, nu nog 2 uur tot je vakantie ;)
If they say
pi_214211363
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 15:00 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zoon ook en is al bezig met plannetjes om illegaal de bios binnen te komen of te illegaal kijken :D
GoT en Vikings enzo mag ie niet van me kijken maar Deadpool... :')

Yay, nu nog 2 uur tot je vakantie ;)
In België zijn het aangeraden leeftijden en mag het wel (het is er hier uiteindelijk niet meer van gekomen maar heb er toen ook voor gebeld, ze vonden de vraag heel raar, want natuurlijk mocht je dat als ouder gewoon zelf beslissen :D )

Misschien te combineren met je reisje naar Maastricht? Al heb ik geen idee hoe dat met openbaar vervoer de grens over gaat daar, of dat een beetje soepel werkt.
  maandag 8 juli 2024 @ 16:11:09 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_214211535
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 12:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ach @:exode, wat een stress allemaal ;( Het zal niks zijn maar voordat je die zekerheid hebt... Knuffel voor jullie :*

Het is een wettelijke regel en daarom heb je er zelf niets over te zeggen. Wachten totdat het thuis te zien is, dan ga je er wel zelf over.
Net zoals je er niets over te zeggen hebt dat je met 16+ geen bier mag kopen in de winkel, maar het wel thuis kan schenken aan je kind.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214211634
Het rare is wel dat games voor 16+ ook gerust door een 10-jarige gekocht kunnen worden in een winkel. Trek daarin dan ook gewoon één lijn lijkt me.

Ik ben een heel aantal keer op een gamebeurs in Duitsland geweest, en daar zijn alle stands van games voor 12/16+ helemaal afgetimmerd. Daar kom je ook alleen in met een bandje (als twijfelgeval), en ben je dat nog niet dan kun je dus niets van het spel zien. Het kromme was wel dat achter de schermen een minderjarige met perskaart wel gewoon een presentatie van zo'n spel bij kon wonen. Soms zelfs inclusief speelsessie met biertje erbij.
pi_214211850
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 15:46 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
In België zijn het aangeraden leeftijden en mag het wel (het is er hier uiteindelijk niet meer van gekomen maar heb er toen ook voor gebeld, ze vonden de vraag heel raar, want natuurlijk mocht je dat als ouder gewoon zelf beslissen :D )

Misschien te combineren met je reisje naar Maastricht? Al heb ik geen idee hoe dat met openbaar vervoer de grens over gaat daar, of dat een beetje soepel werkt.
Oehhh, wist ik niet dus zoon is nu aan het zoeken voor een bios in België :D Hopelijk in de buurt van Maastricht :)

Ik weet het @Troel Drank en sigaretten mogen niet en das prima maar ik vind dit toch wel een gigantisch verschil dan als 13 jarige met je mams naar een 16+ film. Met dit vind ik toch écht dat de ouder bepaalt. Die weet of het kind het aankan of niet. Dat een stel pubers de bios dan niet in komt, prima. Maar mèt een ouder... :N

Whahaha, zoon vraagt nu of we naar België kunnen verhuizen _O-

@FlyingFish games online bestellen, scheelt een hoop gedoe ;)
Maar ook met games bepaal ik of hij het mag spelen of niet en niet de leeftijd die erop staat.
If they say
pi_214212005
Exode, heftig, wat een zorgen om B, ik zou er ook wel wakker van liggen. Heel veel sterkte met alles wat er bij komt kijken :* :*

Fijn dat het feestje leuk was met een Pokemonfilm :) .

Ik twijfel heel erg om zelf naar de huisarts te gaan. Ik zit bepaald niet lekker in mijn vel en denk dat het allemaal gerelateerd is aan de overgang. Vooral mentaal zit het niet lekker, heel erg kort lontje en vaak opgefokt, maar ook qua energie is het slecht. De afgelopen dagen slaap ik 's middags op de bank omdat ik zo moe ben, voel me af en toe net een hoogbejaarde.....
pi_214212283
Ik zou idd naar de huisarts gaan Tolstoi. Dan kun je dit bespreken. Evt bloedprikken voor het een of ander om te kijken of er nergens tekorten zijn.
  maandag 8 juli 2024 @ 17:30:00 #267
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_214212377
@TolstoiFan ik zou ook even bloedprikken. Bij mij, net in de overgang, bleek mijn vitamine D flink te dippen. Nu ik dat bijslik gaat het een stukkie beter.
  maandag 8 juli 2024 @ 17:58:07 #268
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_214212642
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oehhh, wist ik niet dus zoon is nu aan het zoeken voor een bios in België :D Hopelijk in de buurt van Maastricht :)
Houd er rekening mee dat je daar al snel in Franstalig België zit. Sommige films zijn nagesynchroniseerd, bij andere krijg je dan dubbele ondertiteling (Nl en FR) of als je pech hebt alleen Frans.
pi_214212655
@TolstoiFan ik zit sinds 5 maanden aan de hormonen, femoston continu en voel me een stuk beterder. Ben weer meer mezelf en heb geen rare klachten meer. Moeheid is ook foetsie want ik deed ook tukkies overdag. Misschien daarom ook wel dat ik schoonschip aan het maken ben, geen idee😬.
Maar laat eerst idd bloedprikken en bespreek alles met de ha.
If they say
pi_214212674
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 17:58 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Houd er rekening mee dat je daar al snel in Franstalig België zit. Sommige films zijn nagesynchroniseerd, bij andere krijg je dan dubbele ondertiteling (Nl en FR) of als je pech hebt alleen Frans.
Dat zag zoon idd, tweetalige ondertiteling.
Er zitten verschillende bioscopen dus we vinden vast wel iets. Maar blijft idioot dat ik voor Deadpool naar het buitenland moet :')

Zoon had een lumineus idee, ID 'vergeten' en doen alsof ie 16 is. Yeah, maar niet met mij erbij. De verschutting alleen al :D :')
If they say
pi_214212737
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Er zitten verschillende bioscopen dus we vinden vast wel iets. Maar blijft idioot dat ik voor Deadpool naar het buitenland moet :')

Zoon had een lumineus idee, ID 'vergeten' en doen alsof ie 16 is. Yeah, maar niet met mij erbij. De verschutting alleen al :D :')
Er zijn twee euroscopen niet ver van de grens. Half uur rijden gok ik.
pi_214212764
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:08 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]
Er zijn twee euroscopen niet ver van de grens. Half uur rijden gok ik.
Ah, das lekker dichtbij :) We reizen met ov dus dan zal het iets van een uur zijn. Moet nog wel uitvogelen hoe ik moet bussen/treinen in België :@
If they say
  maandag 8 juli 2024 @ 18:20:01 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_214212871
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Daar kom je niet snel mee weg ben ik bang, tenzij je eruit ziet alsof je dik in de 20 bent :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 8 juli 2024 @ 18:24:24 #274
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214212928
quote:

[..]

Ik weet het @:Troel Drank en sigaretten mogen niet en das prima maar ik vind dit toch wel een gigantisch verschil dan als 13 jarige met je mams naar een 16+ film. Met dit vind ik toch écht dat de ouder bepaalt. Die weet of het kind het aankan of niet. Dat een stel pubers de bios dan niet in komt, prima. Maar mèt een ouder... :N

@:FlyingFish games online bestellen, scheelt een hoop gedoe ;)
Maar ook met games bepaal ik of hij het mag spelen of niet en niet de leeftijd die erop staat.
Europolis/euroscoop in Maasmechelen

https://g.co/kgs/hNScMCV
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214212929
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Daar kom je niet snel mee weg ben ik bang, tenzij je eruit ziet alsof je dik in de 20 bent :D
Nee, daarom :D
Vroeger waren ze minder streng. Bij Harry Potter werd de leeftijd steeds verhoogd en dochter is toen meegeweest al was ze jonger. Maarja, kannietmeer nu.
If they say
pi_214213036
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:24 schreef Ynske het volgende:

[..]
Europolis/euroscoop in Maasmechelen

https://g.co/kgs/hNScMCV
Dank! Die bios gaat het worden :)
If they say
pi_214213173
Dubbele ondertiteling wel inderdaad. Alleen de bovenste regel lezen. Went best snel weet ik nog van vroeger (toen gingen we met kinderfeestjes regelmatig in België naar de bios want veel goedkoper). Het enige nadeel daarna was, dat als ik thuis tv keek ik het eerste kwartier ook alleen nog maar de bovenste regel las :D

Wat heb ik toch verschillende kinderen. Het is hier kermis en de kinderen hebben ieder ¤100 gekregen van ons en van oma ook nog ¤10 op hun rekening.

De oudste heeft nog ¤60 over wat hij nog niet meegenomen had + het wisselgeld van de twee dagen dat hij is gegaan (is volgens mij ook nog zo’n ¤15). Hij gaat vanavond en misschien morgenavond nog. Vrijdag is hij niet geweest. En het geld van oma heeft hij ook nog niet gebruikt.

De jongste is met haar laatste ¤17,50 naar de kermis vanavond. Ze weet dat ze morgen niet meer kan gaan omdat ze het geld van dinsdag gisteren bijgelegd heeft om een dagkaart voor de Sjimmie te kopen. Had al een keer een euro van de oudste geleend en nog een oliebol met pin betaald omdat ze nog honger had. (Dat heeft ze nu dus van het contante geld thuis moeten laten want extra pinnen bovenop dat royale bedrag was niet de bedoeling). Het geld van oma had ze zaterdag al mee.
Dat geld brandt in haar hand.

Ben benieuwd of het morgenavond nog drama is dat ze niet kan gaan.

Hebben er bij beiden ook bij gezegd dat het niet op hoeft en dat ze van de rest iets mogen kopen of mogen sparen wat ze willen.
Zelfde opvoeding, ander resultaat :D
En natuurlijk een s het allebei goed. We hebben het gegeven om op de kermis te gebruiken (of te sparen/bewaren voor iets anders) mochten ze zelf weten. En ze hebben het beiden naar hun zin, dat is het belangrijkste

[ Bericht 5% gewijzigd door hilliebillie op 08-07-2024 19:11:10 ]
pi_214213399
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:52 schreef hilliebillie het volgende:
Dubbele ondertiteling wel inderdaad. Alleen de bovenste regel lezen. Went best snel weet ik nog van vroeger (toen gingen we met kinderfeestjes regelmatig in België naar de bios want veel goedkoper). Het enige nadeel daarna was, dat als ik thuis tv keek ik het eerste kwartier ook alleen nog maar de bovenste regel las :D

Wat heb ik toch verschillende kinderen. Het is hier kermis en de kinderen hebben ieder ¤100 gekregen van ons en van oma ook nog ¤10 op hun rekening.

De oudste heeft nog ¤60 over wat hij nog niet meegenomen had + het wisselgeld van de twee dagen dat hij is gegaan (is volgens mij ook nog zo’n ¤15). Hij gaat vanavond en misschien morgenavond nog. Vrijdag is hij niet geweest. En het geld van oma heeft hij ook nog niet gebruikt.

De jongste is met haar laatste ¤17,50 naar de kermis vanavond. Ze weet dat ze morgen niet meer kan gaan omdat ze het geld van dinsdag gisteren bijgelegd heeft om een dagkaart voor de Sjimmie te kopen. Had al een keer een euro van de oudste geleend en nog een oliebol met pin betaald omdat ze nog honger had. (Dat heeft ze nu dus van het contante geld thuis moeten laten want extra pinnen bovenop dat royale bedrag was niet de bedoeling). Het geld van oma had ze zaterdag al mee.
Dat geld brandt in haar hand.

Ben benieuwd of het morgenavond nog drama is dat ze niet kan gaan.

Hebben er bij beiden ook bij gezegd dat het niet op hoeft en dat ze van de rest iets mogen kopen of mogen sparen wat ze willen.
Zelfde opvoeding, ander resultaat :D
En natuurlijk een s het allebei goed. We hebben het gegeven om op de kermis te gebruiken (of te sparen/bewaren voor iets anders) mochten ze zelf weten. En ze hebben het beiden naar hun zin, dat is het belangrijkste
Haha, dat zou ook iets voor mij zijn ja, thuis dan ook nog alleen de bovenste regel lezen :D

Gek is dat he, dat er zoveel verschil per kind kan zijn ondanks dezelfde opvoeding. Hier is zoon de big spender en dochter zat op haar geld.

Als ze maar plezier op de kermis hebben ;)
If they say
  maandag 8 juli 2024 @ 19:41:51 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_214213659
Hier ook. Spaarrekening van de oudste groeit aan, jongste heeft daar veel meer moeite mee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 juli 2024 @ 19:52:53 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214213786
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:52 schreef hilliebillie het volgende:
D
:o Ik vind het al zonde als ze een tientje verbrassen op de kermis! :D Ze krijgen van ons daar echt al heel lang geen geld voor.
Wat grappig toch, hoe dat toch overal zo kan verschillen. :Y
pi_214213871
Jongste kan hier ook meer geld uitgeven aan make-upjes en zo. Terwijl de oudste misschiennaf en toe een keer een broodje koopt op school als hij daar zin in heeft (ze mogen in de eerste in de pauze nog niet het terrein af om wat bij de supermarkt te halen). Maar verder vind ie alles zonde. Ook als wij iets willen kopen hoor. Dan hoeft dat van hem ook niet altijd, want kost (veel) geld.
pi_214213883
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 19:52 schreef BE het volgende:

[..]
:o Ik vind het al zonde als ze een tientje verbrassen op de kermis! :D Ze krijgen van ons daar echt al heel lang geen geld voor.
Wij gaan zelf ook graag naar de kermis. Vroeger voor de attracties (ik) of voor de schiettent (man). Nu alleen voor de biertent ;)
  maandag 8 juli 2024 @ 20:03:50 #283
37150 livelink
pi_214213912
quote:

[..]

Ik weet het @:Troel Drank en sigaretten mogen niet en das prima maar ik vind dit toch wel een gigantisch verschil dan als 13 jarige met je mams naar een 16+ film. Met dit vind ik toch écht dat de ouder bepaalt. Die weet of het kind het aankan of niet. Dat een stel pubers de bios dan niet in komt, prima. Maar mèt een ouder... :N

@:FlyingFish games online bestellen, scheelt een hoop gedoe ;)
Je mag ook als ouder zelf bepalen, maar je kunt het niet voor de bioscoop bepalen. Zij zijn gewoon in overtreding namelijk als ze je zoon toelaten. Bij thuis-Pathé kun je doen wat je wilt.
  maandag 8 juli 2024 @ 20:08:53 #284
37150 livelink
pi_214213971
Mijn zoon kon zich echt helemaal op de kermis verliezen. Die waren we drie dagen helemaal kwijt. Omdat we niet op vakantie gingen kreeg hij ook echt wel een mooi bedrag van ons (vonden wij). Maar die ¤ 50,- was elk jaar minder waard. En we zijn op een gegeven moment ook wel omhoog gegaan.

Tegenwoordig vindt hij het zelf allemaal ook wat te duur en zonde van het geld, maar de kermis zelf trekt hem nog steeds wel.
pi_214214019
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 20:03 schreef livelink het volgende:

[..]
Je mag ook als ouder zelf bepalen, maar je kunt het niet voor de bioscoop bepalen. Zij zijn gewoon in overtreding namelijk als ze je zoon toelaten. Bij thuis-Pathé kun je doen wat je wilt.
Weet ik, ik neem het de bios ook absoluut niet kwalijk. Het is gewoon de bemoeizucht van de overheid die me dwars zit.
Net zoals het alcoholverbod. Wat krijg je dan, zuipketen, comazuipen en daaag toezicht. Zelfde met de vapes. De jeugd haalt het gewoon uit China met alle gevolgen van dien. Ben het pamperen een beetje zat ;)
If they say
  maandag 8 juli 2024 @ 20:25:03 #286
176471 oh-oh
pi_214214180
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 18:37 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dank! Die bios gaat het worden :)
Lanaken is ook prima
( Groucho Marx )
pi_214214220
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 20:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Lanaken is ook prima
Die heeft geen shoppingmall ;)
If they say
  maandag 8 juli 2024 @ 20:31:09 #288
176471 oh-oh
pi_214214248
En van 100 euro voor de kermis zakt mijn broek echt af, maar goed, ik ben echt al 100 jaar niet meer op een kermis geweest, dus geen idee wat dat kost.
Vrienden van me hadden met zes loten laatst kaartjes voor pretparken en zo gewonnen bij de postcodeloterij.
Die mocht ik aan mijn neefje en nichtjes geven van hun.
Nu komen hier vaak twee meiden van 14 en 9 en hun moeder heeft helaas net de diagnose borstkanker gekregen dus hun vakantie valt in het water. Vroeg ik of ze nog kaartjes over hadden, hop, alle 24 mogen ze naar dat gezin.
Ze hadden wel al gepland maar nog geen kaartjes geboekt. En ze vonden dit unaniem belangrijker, terwijl ze een van die kids maar 1 x gezien hebben. Zo lief!
( Groucho Marx )
  maandag 8 juli 2024 @ 20:31:33 #289
176471 oh-oh
pi_214214253
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 20:28 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Die heeft geen shoppingmall ;)
Ah wss is dat de reden waarom wij altijd daar gingen :')
( Groucho Marx )
  maandag 8 juli 2024 @ 20:38:53 #290
176471 oh-oh
pi_214214330
Oh ja de Expo in Genk is ook heel erg tof, daar zijn we eens naar een meet en greet met Tim Burton en een expo van hem geweest, daar is ook een mall in de buurt/
( Groucho Marx )
pi_214214334
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 20:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ah wss is dat de reden waarom wij altijd daar gingen :')
We maken er gewoon een complete dag van ;)
If they say
pi_214215009
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 20:31 schreef oh-oh het volgende:
En van 100 euro voor de kermis zakt mijn broek echt af, maar goed, ik ben echt al 100 jaar niet meer op een kermis geweest, dus geen idee wat dat kost.
Vrienden van me hadden met zes loten laatst kaartjes voor pretparken en zo gewonnen bij de postcodeloterij.
Die mocht ik aan mijn neefje en nichtjes geven van hun.
Nu komen hier vaak twee meiden van 14 en 9 en hun moeder heeft helaas net de diagnose borstkanker gekregen dus hun vakantie valt in het water. Vroeg ik of ze nog kaartjes over hadden, hop, alle 24 mogen ze naar dat gezin.
Ze hadden wel al gepland maar nog geen kaartjes geboekt. En ze vonden dit unaniem belangrijker, terwijl ze een van die kids maar 1 x gezien hebben. Zo lief!
Is ook veel geld idd. Maar het is ook erg duur geworden. Maar dit is ook de max dat ze krijgen. We vinden het ook niet oké als ze dan ook nog eigen geld gaan bijleggen want dan is het einde zoek.

Als ik dan hoor dat sommige vriendjes ¤300 krijgen (en die zie ik ook echt van attractie naar attractie gaan of tig keer geld in de grijpers duwen dat ik ook echt wel denk dat het klopt). Daar zakt bij mij dan weer de broek van af. Maar aan de andere kant denk ik ook die zullen de vakantie dan weer anders indelen. Of in het geval van twee vrienden van oudste, die zijn erg vermogend en daar wordt altijd op allerlei gebieden met geld gegooid. Ach ieder z’n ding.

Dat is wel heel lief dat ze alle kaartjes aan die twee meiden gegeven hebben O+ hopelijk kunnen ze toch wat genieten deze vakantie ondanks de ellende
  maandag 8 juli 2024 @ 21:50:36 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214215319
300! :o 8)7
pi_214215330
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 19:52 schreef BE het volgende:

[..]
Ik probeer uit alle macht het niet zonde te vinden als mijn kind geld uitgeeft aan iets waar ik het niet aan zou uitgeven. Als hij er gelukkig van wordt, is het goed besteed geld.
Scheelt een hoop frustratie hier.
  maandag 8 juli 2024 @ 21:55:29 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214215380
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 21:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik probeer uit alle macht het niet zonde te vinden als mijn kind geld uitgeeft aan iets waar ik het niet aan zou uitgeven. Als hij er gelukkig van wordt, is het goed besteed geld.
Scheelt een hoop frustratie hier.
Zeker! Maar wel hun eigen gespaarde geld. Als ze daarmee naar de kermis willen, be my guest.
Zonder oordeel hè, ik weet dat de kermis in sommige steden en dorpen echt een heel belangrijk fenomeen is, van ouder op kind overgedragen zeg maar.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 09:01:38 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_214218054
SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214218129
@Troel :* Wel herkenbaar, ik heb dan ook vaak nog naderhand het gevoel dat ik alle extra hulp e.d. moet compenseren ofzo. Verstandelijk weet ik dat het nergens op slaat, maar gevoel zegt iets anders.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 09:21:18 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_214218144
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 09:18 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Troel :* Wel herkenbaar, ik heb dan ook vaak nog naderhand het gevoel dat ik alle extra hulp e.d. moet compenseren ofzo. Verstandelijk weet ik dat het nergens op slaat, maar gevoel zegt iets anders.
Owja, dat is waarschijnlijk de reden waarom ik net wel een was in de wasmachine gedaan heb :@
(Want het is zulk mooi weer en dan kunnen mijn jongens het wel ophangen, maar dan is het straks ook allemaal gedaan enzo)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214218154
Herkenbaar hoor die onzekerheid, ondanks 23 jaar samen waarvan 13 getrouwd. Aard van het beestje in mijn geval. Maar op sommige momenten kun je je daar echt wel naar van voelen :*

En die pijn lijkt me ook heel naar! Beterschap :*
pi_214218213
@Troel :* herkenbaar. Beterschap met de kneuzingen!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 09:42:53 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_214218294
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 09:24 schreef hilliebillie het volgende:
ondanks 23 jaar samen
Ow, dan heb ik nog wel even te gaan.

Maar wat fijn (nouja, voor mij dan) dat jullie het herkennen. Ik ben dus niet helemaal gek :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')